Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 4. 9h:20' EZ A 303. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD 304. játékheted kezdete: szept. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
ba 998 999 | nem támadod a férfiakat a nőket |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
flh 14 | felt. lőfegyver haszn. 14 |
flh 15 188 | felt. lőfegyver haszn. 15 a 188. tárggyal |
ftv 50 14 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 14. szörnyet |
ftv 61 153 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 153. szörnyet |
ftv 61 189 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 189. szörnyet |
ftv 61 176 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 176. szörnyet |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 29 31 97 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 31. varázslatot a 97. varázslatot |
t 156 | támadod a 156. szörnyet |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
kt 94 3 | elkészíted a 94. tárgyat (3 darabot) |
kt 189 1 | elkészíted a 189. tárgyat (1 darabot) |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem jobb vállát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dűnekukac testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a dűnekukac testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a dűnekukac farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dűnekukac testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [133,43] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy vörös rakolits nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a vörös rakolits egyik karját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vörös rakolits testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vörös rakolits testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A vörös rakolits megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [132,42] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy mélytengeri kráken, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
kt 138 3 | elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot) |
kt 188 3 | elkészíted a 188. tárgyat (3 darabot) |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [131,40] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Thar'dan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 grifftojást. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-8 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [131,39] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Felfedeztél egy mély szakadékot. Észreveszel egy templomot. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lord Kis Se irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet ragyás testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mosolygó rettenet bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [132,37] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Thar'dan vigyorog kajánul. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő pattanóböde nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [28 pontot használtál fel, van még 4.]
m 8 | mozogsz északra |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
BUNTHAR (396. SZÖRNY) A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni. |
Erő: | 18 (23) | Szint: | 13 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 12 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 279/210 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -5 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 251/26 | Pénz: | 29 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/15 | Pszi pont: | 76/56 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 20/29 (+13%) | vágófegyverek: | 12/16 (+4%) |
ütőfegyverek: | 9/23 | lőfegyverek: | 8/18 | dobófegyverek: | 21/24 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << vashegyű lándzsa (#182) (110%) << ryuku szablya (#695) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/89 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 16/91 (+35%) | 3. lopás: | 2/21 |
4. mászás: | 8/50 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 12/56 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/62 |
7. gyógyítás: | 21/95 | 8. titkosírás: | 4/50 | 9. felderítés: | 10/85 |
10. szörnyidomítás: | 8/4 | 11. teológia: | 13/71 (+18%) | 12. taumaturgia: | 16/26 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 6/71 (+18%) | 15. zene: | 3/97 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 10/96 (+20%) | 17. pszi: | 13/33 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 6/72 (+11%) | 20. bányászat: | 16/10 (+62%) | 21. főzés: | 9/30 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az emberektől (1) bármit |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 58 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | villámcsapás (#50) | >> | nektoraf (#355) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | vérfürdető magszim (#148) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | 14. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | quwarg királynő (#153) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | tűzeső (#61) | >> | óriás csontváz (#176) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0) |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
Összsúly: 89.37 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 3 | gyenge méreg (#26) | |||
2 | kaja (#2) | 7 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | |||
4 | pirkit (#153) | 3 | sünmedve tüske (#14) | 3 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vasérc (#152) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 4 | kaktusztüske (#114) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | vas dobónyíl (#189) |