Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jún. 3. 15h:09' EZ A 543. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD 544. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5237 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
ef 3 503 | energia fejlesztése 3 |
ef 3 506 | energia fejlesztése 3 |
kb 230 | kiveszel a bankból a 230. tárgyat |
kf 230 | kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg felderítő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg felderítő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 731 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
kt 108 20 | elkészíted a 108. tárgyat (20 darabot) |
kt 138 5 | elkészíted a 138. tárgyat (5 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 23 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
ek 375 | t. energia kisütése: 375 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 1 evaporőr háj úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg szabotőr jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg szabotőr megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
ek 375 | t. energia kisütése: 375 |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [99,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [50 pontot használtál fel, van még 1.]
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
fog 111 220 | elfogod a 111. szörnyet a 220. tárggyal |
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG ZAFÍRJA (1116. TÁRGY) Már meg sem lepődsz rajta, hogy egyik nap az Örökkévalóság Smaragdjának színe megváltozott, kék lett. Gyönyörű zafírt tartasz a kezedben! Hosszú ideig csak bámulod, csodálod. Egy rövid időre megszűnik létezni a körülötted levő világ, együtt szárnyalsz az istenekkel! Miféle erő hajtja előre a kő evolúcióját? Mi lesz a végső formája? Kíváncsiságod végtelen, de választ sajnos nem kaphatsz egyelőre. A zafír speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja a helyet más kitűzők elől. Viselésekor kapsz +40 max ép-t, +40 max vp-t, +1-et minden tulajdonságodra, +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
LEVIATÁN HÓLYAG (2182. TÁRGY) A nevével ellentétben nem a leviatánból származó hólyagról van szó. Ez csak a fantázia neve annak a gázzal megtöltött hólyagnak, amit a gnóm kutatóállomás tudósai készítenek. Ha a hátizsákodba rakod, az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Tíznél több hólyag használata már nagyon veszélyes, mivel a bennük levő, robbanékony gáz egy baleset esetén cafatokra szaggatna. Ezt nem kockáztatod meg, így max. 10 darabot hordasz magaddal belőle. |
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza. |
LÁNCRAVERT QUWARG (744. SZÖRNY) Még sosem hallottál olyan quwargról, melyet saját fajtársai is csak testőrnek használnak, vérszomja, elszántsága és hihetetlen ereje miatt. Hatalmas, megnyúlt szájszerve éles csáprágók egész arzenálját rejti. Villámgyorsan támad, és amit egyszer elkapott, többé nem ereszti el. Jaj annak a kalandozónak, akinek lábát, karját, netán fejét sikeresen célba veszi! A quwarg testének egyéb részei egyébként nem sokban különböznek a közönséges harcosétól, így talán benne is ütőfegyverrel teheted a legnagyobb kárt. |
QUWARG NAGYMESTER (214. SZÖRNY) Minden tízezredik quwarg harcos képes olyan sokáig életben maradni, hogy tapasztalata, harci jártassága messze felülmúlja rovartársaiét. Ha egy ilyen "quwarg-szamuráj", vagy csúfnevén, quwarg nagymester őriz egy quwarg bolyt, akkor abba még az ongóliantok sem nagyon szoktak beleturkálni, mert a quwarg nagymester csípését még ők is megérzik. Sokak szerint a quwarg nagymestert még a Vasalt Bunkók sem tudják engedelmességre kényszeríteni. |
QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY) A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort. |
Erő: | 26 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 20 (25) | Támadás: | 17 (18) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 32 (35) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 160/160 év |
Egészség: | 19 (20) | Életpont: | 289/162 | Jellem: | jó (251) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 271/3 | Pénz: | 419 arany | Kép. pont: | 10 |
Vérpont: | 6/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 21/56 (+14%) | vágófegyverek: | 9/70 |
ütőfegyverek: | 9/95 | lőfegyverek: | 14/84 (+12%) | dobófegyverek: | 14/76 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
99,89 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1338 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/22 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 23/71 (+26%) | 3. mászás: | 2/99 |
4. csapdakészítés: | 9/65 | 5. csapdaészlelés: | 1/79 | 6. gyógyítás: | 24/31 (+44%) |
7. titkosírás: | 2/24 | 8. felderítés: | 2/67 | 9. szörnyidomítás: | 2/24 |
10. teológia: | 13/56 (+5%) | 11. taumaturgia: | 12/51 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 1/10 |
13. versengés: | 5/71 | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 5/35 |
16. szörnyismeret: | 4/46 | 17. vadászat: | 16/33 | 18. bányászat: | 5/87 |
19. főzés: | 6/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 36% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manifesztátor (#124), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (190) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | 14. szintű lényekre | jégcsóva (#41) | >> | 15. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | 11. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4 (limit: 1057), pontszámod: 48. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 67 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 8 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 25 | madártoll (#112) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | arany (#50) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | lánckesztyű (#230) | 11 | nyílvessző (#108) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) |
98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
88 | |
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|