Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 17. 9h:32' EZ A 143. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD 144. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | energia fejlesztése 1 |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
fkt 174 | felt. készítesz a 174. tárgyat |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
t 365 | támadod a 365. szörnyet |
t 141 1 | támadod a 141. szörnyet |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a troll ritualista testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a troll ritualista testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [75,60] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy legyengült élőholt quwarg volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. (ld. enc.) 264 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [75,59] Továbbra is magashegységben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sziklafészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Csillagpermet egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy óriás griff!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriás griff testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás griff tollas testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az óriás griff tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai majdnem eltalálnak! Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 6 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 13 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 13 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 9950 TVP épült bele.)
f 399 | kísérletezel a 399. tárggyal |
ep 400 200 3 | építed a 400. tárgyat 48 pontért |
f 326 | kísérletezel a 326. tárggyal |
f 326 | kísérletezel a 326. tárggyal |
m 3 | mozogsz délkeletre |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 10. szörnyet |
FŐNIXTOLL (563. TÁRGY) Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán! |
MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG) A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik. |
TÉFEA-AGY (172. TÁRGY) A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod. |
VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY) A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le. |
Erő: | 23 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 243/149 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 17 (21) | Varázspont: | 94/12 | Pénz: | 393 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/7 | Pszi pont: | 45/0 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/97 | szúrófegyverek: | 14/32 (+6%) | vágófegyverek: | 12/56 (+4%) |
ütőfegyverek: | 17/90 (+6%) | lőfegyverek: | 8/51 | dobófegyverek: | 11/10 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 91 időszaki: 15 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/97 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 20/75 (+20%) | 3. mászás: | 7/80 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 8/94 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/4 | 6. gyógyítás: | 47/21 (+50%) |
7. titkosírás: | 4/83 | 8. felderítés: | 3/92 | 9. szörnyidomítás: | 6/40 |
10. teológia: | 10/67 (+7%) | 11. taumaturgia: | 3/45 (+5%) | 12. versengés: | 2/2 |
13. harcművészetek: | 1/57 | 14. zene: | 9/49 | 15. szörnyismeret: | 7/88 |
16. pszi: | 8/3 (+12%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 17/47 |
19. bányászat: | 15/63 (+22%) | 20. főzés: | 1/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), álomport (#396) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kis mágneses bigyót (#1266) (max. 1 darabot, csak egyszer), megbűvölt utazóládát (#1218) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, küldetés, labirintus (22) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85), sóhajtó dorony (#112), szőrlajhár (#141) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2) |
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. |
Összsúly: 71.88 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | 14 | pirkit (#153) | |||
7 | vasérc (#152) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | harci kalapács (#174) | 6 | madártoll (#112) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | sünmedve tüske (#14) | 1 | téfea-agy (#172) |