Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jún. 1. 15h:03' EZ A 543. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD 544. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5237 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ef 6 503 | energia fejlesztése 6 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
f 272 | kísérletezel a 272. tárggyal |
f 272 | kísérletezel a 272. tárggyal |
kt 108 20 | elkészíted a 108. tárgyat (20 darabot) |
kt 138 5 | elkészíted a 138. tárgyat (5 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [104,88] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Látsz egy elpusztított krómkaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szeppent rákfatty. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty bal vállát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [104,89] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy karmos tankány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány bal középső lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 4 6 7 | mozogsz délre, nyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő jobb oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 731 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő torát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg felderítő bal első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg felderítő bal középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 731 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [103,90] A hegyvidéket síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [102,89] Továbbra is síkságon vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Itt csata lesz.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
tno 6 5 | növeled a 6. tulajdonságodat |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 27 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
SÁRGA ERŐÖV (276. TÁRGY) Ez az első pillantásra egyszerű, sárgarézből kovácsolt öv mágikus képességgel rendelkezik: ha valaki felveszi (KF 276 paranccsal) ereje megnő eggyel. A regék szerint a sárga erőöv egy sorozat legkisebb tagja, az egyéb színű övek még nagyobb erőnövekedést nyújthatnak. |
SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY) Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat... |
ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY) Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire. |
SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY) A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható. |
RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY) Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér. |
QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY) A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót. |
Erő: | 25 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 20 (24) | Támadás: | 17 (18) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 24 (25) | Védekezés: | 29 (32) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 160/160 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 279/166 | Jellem: | jó (242) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 251/2 | Pénz: | 416 arany | Kép. pont: | 10 |
Vérpont: | 6/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 21/42 (+20%) | vágófegyverek: | 9/70 (+8%) |
ütőfegyverek: | 9/95 | lőfegyverek: | 14/72 (+4%) | dobófegyverek: | 14/76 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
102,89 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1338 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/78 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 23/45 (+37%) | 3. mászás: | 2/99 |
4. csapdakészítés: | 9/65 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/79 | 6. gyógyítás: | 23/87 |
7. titkosírás: | 2/24 | 8. felderítés: | 2/67 | 9. szörnyidomítás: | 2/24 |
10. teológia: | 13/51 (+10%) | 11. taumaturgia: | 12/39 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 1/10 |
13. versengés: | 5/71 | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 5/35 |
16. szörnyismeret: | 4/46 (+20%) | 17. vadászat: | 16/33 | 18. bányászat: | 5/87 |
19. főzés: | 6/61 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 36% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manifesztátor (#124), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (190) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | 14. szintű lényekre | jégcsóva (#41) | >> | 15. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | 11. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2 (limit: 1043), pontszámod: 24. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 3 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 10 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | púderkő (#119) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | kaja (#2) | 3 | rákfatty váladék (#333) | 1 | tankány karom (#237) |
101 | 102 | 103 | 104 | 105 | |
85 | |
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|