Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 27. 9h:10' EZ A 146. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 147. játékheted kezdete: aug. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1100 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku nadrág (ld. enc.). 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
* 1. KP: | gyógyítás 30 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 69 3 | elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot) |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [96,46] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer jobb vállát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézkulcs felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Mallon botjával megütöd a fémbontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [97,46] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [99,47] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [101,48] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fémbontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer jobb első lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 65 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,49] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 1264 2 | elkészíted az 1264. tárgyat (2 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY) Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 21 (22) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 289/263 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 218/38 | Pénz: | 178 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 15/5 | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11/25 (+3%) | vágófegyverek: | 1/92 (+13%) | ütőfegyverek: | 22/32 (+6%) |
lőfegyverek: | 22/10 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/8 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 24/82 (+20%) | 3. mászás: | 5/66 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 10/85 | 5. csapdaészlelés: | 1/19 | 6. gyógyítás: | 56/72 (+15%) |
7. titkosírás: | 1/40 | 8. felderítés: | 5/37 | 9. szörnyidomítás: | 5/21 |
10. teológia: | 5/97 (+12%) | 11. taumaturgia: | 20/95 (+25%) | 12. zene: | 1/76 |
13. szörnyismeret: | 16/12 (+30%) | 14. vadászat: | 12/23 | 15. bányászat: | 5/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 12. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | 10. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | 10. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
Összsúly: 59.49 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 5 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rézkulcs (#75) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ryuku nadrág (#691) | 3 | spiritusz (#170) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | vadászkés (#1264) |