Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 7. 15h:41' EZ A 235. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD 236. játékheted kezdete: márc. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4670 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 25, gyógyulás: 21, összesen: -4 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 273 | t. energia kisütése: 273 |
v 6 9 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 1228 | használod az 1228. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
ov 3 | óvatosságod: 3 |
be 64 | bemész a 64. titkos labirintusba |
lm 6 8 9 | mozogsz 6 8 9 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 900 10 | mozogsz 900 10 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff farkát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete griff testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a fekete griff testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 903 11 | mozogsz 903 11 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 900 12 14 | mozogsz 900 12 14 |
lm 15 17 20 | mozogsz 15 17 20 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő lánckesztyű felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy vaskulcs felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 16, gyógyulás: 21, összesen: +5 ÉP}
lm 905 21 | mozogsz 905 21 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
ÁRNYAK OLTALMA (386. TUDATI KÉPESSÉG) Ááaahhh! - ébredezel hatalmas ásítással, amibe szinte belereccsen az állkapcsod. Kómásan dörzsölgeted szemedből a csipát, miközben pakolászod éjszakára széjjeldobált cuccaid. Magadhoz füttyented állatkáid, s vidám fütyörészéssel nekivágsz a napi kalandoknak. Első utad természetesen a városba vezet, annak is legforgalmasabb részére, hova máshova mennél. Rutinod felülmúlhatatlan, bárhova nézel, elhagyott, elejtett, vagy egyenesen neked címkézett tárgyakkal találkozol. Egy nagydarab troll ragaszkodik csak makacsul az erszényéhez, felé süvít is kedvenc átkod: - Oktasson úszásra egy vércápa sámán! Meglepődve észleled, hogy ezen felháborodik. - "Ennek meg mi baja? Minek kapaszkodott az erszénybe álmában!" -, és meglóbálva hatalmas bunkóját a nyomodba veti magát. Fürgén cikázol előtte, el-elhajolva előle, átgurulva alatta, olyan váratlansággal rángatózva, mintha a tegnap esti vacsorádba szedett gomba utóhatása lenne. Ámde mindez hiába: mégiscsak eltalál. Egy pillanatig kábultan fekszel a kockaköveken, ezalatt ő még egyet belédrúg, majd fújtatva otthagy. Áldva szerencsédet, fürge ujjaiddal végigtapogatod magad, s csodálkozva észleled, hogy harmadannyi bajod sincs, mint egy hasonló ütéstől szokott lenni. He? - érlelődik elmédben a világító gondolat - ez meg hogyan lehet? Félre is vonulsz gyorsan a megszokott sikátorba, s szemed lehunyva érdeklődsz a többiek anyagi állapota - öööö, hogyléte felől. Mindenünnét hasonló reakciók érkeznek, míg közös tudatotok fel nem figyel az egyezőségekre: az az árnyékfolt a lábad alatt, az a homályos cafat a troll dorongján, az a sötét paca a sebeid felett... Igen, csak az lehet! Együttes erőfeszítéseitek, és koncentrált tudatotok újra felfedezte az Árnymanó valóságot! Mostantól nincs megállás, csak a kedvenc kifőzdéitek tulajdonosainak sipítása: neked nincs kanál! A mai naptól kezdve, ha harcba keveredtek, és ott sérülés éri kigyúrt testetek, az árnyvilág hatalmát felhasználva úrra lehettek ezen az ál-valóságon, és visszaállíthatjátok épségét. Najó, nem teljesen, de elég nagy részben. [Minden harci sérülés egyötödét begyógyuljátok, a sebződés után azonnal. Minden támadás legalább 1 Ép-t sebez így is.] |
KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba. Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor. |
FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY) Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver. |
EZÜST KULCS (184. TÁRGY) Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását). |
Erő: | 23 (24) | Szint: | 16 | Merészség: | 4/2 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 99 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 263/286 | Jellem: | gonosz (184) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 220/46 | Pénz: | 402 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 10/0 | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 21/76 (+10%) | ütőfegyverek: | 1/78 |
lőfegyverek: | 17/29 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/59 | 2. nyomkövetés: | 34/98 (+4%) | 3. lopás: | 23/36 |
4. mászás: | 1/27 | 5. csapdakészítés: | 10/46 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 14/48 (+10%) |
7. gyógyítás: | 31/77 (+30%) | 8. titkosírás: | 2/64 | 9. felderítés: | 3/72 (+80%) |
10. szörnyidomítás: | 1/94 | 11. teológia: | 13/89 (+29%) | 12. taumaturgia: | 4/69 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 3/9 | 14. szörnyismeret: | 4/58 (+30%) | 15. zárnyitás: | 5/45 |
16. vadászat: | 12/15 | 17. bányászat: | 3/41 | 18. főzés: | 2/42 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a trolloktól (5) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az elfektől (2) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a törpéktől (3) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
9366. szövetség (#9366) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0) |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
Összsúly: 52.11 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | lánckesztyű (#230) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | tüske (#22) | |||
2 | vasérc (#152) |