134. forduló, 136. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 18. 9h:08'
EZ A 139. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
140. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,25] koordinátán.
Minden varázserőd visszatért. (+10 varázspont.)

ft 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

d 72 2 eldobod a 72. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

d 57 2 eldobod az 57. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

ff 8 182 felt. fegyverváltás: 8 182
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

id 61 100 idomítod a 61. szörnyet 100 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a hegyi rák idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 4 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 40 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 276.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

flh 6 22 felt. lőfegyver haszn. 6 a 22. tárggyal
Ok, FLH 6 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

flh 9 137 felt. lőfegyver haszn. 9 a 137. tárggyal
Ok, FLH 9 137 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[52,26] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 göcsörtös bunkó. Magadhoz veszed. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [51,27] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sünmedve fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [50,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod az uzbány nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [46 pontot használtál fel, van még 225.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[49,29] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy gyilkos sallank közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [48,29] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [47,29] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trollfa. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-8 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mérges pók. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett tüskét. [50 pontot használtál fel, van még 175.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[46,29] Tovább barangolsz a fák között. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki!


(Továbbmész...) [45,30] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az uzbány bal szárnyát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy királygyík. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 130.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[43,31] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 115.]

flh 999 94 felt. lőfegyver haszn. 999 a 94. tárggyal
Ok, FLH 999 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

d 48 eldobod a 48. tárgyat
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 110.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 96 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 70.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 56 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a hegyi rák. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 135. fordulód.

Erő: 23 Szint: 15 Merészség: 7/5 Magasság: 141 cm
IQ: 24 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 19 Menekülés: 35 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 227/227 Jellem: semleges (+16) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 94/84 Pénz: 264 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 886 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 634 TP-t kaptál. Jelenleg 88 586 TP-d van. A következő szinthez még 31 414 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, kérődző etra, bandita.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: * 19 ütőfegyverek: 14 (+1) lőfegyverek: * 19
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
43,31 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 26 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 4 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 3 11. versengés: 2 12. zene: 5
13. szörnyismeret: 4 14. zárnyitás: 6 15. vadászat: 8
16. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk tüskét (#137) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), északi aurachot (#350) háló-csapdával (#220), alpesi tehenet (#91) háló-csapdával (#220), törpemammutot (#115) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220)
mászol max. 42 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus, szellemkastély (55)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Thompson99 (#1042)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi rák (#61) (málhás: +4 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

Összsúly: 95.88 kg Megterheltség: 159%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 2 bőrsisak (#57) 1 kaja (#2)
2 rézsisak (#72) 4 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 göcsörtös bunkó (#123) 3 gyenge méreg (#26) 1 királygyík bőr (#44)
2 mérgezett tüske (#23) 5 sallank karom (#128) 6 sünmedve tüske (#14)
2 uzbány csőr (#169) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53
24
25
26
27
28
29
30
31
32
(43,31) phua-kúp (#372)
(44,30) Elenios oltár, 24. jellempróba, királygyík (#26)
(45,30) uzbány (#102), gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, 29. jellempróba
(47,29) trollfák (#80), mérges pók (#20)
(48,29) tetemember (#123), Sheran rúnaköve, smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Sheran oltár, 27. jellempróba
(49,29) gyilkos sallank (#85), Leah rúnaköve, patak, gumifa (#38), Raia oltár
(50,28) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár, 39. jellempróba, uzbány (#102)
(51,27) sünmedve (#33)
(52,26) sóhajtó dorony (#112), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek