134. forduló, 136. forduló, Kehes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 7. 22h:10'
EZ A 384. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
385. játékheted kezdete: júl. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 28 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX

KEHES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,66] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+78 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy homokféreg nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 306.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

* 5. KP: v 14 0 0 elmormolod a 14. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

v 90 elmormolod a 90. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered egy manakristály energiáját. (+862 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 641 1 kézbeveszed/felveszed a 641. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a biami kvazárlándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a bronz taidert. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez a terep nem alkalmas ásásra. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 2 mozogsz keletre
[183,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés gigaféreg lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 120 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Bronz taiderrel meghorzsolod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tüskés gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [5 pontot használtál fel, van még 261.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +42 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 1 mozogsz északkeletre
[184,65] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Találsz egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy quwarg ősmágus. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 182 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 3 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 312, gyógyulás: 0, összesen: -312 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 256.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A Orkhan Thai nem tudott meglepni. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai bal lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (43 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 177, gyógyulás: 0, összesen: -177 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+17 életerő.) Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy tyrannoszaurusz rex. {max. életpontja: 500.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [32 pontot használtál fel, van még 224.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +119 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +102 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +111 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +105 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gondolatolvasás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. 2.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! 3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 194.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamlommukkmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy quwarg királynő leöléséből áll a próba.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Sziklahegyi Porfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy quwarg nagymester. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 324 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem időd, sem működőképes zárnyitó készleted nincs már erre a feladatra.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 164.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 3 mozogsz délkeletre
[185,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy gumifát. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Eredil előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kisebb quwarg isten közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 18d10+40.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 304 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (40 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 631, gyógyulás: 0, összesen: -631 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 159.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy tüskés gigaféreg támad rád! {max. életpontja: 401-480.} [12 pontot használtál fel, van még 147.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +80 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +75 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Danin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Ez a feladat nagyon egyszerű lesz: kockáznod kell a kalandmesterrel! Csak úgy, mint a fogadóban szoktad. Ha nyersz, kiálltad a próbát! Sunyi ellenfelednek vagy ólmozottak a kockái, vagy átkozott balszerencséd van, mert folyton csak vesztesz.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 137.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[184,67] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 132.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A sárkányfajzat nem tudott meglepni. {max. életpontja: 281-330.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a sárkányfajzat fejét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [12 pontot használtál fel, van még 120.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +117 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +49 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[183,68] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 54.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod az ongóliant jobb oldalát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bíbor erőöv. 3 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Felfedeztél egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Látsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 115.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +65 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy Mnebolath kóborol! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy hidra! {egyik sebzési módja: 2x 3d7+20.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a hidra testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a hidra két fejét is. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a hidra testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd a hidra két fejét is. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 4 vizet.) 7 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 260, gyógyulás: 0, összesen: -260 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy hidra, és hozzáláthatsz a munkához! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+19.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (69 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: téfea-agy, manifeszt.nyúlvány, dözmöng szív, isteni könnycsepp, quwarg tojás. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a hidra bal vállát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Cápafoggal jól megszurkálod a hidra két fejét is. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a hidra testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a hidra testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [12 pontot használtál fel, van még 103.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +112 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +91 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +83 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[182,67] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés gigaféreg. {védettsége: 40 szúró, 60 vágó, 80 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Bronz taiderrel jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a tüskés gigaféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki a tüskés gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 98.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +55 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[181,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 93.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy homokférget. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 90.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 87.]

* 2. BP: h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [20 pontot használtál fel, van még 67.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 37 fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] [37 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-54 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 57 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 30, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GONDOLATOLVASÁS (8. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat lehetővé teszi, hogy bizonyos mértékig beleláss más kalandozók agyába. Különösen a más kalandozók iránt érzett gyűlölködő és alattomos gondolatokat (ezek a legerőteljesebbek) tudod fogni. A varázslat egy fordulón keresztül tart, és minden kalandornál, akivel találkozol, van esély (minél gyengébb a másik mentális ellenállása, annál nagyobb), hogy megtudod egy vagy több feltételes lopás vagy támadás parancsát, amit fajra vagy játékosra adott ki. Az, hogy hány parancsot tudsz kifürkészni, függ attól, hogy milyen rég óta vagy istened követője. Elmondása 9 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Kehes, egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, vizenyős szemű mutáns férfi vagy. A bőröd undorítóan nyálkás. Fairlight hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 135. fordulód.

Erő: 30 (40) Szint: 27 Merészség: 9/5 Magasság: 162 cm
IQ: 39 (51) Támadás: 57 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 23 (43) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 4/9 év
Egészség: 25 (38) Életpont: 666/612 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 25 (37) Varázspont: 1036/669 Pénz: 25145 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 18/18 Pszi pont: 191/186 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 5
Eddig összesen 1148 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 998 TP-t kaptál. Jelenleg 2 112 444 TP-d van. A következő szinthez még 187 556 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, kamionoszaurusz, quwarg anyakirálynő. A 124. fordulódban 10375 arany került a bankszámládra. 10815 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/58 ökölvívás: 1/78 szúrófegyverek: 30/41 (+18%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 27/76 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 210
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 235 időszaki: 23

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/98 (+24%) 2. nyomkövetés: 11/87 3. lopás: 1/0
4. mászás: 14/20 5. csapdakészítés: 15/59 (+7%) 6. csapdaészlelés: 1/42
7. gyógyítás: 9/58 (+25%) 8. titkosírás: 1/19 9. felderítés: 24/75
10. szörnyidomítás: 10/18 11. teológia: 40/13 (+9%) 12. taumaturgia: 58/22 (+13%)
13. szerencsejáték: 1/21 (+9%) 14. versengés: 5/40 15. harcművészetek: 1/28
16. zene: 25/43 (+25%) 17. szörnyismeret: 11/71 (+29%) 18. pszi: *19/100
19. zárnyitás: 1/19 (+10%) 20. vadászat: 5/78 21. vitalitás: 1/14
22. bányászat: 13/55 (+12%) 23. testépítés: 1/0 24. úszás: 7/54
25. főzés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
agyburok (#90) tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), villámsújtás (#89), mágiatörés (#35), tűzeső (#61), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> félelem-járó (#56)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 11, 16, 18, 34, 35, 41, 44, 49.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 32, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 696.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 104. Szerzett pont: 13052. Beállított erő: 0 Összpont: 24908

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 807 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dözmöng szív (#122) 10 drótszőr (#37) 6 ében dobónyíl (#849)
22 gyógykenőcs (#313) 11 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 manakristály (#500) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 quwarg tojás (#360)
8 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
54 arany (#50) 1 bíbor erőöv (#291) 4 isteni könnycsepp (#260)
1 rókafarok (#124) 11 sáfránypor (#211) 2 Thargodan esszencia (#328)
1 umbatari karkötő (#278)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185 186
64
65
66
67
68
69
(181,66) művészi porolit (#720)
(182,67) tüskés gigaféreg (#256), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)
(183,66) tüskés gigaféreg (#256), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(183,68) ongóliant (#159), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, 42. jellempróba, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, Mnebolath (#237), hidra (#780)
(184,65) kputtyintó csalán (#247), kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), quwarg ősmágus (#302), Orkhan Thai (#238), tyrannoszaurusz rex (#160), quwarg királynő (#153)
(184,67) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, kputtyintó csalán (#247), sárkányfajzat (#340)
(185,66) gumifa (#38), kihívás tornya (#502), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, 50. jellempróba, művészi porolit (#720), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), kisebb quwarg isten (#213)

Üzenet küldése a karakternek