134. forduló, 136. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 22. 9h:18'
EZ A 144. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
145. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Tárgyainak egy részét egy quwarg királynő viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Etorlán. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont).
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran halandók felett uralkodó helyettese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy animált hókutya trófea és egy jégzabáló trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Csak Csupi. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét.
Az 1. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Sheran követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea, egy mutáns pók trófea és egy dűnekukac trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Noar Amaron. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, rövid hajú, szürke szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany karperecet, egy aranyláncot, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vas fejpántot visel. Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy arató csattanat trófea és egy kardszárnyú pocok trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Óriás bilborchidea. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy púpos burástya. Egy gyermek van vele. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Szélsikoly Zia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyel téged, de te nem veszed a lapot.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, kék szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Oedy el Keewy. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 dözmöng szivet (159 arany kikiáltási áron), 2 grifftojást (289 arany kikiáltási áron), 1 nyílcsapdát (69 arany kikiáltási áron), 1 ollót (119 arany kikiáltási áron), 1 csontkulcsot (899 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 bíbor erőövet (115 arany), 2 ezüst gyűrűt (34 arany).
A 2. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hínárhajú. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte.
A 2. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy árnyszőttest, egy bíbor erőövet, egy ezüst gyűrűt, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy Mallon trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Liallan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 2. napon összefutsz egy vörös, tüsi hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy dal.kristálykesztyűt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Miss Re Beka. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! (ld. enc.) A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy orgyilkos nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 284.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 2054 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 274.]

m 1 mozogsz északkeletre
[74,59] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos nyakát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz Aphrodite vel . Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy árnyszőttest, egy bíbor erőövet, egy ezüst gyűrűt, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Mallon trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy karmos tankány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Liallan. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [7 pontot használtál fel, van még 267.]

vtn 34 varázslat tanulás: a 34. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsvédelem. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 232.]

vtn 67 varázslat tanulás: a 67. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázslat olvasása. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 197.]

vtn 32 varázslat tanulás: a 32. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: hhaar burka. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 162.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[74,58] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 4200 TVP épült bele.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Néhány méterre magad előtt döbbenetes képződményt pillantasz meg! Valaki púderkővel szabályos, legalább tíz méter átmérőjű kört rajzolt a földre. A körvonalon egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sűrű ködfüggönyt szőve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elől a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél bentről. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon. (709. épület.)

(Továbbmész...) [73,57] Folytatod sétádat a házak közt. Ez Hrók erdejének a széle. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás griff. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás griff testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az óriás griff bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás griff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az óriás griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 6 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[14 pontot használtál fel, van még 148.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 118.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 88.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[72,58] Folytatod sétádat a házak közt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A kereskedőnegyed tarka forgatagában megpillantasz egy szürke gránitból emelt épületet. Az egyetlen bejárat felett meglepő módon több cégér is hivalkodik, de ami a legszembetűnőbb számodra, villódzó varázsrúnák hirdetik: Kalandozóknak 25% árengedmény! (669. épület.)
Még egy épületet látsz: ez egy bank (697. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [74 pontot használtál fel, van még 14.]

kb 410 277 308 kiveszel a bankból a 410. tárgyat (277 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kígyóbőr övet. Kiveszel a bank széfjéből 1 rejtőköpenyt. Kiveszel a bank széfjéből 1 ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

bb 74 212 104 beraksz a bankba a 74. tárgyat (212 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 csontkulcsot. Beraksz a bank széfjébe 6 dorony tüdőt. Beraksz a bank széfjébe 1 fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db,
kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db,
bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db,
szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db,
rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db,
mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db,
óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db,
bronzpáncél (#90) 48 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db,
rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, vízionár szem (#102) 4 ap /db,
magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db,
rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db,
mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, szent jogar (#150) 75 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db,
pirkit (#153) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db,
vassisak (#160) 27 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db,
ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db,
aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db, szuperkötél (#209) 3 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db,
dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db,
ramit kő (#226) 4 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db,
ilkin érc (#232) 4 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db, dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db,
tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db,
márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db,
kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db, gromak páncél (#270) 45 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, szuper dobóháló (#273) 12 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db,
sárga erőöv (#276) 187 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db,
tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db,
varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db,
cru formázó minta (#300) 37 ap /db, kőszem (#304) 7 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db,
arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db,
csontpálca (#329) 56 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, királyi korona (#338) 187 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db,
shinai gömb (#348) 180 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db,
moa burát (#384) 18 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db,
kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, stukilövedék (#414) 1 ap /db, bányászcsákány (#434) 15 ap /db,
réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db,
mérg. nyílp.lövedék (#548) 9 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db,
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, medúzacsáp (#703) 7 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db,
jegygyűrű (#736) 75 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, griff nyakék (#1579) 180 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, acéltű (#334) 1 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db, bakkura bőr (#95) 2 ap /db,
borostyán függő (#162) 6 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db, cetbőr válltömés (#1091) 350 ap /db,
csuklyavirág (#133) 1 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db,
grákóbőr (#41) 3 ap /db, gromak páncél (#270) 30 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 20 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, jing-jang fejpánt (#556) 20 ap /db,
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
lapkorong (#80) 2 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, márványkulcs (#245) 16 ap /db, mászókampó (#165) 12 ap /db,
mászókarom (#78) 10 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db,
nyílvessző (#108) 1 ap /db, obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db,
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, raptor szablya (#482) 25 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, rövid kard (#171) 16 ap /db, sárga erőöv (#276) 25 ap /db, shinai gömb (#348) 40 ap /db,
smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 16 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db,
szuper dobóháló (#273) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db,
távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje,
umbatari karkötő (#278) 40 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db,
virág szimbólum (#143) 8 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, bíbor erőöv (#291) 60 ap /db,
ezüst papi karkötő (#308) 30 ap /db, rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 8 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 9.]

ee 410 45 49 eladod a 410. tárgyat a 45. tárgyat a 49. tárgyat
Eladtál 1 kígyóbőr övet. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 3 kis bőrpajzsot. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 66 2 eladod a 66. tárgyat 2
Eladtál 1 szöges bőrpajzsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[72,60] Még mindig a városban vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [7 pontot használtál fel, van még 2.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

a 237 5098 1 átadod a 237. tárgyat az 5098. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 2.]

aa 273 152 153 átadod a 273. tárgyat a 152. tárgyat a 153. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 2.]

aa 308 95 105 átadod a 308. tárgyat a 95. tárgyat a 105. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 2.]

aa 41 277 70 átadod a 41. tárgyat a 277. tárgyat a 70. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 141 keresed a 141. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy szőrlajhárt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 13, 26.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-4 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy amnioszt fal föl a gorombilla. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következő körben tehát 278 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).]

BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

VARÁZSVÉDELEM (34. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Elmondva ezt az egyszerű védekező varázslatot, egy láthatatlan mágikus aurát feszítesz magad köré. Ez ellenállóbbá tesz a téged érő mágikus, mentális és egyéb speciális támadások ellen: hatása olyan, mintha hárommal jobb lenne a szerencséd. Elmormolása 8 VP-be kerül, anyagi komponense egy kerek kő. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal.

VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is.

HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 135. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 23 Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 24 (25) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 261/183 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (23) Varázspont: 116/17 Pénz: 1446 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/1 EFejl: 13
Eddig összesen 755 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1046 TP-t kaptál. Jelenleg 131686 TP-d van. A következő szinthez még 48314 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, erszényes elkarog, arató csattanat. A 123. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1090 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/55 (+15%) vágófegyverek: 17/97 (+2%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 21/4 (+2%) dobófegyverek: 4/40

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); sallank nyíl (#129) (8 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/35 2. nyomkövetés: 21/98 3. mászás: 7/95
4. csapdakészítés: 10/40 5. csapdaészlelés: 6/57 6. gyógyítás: 33/50
7. titkosírás: 2/90 8. felderítés: 6/17 9. szörnyidomítás: 5/84
10. teológia: 6/9 11. taumaturgia: 2/58 (+8%) 12. szerencsejáték: 1/31
13. versengés: 3/79 14. harcművészetek: 21/0 15. szörnyismeret: 11/23 (+18%)
16. zárnyitás: 1/55 17. vadászat: 15/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), törpemammut (#115), szintszívó (#96), óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
gorombilla (#38) (építő: +15% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
103 arany (#50) 1 amniosz (#203) 2 csontkulcs (#74)
6 dorony tüdő (#212) 1 fémrúd (#104) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
3 kis bőrpajzs (#45) 1 szöges bőrpajzs (#66) 3 tüske (#22)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 1 ezüst papi karkötő (#308)
20 kaktusztüske (#114) 6 madártoll (#112) 3 orgyilkos tőr (#225)
1 rejtőköpeny (#277)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399), útonálló (#130)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, ház (#400)
(72,60) főutca (#399), oltár
(73,57) óriás griff (#105), főutca (#399), szent tölgyfa (#393), orgyilkos (#131)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711)
(74,58) orgyilkos (#131), Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), főutca (#399), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), orgyilkos (#131), Aphrodite (1518. kalandozó), Liallan (4032. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek