134. forduló, 136. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 14. 12h:05'
EZ A 208. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
209. játékheted kezdete: ápr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,63] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy királygyík fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

ek 289 30 t. energia kisütése: 289 30
Szörny ellenfeleid 30%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 250.]

ef 6 512 energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 208.]

dd 33 130 eldobod a 33. tárgyat a 130. tárgyat
Elhajítasz 1 lapockacsontot. Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

kt 94 2 elkészíted a 94. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 bronzhegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 188.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 180.]

f 661 kísérletezel a 661. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz alligátorbőr cipőt. (ld. enc.) 210 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

m 4 mozogsz délre
[57,64] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy drónkeselyű. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a drónkeselyű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a drónkeselyű fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a drónkeselyű testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Észreveszel egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy trappoló dinymák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 154.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza farkát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a massza testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a massza testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A massza meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Ez az! Megtaláltad! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű, egy ametiszt medál (ld. enc.), 9 nyílvessző, 10 arany és egy rákpajzs. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 139.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 131.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[58,63] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [58,62] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Nincs keze, nincs foga neki,
Mégis megmar, ha teheti.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy tintacsiga. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 108.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. A kudarc teljes - nem történt az égvilágon semmi sem! [5 pontot használtál fel, van még 103.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[59,63] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő vízionár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vízionár puha bőrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vízionár jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 mérgezett tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [59,64] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaszabolósáska került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a kaszabolósáska testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A kaszabolósáska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. [26 pontot használtál fel, van még 77.]

jlk 1197 jelszó kimondása 1197
Kimondod a jelszót, de persze semmi sem történik, hiszen a találós kérdést még el sem olvastad. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
[0 pontot használtál fel, van még 77.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[60,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Felfedeztél egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó jobb szárnyát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 12 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a rájanyék testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rájanyék nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [61,63] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [62,63] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [43 pontot használtál fel, van még 34.]

m 1 mozogsz északkeletre
[63,62] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy topránypolip!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip kocsányos fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a topránypolip testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ormánygőte csontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [11 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját töm magába a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következő körben tehát 273 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALLIGÁTORBŐR CIPŐ (662. TÁRGY)
Két alligátorbőr, egy aranytű, 6 csepp spiritusz és 6 csepp ragasztó segítségével, 25 TVP árán kényelmes magas szárú cipőt készíthetsz magadnak, amely hárommal növeli a védettségedet, és sokkal, de sokkal jobban néz ki, mint egy vacak fekete bőrcsizma.

AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY)
Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 135. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 17 Merészség: 6/3 Magasság: 143 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 16 (17) Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 27 (30) Menekülés: 40 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 255/239 Jellem: jó (281) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 180/4 Pénz: 553 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/1
Eddig összesen 809 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 570 TP-t kaptál. Jelenleg 245 904 TP-d van. A következő szinthez még 14 096 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, varkaudar behemót, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/13 (+6%) vágófegyverek: 15/92 (+27%) ütőfegyverek: 14/73
lőfegyverek: 17/81 (+12%) dobófegyverek: 5/71 (+27%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 30 százalék;
63,62 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/44 (+11%) 2. nyomkövetés: 36/66 (+40%) 3. mászás: 10/15 (+2%)
4. csapdakészítés: 11/24 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 13/42
7. titkosírás: 6/93 (+11%) 8. felderítés: 5/79 (+6%) 9. szörnyidomítás: 7/41
10. teológia: 6/77 (+9%) 11. taumaturgia: 14/24 (+3%) 12. versengés: 3/87 (+9%)
13. zene: 4/82 (+12%) 14. szörnyismeret: 19/81 (+20%) 15. zárnyitás: 6/33
16. vadászat: 18/38 17. bányászat: 21/31 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 16 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 4 darabot ), mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sóhajtó dorony (#112)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (104) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 483 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 74.77 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 gyenge méreg (#26)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 lapockacsont (#33) 2 rézdarab (#70)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 fekete gyöngy (#99)
11 kaja (#2) 4 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125)
1 mérgezett tüske (#23) 9 nyílvessző (#108) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rákpajzs (#98) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

56 57 58 59 60 61 62 63 64
61
62
63
64
65
(57,64) drónkeselyűk (#208), vaskohó (#155), Raia oltár, phua-kúp (#372), olvasztókemence (#86), érclelőhely, trappoló dinymák (#118), massza (#217)
(58,62) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372), tintacsiga (#74)
(58,63) alpesi tehén (#91), Fairlight oltár
(59,63) Leah oltár, 31. jellempróba, vízionár (#66)
(59,64) kaszabolósáska (#83), gumifa (#38), phua-kúp (#372)
(60,64) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, 35. jellempróba, halálhozó (#419), rájanyék (#58)
(61,63) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Leah oltár
(62,63) élőholt quwarg (#202), Leah oltár, 22. jellempróba
(63,62) mély kút (#93), Sheran oltár, százfogú (#53), topránypolip (#86)

Üzenet küldése a karakternek