135. forduló, 137. forduló, Cinty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 27. 9h:22'
EZ A 146. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
147. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5787
SZÁMLA : XXXX

CINTY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,113] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy vérvörös köpenyt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hayamu Oyabura. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 ezüst karkötő (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 1 kavadu iszák (eladási ár: 39 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
A teremtés zsákja létrehozott 1 acélpengőkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+40 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+132 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 278.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 256.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 10 arany! (+4 szerencse.) 172 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 254.]

p 69 3 használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[122,112] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,112] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1980 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Scarlettel. Tharr hittérítője. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy szulfin (ld. enc.)} Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+4 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [124,112] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Moloch. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut jobb vállát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a törpemammut bal hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ököllel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 219.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[125,113] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. Kritikus ütés! (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 22, gyógyulás: 20, összesen: -2 ÉP}

Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [126,114] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány bal oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 9, gyógyulás: 27, összesen: +18 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kérődző etra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 etra hályog (ld. enc.). 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [127,113] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bumeráng és egy mutáns csont. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 17, gyógyulás: 27, összesen: +10 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 19, gyógyulás: 27, összesen: +8 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír jön feléd.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal karját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 84802 TP, -9 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -15 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 159.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[128,112] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Folyton a szádban forgatod,
Mégsem veszi be a gyomrod.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,111] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc támad rád.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a sírlidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 15, gyógyulás: 20, összesen: +5 ÉP}

Folytatod a kutatást. Nicsak, itt van valami érdekes: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a dögkeselyű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 18, gyógyulás: 25, összesen: +7 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal vállát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 36, gyógyulás: 21, összesen: -15 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [130,110] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Találsz egy móricserjét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A földbe nyomódva 1 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! [55 pontot használtál fel, van még 104.]

m 2 mozogsz keletre
[131,110] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász varkaudar. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Találsz egy phua-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 94.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Sötét erők, Hatalom! Ezt nem engedhetjük! Remélem szembeszálltok azzal,
Aki elpusztította a természetet, és Nekem fogtok segíteni.
[5 pontot használtál fel, van még 89.]

in 5033 208 290 leírod az 5033. kalandozónak a 208. szörnyet a 290. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy drónkeselyű. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) energiapajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 5033 209 316 leírod az 5033. kalandozónak a 209. szörnyet a 316. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kneopatikus mollusk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 5033 210 328 leírod az 5033. kalandozónak a 210. szörnyet a 328. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy degradátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 5033 211 350 leírod az 5033. kalandozónak a 211. szörnyet a 350. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy joviális m.szockó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) esszenciakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 5033 212 369 leírod az 5033. kalandozónak a 212. szörnyet a 369. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tguarkhan. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 5033 213 442 leírod az 5033. kalandozónak a 213. szörnyet a 442. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kisebb quwarg isten. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Muezli aranykezét. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 5676 51 121 leírod az 5676. kalandozónak az 51. szörnyet a 121. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyíkember. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) jellempróbát. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 5676 52 139 leírod az 5676. kalandozónak az 52. szörnyet a 139. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bakkura. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 5676 68 141 leírod az 5676. kalandozónak a 68. szörnyet a 141. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy móleon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nap szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 3579 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 49.]

szk 146 keresed a 146. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kardfogú fülemülét. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 43.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 307 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZULFIN (676. TÁRGY)
A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák.

ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY)
Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd.
Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

KARAKTERLAP

Cinty, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 147. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 136. fordulód.

Erő: 20 (34) Szint: 15 Merészség: 9/4 Magasság: 259 cm
IQ: 25 (28) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 459 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 26 Menekülés: 20 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 335/316 Jellem: semleges Tul. pont: -6
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 192/21 Pénz: 357 arany Kép. pont: -2
Tudatpont: 15/0 Pszi pont: 60/10 EFejl: 25
Eddig összesen 846 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3428 TP-t kaptál. Jelenleg 78428 TP-d van. A következő szinthez még 41572 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, Ayagira Tanaka, áeratikus hasnyák. A 135. fordulódban 51 arany került a bankszámládra. 51 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/77 (+28%) szúrófegyverek: 10/65 vágófegyverek: 18/40 (+12%)
ütőfegyverek: 22/99 (+13%) lőfegyverek: 18/37 (+3%) dobófegyverek: 14/7 (+32%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (95%) << varkaudar szablya (#516) (210%) << csontpálca (#329) (230%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/74 2. nyomkövetés: 30/47 (+27%) 3. mászás: 10/45
4. csapdakészítés: 11/17 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/74 6. gyógyítás: 17/0
7. titkosírás: 4/85 8. felderítés: 11/73 (+40%) 9. szörnyidomítás: 4/34
10. teológia: 20/92 (+22%) 11. taumaturgia: 15/49 12. szerencsejáték: 1/53
13. versengés: 6/80 14. harcművészetek: 5/0 15. zene: 7/0
16. szörnyismeret: 10/56 (+18%) 17. pszi: 10/46 (+20%) 18. vadászat: 4/56
19. bányászat: 8/62 20. főzés: 9/80 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 95 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), varkaudar íjász (#687), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), jégtroll (#164), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Etorlán (#5033), A Földelem Urai (#9154), 9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) csupasz izom (#28) kí koncentráció (#69)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
2.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 1 rókafarok (#124)
11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 4 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415)
1 bumeráng (#249) 1 etra hályog (#712) 1 ezüstshuriken (#327)
1 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 6 madártoll (#112)
1 mutáns csont (#331) 1 pirkit (#153) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,112) nekrofun (38173), oltár, #. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(123,112) olvasztókemence (4886), vaskohó (5676155), oltár, barátság szent tüze (#484), #. jellempróba, Scarlet (#. kalandozó)
(124,112) Fairlight oltár, művészi porolit (45720), #. jellempróba, törpemammutok (#115)
(125,113) arató csattanat (#144)
(126,114) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), karmos tankányok (#137), kérődző etra (#368)
(127,113) csontváz (4948), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), #. jellempróba
(128,112) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár
(129,111) sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(130,110) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Chara-din monolitja (#534)
(131,110) vadász varkaudarok (#108), Raia rúnaköve, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek