137. forduló, 139. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 27. 9h:10'
EZ A 146. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
147. játékheted kezdete: aug. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,47] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 vasvértet (180 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 távcsövet (89 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+147 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku nadrág (ld. enc.). 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 311.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+53 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 281.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 271.]

kt 69 3 elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 241.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[95,46] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei!

Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,46] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer jobb vállát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézkulcs felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Mallon botjával megütöd a fémbontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [97,46] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 211.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[98,46] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 170 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [99,47] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 191.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[100,47] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Felfedeztél egy világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (556. épület.). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,48] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fémbontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer jobb első lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 65 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [102,49] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)
Találkozol egy szőke, kontyos hajú, piros szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Tharr tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy elit palotaőr trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szen Dergő. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[30 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 1264 2 elkészíted az 1264. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 vadászkést. IQ-d TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 137.]

m 4 mozogsz délre
[102,50] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 127.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] A befejezéshez még 813 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 27.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 6, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 2 kaját nyel le a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 279 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY)
Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight hittérítője vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. A harci mágusok rendjének idézőkör-rajzoló rangú tagja vagy. Ez a 138. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 21 (22) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 21 Életpont: 289/263 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 218/38 Pénz: 178 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 15/5 EFejl: 32
Eddig összesen 560 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2442 TP-t kaptál. Jelenleg 167206 TP-d van. A következő szinthez még 12794 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, varkaudar bajnok, quwarg harcos. A 134. fordulódban 951 arany került a bankszámládra. 965 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11/25 (+3%) vágófegyverek: 1/92 (+13%) ütőfegyverek: 22/32 (+6%)
lőfegyverek: 22/10 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/8 (+10%) 2. nyomkövetés: 24/82 (+20%) 3. mászás: 5/66 (+3%)
4. csapdakészítés: 10/85 5. csapdaészlelés: 1/19 6. gyógyítás: 56/72 (+15%)
7. titkosírás: 1/40 8. felderítés: 5/37 9. szörnyidomítás: 5/21
10. teológia: 5/97 (+12%) 11. taumaturgia: 20/95 (+25%) 12. zene: 1/76
13. szörnyismeret: 16/12 (+30%) 14. vadászat: 12/23 15. bányászat: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 12. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

Összsúly: 59.49 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 5 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
2 pirkit (#153) 1 rézkulcs (#75) 2 vashegyű nyíl (#176)
15 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ryuku nadrág (#691) 3 spiritusz (#170) 3 szárnyas hernyó (#69)
2 vadászkés (#1264)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,47) a 46. labirintus bejárata, ryuku légiós (#361)
(95,46) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Leah oltár
(96,46) világítótorony (#156), fémbontó szójer (#150)
(97,46) vaskohó (#155), phua-kúp (#372), világítótorony (#156), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(98,46) Elenios oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), világítótorony (#156)
(99,47) mély szakadék (#154), világítótorony (#156)
(100,47) kolostor (#556), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110)
(101,48) fémbontó szójer (#150), világítótorony (#156), Dornodon oltár, vaskohó (#155)
(102,49) mélységi grittangok (#103), Raia oltár, vaskohó (#155), 21. jellempróba, Szen Dergő (4858. kalandozó)
(102,50) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), szent tölgyfa (#393), oltár, 32. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Nem lehetett a FOG parancsot törölni, ha egy olyan szörnyre vonatkozott, amilyen szerepelt az adott karakter befogott szörnyei között. Ezt javítottuk. Meglévőt törölni lehet, újat kiadni nem.
* Ha a karakter és a szörny egyszerre ölte meg egymást, akkor még a D.E.M.-ezés előtt kiíródott, hogy a szörny meghalt/eldemezett, stb. Ezt a jövőben már nem fogják látni a karakterek. A karakterek demezése előtt íródott furcsán "elfutós" szöveget szintén töröltük onnan.

Üzenet küldése a karakternek