Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 6. 9h:07' EZ A 303. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD 304. játékheted kezdete: szept. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 22 66 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
tv 32 40 30 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 40. varázslatot a 30. varázslatot |
ftv 61 170 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 170. szörnyet |
ftv 61 16 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 16. szörnyet |
fl 5 | lopsz az 5. fajúaktól |
dd 45 268 | eldobod a 45. tárgyat a 268. tárgyat |
f 209 | kísérletezel a 209. tárggyal |
kt 273 | elkészíted a 273. tárgyat |
t 145 | támadod a 145. szörnyet |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a pattanóböde testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember rotható húsát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a tetemember testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 17435 TP, -5 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -13 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [132,34] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ki-Nyú Vacc előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 ezüst kulcsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod.
(Továbbmész...) [133,33] Továbbra is síkságon vagy.
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos bal hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos torát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [134,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy gyilkos mókus előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő proteinfecske nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske bal lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a proteinfecske testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz jobb karját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyengén megütögeted az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. Göcsörtös bunkóval néhányszor épp csak megérinted az óriás csontváz bal karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az óriás csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [136,29] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő arató csattanat nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [135,28] Még mindig füves síkságon vagy.
m 6 | mozogsz nyugatra |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
Erő: | 19 (24) | Szint: | 12 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 11 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 274/169 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -7 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 238/0 | Pénz: | 278 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 76/18 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 20/39 (+10%) | vágófegyverek: | 12/20 (+4%) |
ütőfegyverek: | 9/38 (+15%) | lőfegyverek: | 8/18 | dobófegyverek: | 21/40 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << vashegyű lándzsa (#182) (110%) << ryuku szablya (#695) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/89 | 2. nyomkövetés: | 17/5 (+14%) | 3. lopás: | 2/21 |
4. mászás: | 8/59 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 12/62 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/80 (+18%) |
7. gyógyítás: | 21/95 | 8. titkosírás: | 4/50 | 9. felderítés: | 11/13 (+28%) |
10. szörnyidomítás: | 8/4 | 11. teológia: | 13/86 (+15%) | 12. taumaturgia: | 16/40 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 6/71 | 15. zene: | 3/97 |
16. szörnyismeret: | 10/96 | 17. pszi: | 13/60 (+27%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 6/72 | 20. bányászat: | 16/10 | 21. főzés: | 9/40 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az alakváltóktól (7) aranyat (#50), az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 58 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | villámcsapás (#50) | >> | nektoraf (#355) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | vérfürdető magszim (#148) | tűzeső (#61) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | 14. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | quwarg királynő (#153) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | tűzeső (#61) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | 16. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0) |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
Összsúly: 83.48 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | szöges bőrpajzs (#66) | 2 | szuperkötél (#209) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | álompor (#396) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 4 | kaktusztüske (#114) | 11 | madártoll (#112) | |||
6 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 10 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 10 | víz (#27) |