130. forduló, 140. forduló, Keelorn Darkmount összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 29. 9h:05'
EZ A 243. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
244. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4808

KEELORN DARKMOUNT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,93] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 pszi követ (2450 arany).
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
Összefutsz egy kopasz, félszemű techno-manó férfival. Bőre sárga. Vegyvédelmi ruhát és személyi atompajzsot visel. Jobb kezében egy lézerkardot, bal kezében egy sugárvetőt tart. Lőfegyvere egy plazmaágyú. Mosolyogni próbálsz, de ő nincs barátságos kedvében. Ellenfeled rád ront...
Fegyveredet megmarkolva, ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! A techno-manó tüzet nyit plazmaágyújával. Összeégeti a testedet! (1 támadástól 380 életpontot vesztesz.) Ellenfeled többször a testedre sújt a lézerkarddal, átmetszve azt! (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A techno-manó a sugárvetővel belelő a bal combodba és a jobb derekadba (4 támadástól 211 életpontot vesztesz.)
Csak némi foszforgőz maradt meg testedből, szánakozol, miközben lelked átlép az árnyékvilágba. A következő pillanatban azonban az álom-halál képe szertefoszlik, és borzalmas üvöltéssel ébredsz fel. Mivel is találkoztál álmodban? Mi is történt? Már nem nagyon emlékszel... Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+80 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy drótszőrű pincsi nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 333.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 303.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 303.]

vps 70 VP spórolása: 70
Félreraktunk, letiltottunk neked 70 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 303.]

le 1282 leveszed/lerakod az 1282. tárgyat
Elrakod a teriád lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[94,93] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [95,93] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy Öregsámán Krough. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Öregsámán Krough fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de az Öregsámán Krough karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az Öregsámán Krough fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-17 életerő). Véres nyál csordul ki az Öregsámán Krough száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 varázskövet. 1 266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 53, gyógyulás: 16, összesen: -37 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,93] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy dombi yeti. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti bal lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 20, gyógyulás: 26, összesen: +6 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 279.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[97,93] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Utad során felfedezel egy elpusztított hóhérbimbót. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy troll ritualista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a troll ritualista jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A troll ritualista karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 30, gyógyulás: 22, összesen: -8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,93] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő emberevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az emberevő bal lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
472 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított csillezsályát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Leona vigyorog kajánul. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (555. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [99,93] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bíbor szulfagor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vámpírtőrrel felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 9, gyógyulás: 23, összesen: +14 ÉP}

Látsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[100,93] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés.

Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [101,93] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kharón Nan Akherón lábát masszírozza. Látsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,93] Még mindig füves síkságon vagy. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy proteinfecske. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Vemhes Guppi előtt. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Haláltánccal. Tharr hittérítője. Egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy Mély Grum trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked.
4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[24 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 1282 1 kézbeveszed/felveszed az 1282. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a teriád lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

vpf 70 VP elővétele: 70
Felszabadítottunk neked 70 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103
92
93
94
(94,93) 24. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290)
(95,93) Öregsámán Krough (#7008), érclelőhely
(96,93) 26. jellempróba, oltár, dombi yeti (#366)
(97,93) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, troll ritualista (#365)
(98,93) emberevő (#119), kolostor (#555), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(99,93) bíbor szulfagor (#358), vaskohó (#155), Dornodon oltár, világítótorony (#156), érclelőhely
(100,93) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(101,93) quwarg királynő (#153), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), 21. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), oltár
(102,93) proteinfecske (#139), Raia oltár, művészi porolit (#720), Haláltánc (3968. kalandozó)

[93,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Utad során felfedezed egy barna, hosszú hajú, zöld szemű, kecskeszakállas drow férfi táborát. Fekete a bőre. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy bronz zinthurg éremet, egy che-vállszalagot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Morgan sipkáját, egy nozar-thin medált, egy örökkéval. éjkövét, egy Rhatt páncélját, egy ritualista övet, egy rothasztó talizmánt, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy raskhiir szellem trófea, egy élőholt pöffeteg trófea és egy dűneszellem trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 28 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összeakadsz Kaitlin Darkfisttal. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah felszentelt papja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy Brod trófea és egy q. rohamosztagos trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 221.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [100 pontot használtál fel, van még 121.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 116.]

tk 16 4107 többszemélyes kaland 16 4107
Ellenőrzöd, ki ért már ide: Kaitlin Darkfist. Amint ideér Rjuku, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

in 2440 63 73 leírod a 2440. kalandozónak a 63. szörnyet a 73. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy umor-pióca. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

in 2440 78 87 leírod a 2440. kalandozónak a 78. szörnyet a 87. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy színes dözmöng. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

in 2440 79 88 leírod a 2440. kalandozónak a 79. szörnyet a 88. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bombagoly. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

in 3527 961 516 leírod a 3527. kalandozónak a 961. szörnyet az 516. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Quwaxotix. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

in 3527 7168 522 leírod a 3527. kalandozónak a 7168. szörnyet az 522. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi szamár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tudás gyöngyét. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét gnóm közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm bal karját. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 14, gyógyulás: 6, összesen: -8 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 71.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 101 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 3 1 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 273 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 23, 12.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÉNÍTÓ SEBZÉS (555. TUDATI KÉPESSÉG)
Nos, tehát ez a pillanat is elérkezett. Gratulálok! Elérted a kétkezes harc mesterfokát, azt a tudásszintet, amit már nem nagyon lehet tovább fokozni. Már nem csak hogy nem akadályoz téged a balkézben forgatott fegyvered, de egyenesen olyan kunsztokat is be tudsz vele mutatni, amire egy pajzsot használó harcos sosem lenne képes. A jobb kézzel megnyitott védelmen át, a ballal bevitt találat egyfajta kegyelemdöfésként azonnal véget vet az áldozat szenvedéseinek. Mindehhez persze nem elegendő a véget nem érő gyakorlás. A tudattársaktól származó emberfeletti koncentrációra és összpontosításra is szükséged van. A bénító sebzés létrehozása igazából már művészet. A gyilkolás, az ölés művészete. Talán vannak fanyalgók, akik elhúzzák a szájukat, ezt a megállapítást látva, mondván, a gyilkolásban semmi művészi nincs. Nekik azt javaslom, csodálják meg két pengetáncos párviadalát, amint tökéletes, mesteri és egyben halálos táncukat járják egymás körül, mérnöki pontossággal és precizitással, egymás árnyékaként mozdulva... és menten meg fog változni a véleményük. [Ha a jobb és balkézzel is támadsz a közelharcban, és mindkettővel legalább egy-egy sikeres találatot beviszel, akkor a balkezes támadás bevitele után fegyverszakértelem/5% eséllyel megbéníthatod az ellenfeledet! Ha a jobb és balkézben különböző típusú fegyvert forgatsz, a kettő közül magasabb szintű fegyverszakértelemből számítjuk ezt az esélyt, amit lefelé kerekítünk, és ami semmilyen módon nem mehet 20% fölé. A bénító sebzés csak szörnyek ellen működik, és hatására a szörny az adott körben már sem varázsolni, sem speciális képességeit használni nem lesz képes. A képesség aktiválásához nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus és permanens, ráadásul a Bénító Csapás megnevezésű harcművész képességgel együtt is működik, attól függetlenül. Harcművészek esetében tehát mindkét hatás kiváltására van némi esély.]

KARAKTERLAP

Keelorn Darkmount, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (91). Ez a 135. fordulód.

Erő: 32 (50) Szint: 29 Merészség: 8/3 Magasság: 184 cm
IQ: 22 (28) Támadás: 46 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 21 (31) Védekezés: 55 (60) Menekülés: 20 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 553/824 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 33 (53) Varázspont: 762/78 Pénz: 590 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 60/33 Pszi pont: 226/433 EFejl: 20
Eddig összesen 1986 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 884 TP-t kaptál. Jelenleg 2 868 377 TP-d van. A következő szinthez még 131 623 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, ongóliant, q. rohamosztagos. A 115. fordulódban 143501 arany került a bankszámládra. 144936 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/58 (+32%) szúrófegyverek: 35/2 vágófegyverek: 7/20
ütőfegyverek: 7/6 lőfegyverek: 7/53 dobófegyverek: 27/3 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,52 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 102,93
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/17 Max életkor 159 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/26 2. nyomkövetés: 48/12 (+32%) 3. mászás: 15/25
4. csapdakészítés: 22/88 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/36 6. gyógyítás: 6/49
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 1/38 9. szörnyidomítás: 1/84
10. teológia: 35/64 (+13%) 11. taumaturgia: 34/86 (+18%) 12. szerencsejáték: 2/37
13. versengés: 3/42 14. harcművészetek: 14/1 15. zene: 7/24
16. szörnyismeret: 18/34 (+20%) 17. pszi: 23/21 (+1%) 18. vadászat: 6/43
19. bányászat: 30/26 (+5%) 20. testépítés: 12/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vortexmágus (#418), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 7 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (998,0) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> 15. szintű lényekre nagyobb tűzlehelet (#150) >> 20. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1240 (limit: 1883), pontszámod: 15 325.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 24, v 26, v 28, v 224.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$2 orgyilkos tőr ($225) 1 * teriád lándzsa (#1282) 1 * vámpírtőr (#364)
Vágófegyverek
1 ezüstkard (#325) 1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
1 vadászkés (#1264) 1 varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
11 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 nyílvessző (#108) 17 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
13 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 26 tolmokov-koktél (#351)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 * tépett lobogó (#1864)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) $1 tankány karom ($237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$1 gyöngysor ($192) 1 * halálhozó talizmán (#813) 2 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * Tharr Keresztje (#287) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0]
7 fűszertartó (#210) [bennük 32 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 38 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34]
1 kavadu iszák (#25) [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 120 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
5 szent kehely (#257) [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 137 csepp ugh méreg (#166), fér még: 7]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 13]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bronzkulcs (#76)
4 + deus ex machina (#1) 2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
8 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233) 35 gyógykenőcs (#313)
11 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
5 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500) 2 márványkulcs (#245)
1 márványszobor (#2232) 4 megsemmisítő (#1540) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 pszi kő (#248) 6 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rahn ékkő (#701) 2 rézkulcs (#75) 1 roxati zárfaló (#314)
1 rúnakavics (#2233) 1 sáfránykristály (#675) 12 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 térhajlító kavics (#1539) 21 + varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 21 álompor (#396) 9 aurach fog (#657)
2 darázsfarok (#654) 5 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
89 drótszőr (#37) 4 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326)
$7 fekete gyöngy ($99) 1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
2 grákóbőr (#41) $14 gyöngymangó ($135) 8 kaktusztüske (#114)
10 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68)
1 kőszem (#304) 139 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103)
22 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mutáns csont (#331) 2 nektoraf faggyú (#667)
69 pirkit (#153) 4 púderkő (#119) 7 quwarg kristály (#2238)
53 quwarg tojás (#360) 9 remák szív (#264) 2 rinóbőr (#651)
36 sallank karom (#128) 5 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)
1 szivárványszív (#1529) 4 szulfagor agyar (#677) 20 szvó-ektoplazma (#151)
3 trikornis szarv (#198) 4 varkaudar csont (#1113) 11 vízionár szem (#102)

Összsúly: 153.59 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 biami kvazárlándzsa (#568) 3 esszenciakristály (#350) 7 galachmit (#310)
30 grifftojás (#179) 1 Krough fejdísze (#1570) 2 manakristály (#500)
2 pszi kő (#248) 24 rókafarok (#124) 1 szigony (#389)
2 tudás gyöngye (#522) 160 varázskő (#305)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
278 arany (#50) 1 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
2 szulfagor agyar (#677) 5 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
51
52
53
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, egy elf férfi, Kaitlin Darkfist (4051. kalandozó), sötét gnóm (#132)

Üzenet küldése a karakternek