Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 13. 15h:09' EZ A 144. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD 145. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
kf 425 2 | kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe |
le 1579 | leveszed/lerakod az 1579. tárgyat |
kf 615 477 737 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 477. tárggyal a 737. tárgyat |
kf 463 457 422 | kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat a 457. tárggyal a 422. tárgyat |
kf 1345 722 518 | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat a 722. tárggyal az 518. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [144,61] Továbbmész a város utcáján.
bb 607 248 733 | beraksz a bankba a 607. tárgyat (248 darabot) |
hh 1139 1137 | használod az 1139. tárgyat az 1137. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel megvagdalod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a woorgard testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a woorgard testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 87 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion bébi pufók lábszárát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával az ekharion bébi végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 troll csont. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
at 4295 14 | TU-t adsz át a 4295. kalandozónak 14 |
erki | erőszakos kilépés |
kotb 9144 | belépés K.T.-be: 9144 |
le 615 722 685 | leveszed/lerakod a 615. tárgyat a 722. tárgyat a 685. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
RYUKU VADÁSZING (1158. TÁRGY) Ez a terepmintás ing egy a ryukuk azon holmijai közül, melyet szigorúan csak szabadidejükben hordhatnak, szolgálatban sosem. Azokon a leigázott kontinenseken, ahol az ő törvényeik élnek, gyakoriak a lakomába fulladó egész napos hajtóvadászatok, és ilyenkor a résztvevők tiszteletsorrendjét bizony az elejtett vadak száma határozza meg - és az élen kivétel nélkül mindig efféle holmit viselő ryuku vadászok végeznek. Csak a leghatalmasabb ryuku nemesek engedhetik meg maguknak, hogy saját vadászingük legyen, hiszen az előállítás maga eléggé egyedi technikát igényel, költségei pedig igencsak borsosak. A köpenyként KFelhető tárgy maga azonban csodálatos tulajdonságokkal bír, elég csak magadra öltened ahhoz, hogy vadászat és szörnyismeret szakértelmed egyaránt megnőjön 2-vel, szerencséd pedig 6-tal. Igazi haszna persze csak akkor tapasztalható meg, ha arra használod, amire tervezték, az E (élelemszerzés) paranccsal becserkészett ennivalóból dupla annyit fogsz találni, a táborozás alatt lezajló vadászataid során pedig van némi esélyed arra, hogy kettőt is találsz a keresett állatból (ez az esély annál nagyobb, minél nagyobb az eredeti esélyed is a sikeres szörnykeresésre). A ryuku vadászing viseléséhez legalább 13. szintűnek kell lenned. |
NAPMEDÁL (1567. TÁRGY) Ezt az aranyszínű, lángoló napkorongot formázó medált Napsörény lemészárolt teteméről akaszthatod le, vagy ha ez nem egyeztethető össze jellemeddel, megveheted más, kevésbé gátlásos kalandozóktól, hiszen amíg rossz kezekben van, addig a nemes trikornis herceg lelke sem pihenhet békében. Nem tudni, milyen nagyhatalmú Raia varázsló akaszthatta a medált Napsörény nyakába, csak azt, hogy miért: e védőamulett eddig a neves trikornis herceget lelkét és testét óvta a gonoszoktól. Csak hát mindig van az erősnél is erősebb, a gonosznál is gonoszabb erő, amely ellen már a napmedál védelme is kevés volt. Az ékszert, ha már nálad van, használd ki, ha jellemed jó, a nyakadba akaszthatod, ilyenkor +4 támadást és +4 sebzést kapsz. Viseléséhez legalább 20. szintűnek kell lenned. |
RÉMBŐR TARKÓVÉDŐ (737. TÁRGY) Az erdei rém nagy ritkán különös holmit készít abból az anyagból, ami testét is védi: ez a puha, ámde rettenetesen ellenálló, rugalmas fejfedő csuklyaként húzható a fejedre, fejed tetejét, arcodat és tarkódat egyaránt védi. Bár különleges mágikus képességei nincsenek, védettségedet 16-tal növeli. |
BO'ADHUN IDOL (745. TÁRGY) Egy kegyetlen, hódító, hatalmas nép, amelyből mára csak néhány kövület és csecsebecse maradt... Ilyen apróság például ez az imádkozó majmot ábrázoló kőszobor. Ha megtapintod, és lassan dörzsölni kezded (H 745 parancs), akkor hamarosan világítani kezd, és a következő pillanatban lüktető energia árasztja el testedet: a bo'adhun idol felrakott rád egy tulajdonságpajzsot (TVP és VP költség nélkül). |
VARKAUDAR CSÉSZE (841. TÁRGY) Ez az alig tizenöt centi átmérőjű, díszesre festett porceláncsésze a varkaudar remeték tulajdonából került elő. Régen az Esthar császárság romjai között lehetett ilyen kincseket találni, valószínűleg a visszahúzódóan élő remeték is innen szerezték be a sajátjukat. Ha kezed a jéghideg varkaudar csésze oldalára helyezed, bizsergést érezhetsz az ujjaidban. Ha legalább 25. szintű vagy, a csésze használatával (H 841) egy Hadiszerencse III. varázslatot idézhetsz meg, egy fordulóban egyszer. |
A VORTEX AMULETTJE (607. TÁRGY) Egy tökéletesen fekete, csepp alakú, kőből készült amulett. Nyilvánvalóan mágikus, mert amikor megtapintod, különös meleget érzel. Vajon mire szolgálhat? Irányíthatod vele az ősvortexeket? Nem... Erre semmilyen mágikus eszköz nem lehet képes. Esetleg csak a vortexek közelségét jelzi. A vortex amulettjét a KF 607 paranccsal akaszthatod a nyakadba. |
HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY) A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz. |
A HÁBORÚ GYŰRŰJE (722. TÁRGY) Nagyhatalmú ékszer, amelyet annak idején még Tharr avatárjai hagytak hátra - egyesek szerint átkozott, mert aki felhúzza az ujjára, az ellenállhatatlan késztetést érez, hogy harcba bocsátkozzon. Mindenesetre, mágikus képességei igencsak meggyőzőek - védettségedet és támadásodat 4-gyel növeli, ezenkívül kapsz még +20 max. ÉP-t is. |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
Erő: | 22 (26) | Szint: | 18 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 24 (28) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 18 (26) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 22 (24) | Életpont: | 364/438 | Jellem: | jó (327) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 21 (26) | Varázspont: | 551/373 | Pénz: | 12 arany | Kép. pont: | 10 |
Pszi pont: | 142/275 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 9 |
vágófegyverek: | 23 | ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (150%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 33 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 13 | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 14 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 14 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 20 | 12. taumaturgia: | 27 |
13. szerencsejáték: | 2 (+1) | 14. versengés: | 7 | 15. harcművészetek: | 13 |
16. zene: | 6 | 17. szörnyismeret: | 19 | 18. pszi: | 21 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 2 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 9 | 23. úszás: | 8 | 24. főzés: | 11 |
25. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 9. fajúaknak az 5779. karakternek |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | méregsemlegesítés (#14) | bűvölés (#20) (68,10) | bűvölés (#20) (304,2) |
bűvölés (#20) (166,5) | bűvölés (#20) (135,5) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | sötét gnóm (#132) | lángcsóva (#31) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | vakító fény (#43) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | vakító fény (#43) | >> | ragyás burástya (#111) | |
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | Chara-din hívők (#987) | |
villámcsapás (#50) | >> | láplidérc (#352) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku futárbérenc (#765) | |
villámcsapás (#50) | >> | Jerome (#956) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
144 | arany (#50) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 17 | pszi kő (#248) | 12 | vortex amulettje (#607) | |||
1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | troll csont (#704) |