136. forduló, 138. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 17. 9h:32'
EZ A 143. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
144. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,62] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr övet és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy epokitféreg trófea és egy vérfürdető magszim trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Ketrecéből szabaduló dühöngő őrült. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Choler. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Átugrott hozzád egy főnixtoll. Thoron - Laure átadott neked a 3. napon 3 TU-t.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+21 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 4. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 1334 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 267.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

fkt 174 felt. készítesz a 174. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 harci kalapácsot. [35 pontot használtál fel, van még 222.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól az orgyilkos tőrt fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

t 365 támadod a 365. szörnyet
FT 365 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

t 141 1 támadod a 141. szörnyet
FT 141 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 borostyán függőt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 202.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[75,61] A vidék továbbra is alacsonyhegység.
(Feltételes támadás:) Egy troll ritualista! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a troll ritualista testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a troll ritualista testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,60] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy legyengült élőholt quwarg volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Macskaszemű Marion formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. (ld. enc.) 264 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 deus ex machinát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+44 életerő.) Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,59] Továbbra is magashegységben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sziklafészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Csillagpermet egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy óriás griff!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriás griff testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás griff tollas testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az óriás griff tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai majdnem eltalálnak! Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [98 pontot használtál fel, van még 104.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[74,60] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg szabotőr nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 6 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 13 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 13 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+47 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 9950 TVP épült bele.)

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Sheran tanítványa. Egy bronzsisakot, egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy pordémon trófea, egy dombi yeti trófea és egy karmos tankány trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. {legmagasabb egyéb szakértelme: gyógyítás (33).} Összeismerkedtek. Az ő neve Mammouth a Hóhányó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[46 pontot használtál fel, van még 58.]

f 399 kísérletezel a 399. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Kitaláltad, hogyan építhetnél városépítkezést. (ld. enc.) 38 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

ep 400 200 3 építed a 400. tárgyat 48 pontért
Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen a ház. 207 tapasztalati pontot kaptál. [48 pontot használtál fel, van még 0.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: keresed a 10. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 20 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŐNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!

MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY)
A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 23 (29) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 20 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 19 Életpont: 243/149 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 17 (21) Varázspont: 94/12 Pénz: 393 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/7 Pszi pont: 45/0 EFejl: 2
Eddig összesen 664 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1763 TP-t kaptál. Jelenleg 121474 TP-d van. A következő szinthez még 58526 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, quwarg királynő, quwarg szabotőr. A 132. fordulódban 548 arany került a bankszámládra. 589 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/97 szúrófegyverek: 14/32 (+6%) vágófegyverek: 12/56 (+4%)
ütőfegyverek: 17/90 (+6%) lőfegyverek: 8/51 dobófegyverek: 11/10 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 91 időszaki: 15

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/97 (+22%) 2. nyomkövetés: 20/75 (+20%) 3. mászás: 7/80 (+20%)
4. csapdakészítés: 8/94 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/4 6. gyógyítás: 47/21 (+50%)
7. titkosírás: 4/83 8. felderítés: 3/92 9. szörnyidomítás: 6/40
10. teológia: 10/67 (+7%) 11. taumaturgia: 3/45 (+5%) 12. versengés: 2/2
13. harcművészetek: 1/57 14. zene: 9/49 15. szörnyismeret: 7/88
16. pszi: 8/3 (+12%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 17/47
19. bányászat: 15/63 (+22%) 20. főzés: 1/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), álomport (#396) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kis mágneses bigyót (#1266) (max. 1 darabot, csak egyszer), megbűvölt utazóládát (#1218) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, küldetés, labirintus (22)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85), sóhajtó dorony (#112), szőrlajhár (#141)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.

Összsúly: 71.88 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114) 14 pirkit (#153)
7 vasérc (#152) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 deus ex machina (#1)
1 harci kalapács (#174) 6 madártoll (#112) 1 spiritusz (#170)
1 sünmedve tüske (#14) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Mammouth a Hóhányó (5106. kalandozó)
(74,60) quwarg szabotőr (#301), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(75,59) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), művészi porolit (#720), óriás griff (#105), nyuhaj karbin (#110)
(75,60) élőholt quwarg (#202), mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), téfea magoflux (#98)
(75,61) troll ritualista (#365), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek