Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 24. 9h:07' EZ A 145. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD 146. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
le 117 | leveszed/lerakod a 117. tárgyat |
le 180 | leveszed/lerakod a 180. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [83,60] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Továbbmész...) [84,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Észreveszel egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.
kt 1218 | elkészíted az 1218. tárgyat |
be 1215 11 | bemész az 1215. épületbe |
[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
le 482 | leveszed/lerakod a 482. tárgyat |
kb 325 1 | kiveszel a bankból a 325. tárgyat (1 darabot) |
bb 482 231 105 | beraksz a bankba a 482. tárgyat (231 darabot) |
bb 135 331 119 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (331 darabot) |
bb 348 1 | beraksz a bankba a 348. tárgyat (1 darabot) |
ve 736 2 | megveszed a 736. tárgyat 2 |
ve 1579 3 | megveszed az 1579. tárgyat 3 |
kf 1579 | kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezüstkarddal néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 magszim belet. Messze hajítod a vacak kis ork bérgyilász trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő vérfürdető magszim trófeát. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [70,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő kaffogó hebrencs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kaffogó hebrencs nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [69,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos sallank nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank bal első lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,63] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nektoraf közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nektoraf fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [70,64] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
(Feltételes támadás:) Egy mélységi grittang! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
a 1579 5098 2 | átadod az 1579. tárgyat az 5098. kalandozónak (2 darabot) |
aa 277 308 273 | átadod a 277. tárgyat a 308. tárgyat a 273. tárgyat |
aa 152 153 70 | átadod a 152. tárgyat a 153. tárgyat a 70. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 37 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért |
JEGYGYŰRŰ (736. TÁRGY) A házasság szent kötelékének anyagi szimbóluma ez az arany karikagyűrű. Nem veheted fel bármikor KF paranccsal, csakis az esküvő során KF-elődik be. LEvenni sem lehet, legfeljebb D paranccsal eldobni, de ez egyben a házasság megszakítását jelenti. A jegygyűrűt hordhatod a szokásos két mágikus gyűrű mellett, nem foglal el helyet a KF-elhető tárgyak közül. A jegygyűrű nem eladható és nem átadható (kivéve persze az esküvői ceremóniát, ahol kicserélitek a gyűrűtöket.) |
GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY) Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel. |
VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY) A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 24 (25) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 261/124 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (23) | Varázspont: | 116/2 | Pénz: | 1146 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/11 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18/85 (+12%) | vágófegyverek: | 18/4 (+3%) | ütőfegyverek: | 2/72 |
lőfegyverek: | 21/12 (+8%) | dobófegyverek: | 4/40 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); sallank nyíl (#129) (8 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/35 | 2. nyomkövetés: | 22/42 (+32%) | 3. mászás: | 7/95 |
4. csapdakészítés: | 10/40 | 5. csapdaészlelés: | 6/57 | 6. gyógyítás: | 33/50 |
7. titkosírás: | 2/90 | 8. felderítés: | 6/43 | 9. szörnyidomítás: | 5/84 |
10. teológia: | 6/9 | 11. taumaturgia: | 2/76 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 1/31 |
13. versengés: | 3/79 | 14. harcművészetek: | 21/0 | 15. szörnyismeret: | 11/41 (+18%) |
16. zárnyitás: | 1/55 | 17. vadászat: | 15/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12) |
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), törpemammut (#115), szintszívó (#96), óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | varkaudar mágus (#128) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
gorombilla (#38) (építő: +15% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
330 | arany (#50) | 2 | acélpengőke (#231) | 1 | amniosz (#203) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 4 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | 3 | púderkő (#119) | |||
6 | ragasztó (#83) | 1 | raptor szablya (#482) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
3 | ubuk tüske (#131) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | ezüstkard (#325) | 1 | griff nyakék (#1579) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | jegygyűrű (#736) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | sallank nyíl (#129) | 3 | spiritusz (#170) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 20 | tüske (#22) | 3 | ugh méreg (#166) |