Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 27. 9h:22' EZ A 146. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD 147. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
p 69 3 | használod a 69. pszi képességet |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [123,112] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.
(Továbbmész...) [124,112] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Moloch. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut jobb vállát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a törpemammut bal hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ököllel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. Kritikus ütés! (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 22, gyógyulás: 20, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [126,114] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány bal oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 9, gyógyulás: 27, összesen: +18 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 etra hályog (ld. enc.). 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [127,113] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 17, gyógyulás: 27, összesen: +10 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 19, gyógyulás: 27, összesen: +8 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal karját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 84802 TP, -9 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -15 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [129,111] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc támad rád.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a sírlidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 15, gyógyulás: 20, összesen: +5 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a dögkeselyű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 18, gyógyulás: 25, összesen: +7 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal vállát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 36, gyógyulás: 21, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [130,110] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
m 2 | mozogsz keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
in 5033 208 290 | leírod az 5033. kalandozónak a 208. szörnyet a 290. tárgyat |
in 5033 209 316 | leírod az 5033. kalandozónak a 209. szörnyet a 316. tárgyat |
in 5033 210 328 | leírod az 5033. kalandozónak a 210. szörnyet a 328. tárgyat |
in 5033 211 350 | leírod az 5033. kalandozónak a 211. szörnyet a 350. tárgyat |
in 5033 212 369 | leírod az 5033. kalandozónak a 212. szörnyet a 369. tárgyat |
in 5033 213 442 | leírod az 5033. kalandozónak a 213. szörnyet a 442. tárgyat |
in 5676 51 121 | leírod az 5676. kalandozónak az 51. szörnyet a 121. tárgyat |
in 5676 52 139 | leírod az 5676. kalandozónak az 52. szörnyet a 139. tárgyat |
in 5676 68 141 | leírod az 5676. kalandozónak a 68. szörnyet a 141. tárgyat |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
szk 146 | keresed a 146. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 13 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért |
SZULFIN (676. TÁRGY) A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák. |
ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY) Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg. |
FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY) Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd. Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
Erő: | 20 (34) | Szint: | 15 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 25 (28) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 335/316 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 22 (27) | Varázspont: | 192/21 | Pénz: | 357 arany | Kép. pont: | -2 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 60/10 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/77 (+28%) | szúrófegyverek: | 10/65 | vágófegyverek: | 18/40 (+12%) |
ütőfegyverek: | 22/99 (+13%) | lőfegyverek: | 18/37 (+3%) | dobófegyverek: | 14/7 (+32%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (95%) << varkaudar szablya (#516) (210%) << csontpálca (#329) (230%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/74 | 2. nyomkövetés: | 30/47 (+27%) | 3. mászás: | 10/45 |
4. csapdakészítés: | 11/17 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/74 | 6. gyógyítás: | 17/0 |
7. titkosírás: | 4/85 | 8. felderítés: | 11/73 (+40%) | 9. szörnyidomítás: | 4/34 |
10. teológia: | 20/92 (+22%) | 11. taumaturgia: | 15/49 | 12. szerencsejáték: | 1/53 |
13. versengés: | 6/80 | 14. harcművészetek: | 5/0 | 15. zene: | 7/0 |
16. szörnyismeret: | 10/56 (+18%) | 17. pszi: | 10/46 (+20%) | 18. vadászat: | 4/56 |
19. bányászat: | 8/62 | 20. főzés: | 9/80 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), varkaudar íjász (#687), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), jégtroll (#164), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Etorlán (#5033), A Földelem Urai (#9154), 9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) | kí koncentráció (#69) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
2.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | rókafarok (#124) | |||
11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 4 | álompor (#396) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | etra hályog (#712) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | pirkit (#153) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tankány karom (#237) |