Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. márc. 13. 3h:07' EZ A 860. JÁTÉKHETED, 134. FORDULÓD 861. játékheted kezdete: márc. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 8 |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 4 1 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kt 116 10 | elkészíted a 116. tárgyat (10 darabot) |
fkt 108 20 1 | felt. készítesz a 108. tárgyat (20 darabot) |
tv 98 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
v 67 | elmormolod a 67. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista bal vállát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [98,27] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. {max. életpontja: 91-100.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a burástya királynő testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a burástya királynő testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a burástya királynő bordás mellkasát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
h 979 | használod a 979. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a rájanyék fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a quwarg királynő testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 3 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 48 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvágod a velociraptor jobb vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 16 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 3 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mély levegőt veszel, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Mágusölővel kicsit megvágod a dermesztő lidérc jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia. 3 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [100,30] Még mindig bozótos.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány nektoraf nyomokat fedezel fel! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. A fenébe! Elkerülte a csapdát a nektoraf. Vagy te nem állítottad fel a csapdát jól, vagy ő volt nagyon éber. A lényegen ez most már mit sem változtat! Bánatosan elkullogsz a helyszínről. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [101,31] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 17 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a manifesztátor bal oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [100,33] Bozótos terepre értél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.
kt 1167 | elkészíted az 1167. tárgyat |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
szk 355 | keresed a 355. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
RYUKU ÁTOKVARÁZS (280. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A ryuku hódító nép, akik bizony nem a véletlennek köszönhetik, hogy szigetek százait vonhatták már a fennhatóságuk alá. Fegyverarzenáljuknál csak páncélöltözeteik hatásosabbak, de eddig arról sajnos nem sokat hallottunk, hogy is viszonyulnak a varázslatokhoz. Most viszont a rúnatekercs tartalma megadta a választ: mágiájuk csupán kicsit különbözik a mienkétől, így hát te is elsajátíthattad különös átokvarázslatukat. A kín, amit ezzel a varázslattal ellenfeledre bocsáthatsz elviselhetetlen - áldozatod azonnal elveszíti életerejének 40%-át. Az átokvarázslat elmondása 45 varázspontot igényel, anyagi komponense pedig 2 csepp azúrharmat. |
FŐZÉS Volt eddig egy olyan művészeti ág, melyet mi, kalandozók, a sokadrangú képzettségek sorába illesztettünk. Azonban annak, aki egyszer már megkóstolta a qvilli fogadós feleségének fenséges étkeit, azonnal megváltozik a véleménye a szakácsok és mesterszakácsok munkájáról. Most minden adott ahhoz, hogy a főzőtudásodat fejleszthesd. Ehhez csak szorgalmasan kell Rodger üstje körül lebzselned [egy fordulóban csak egyszer lehet], étkeket kotyvasztanod, új recepteken törnöd a fejed. Vannak finomságok, melyek elkészítése csak a nagyobb szakácsoknak sikerülhet, így eszébe sem juthatnak egy kezdő konyhatündérnek. Mostantól (hogy főzés szakértelmed 1. szintre emelkedett) gondolkozhatsz új étkek ötletein, ehhez csupán egy üstre és a szokásos F (feltalál) parancsra van szükséged, valamint egy tárgyra (ami nem az üst), aminek számát megadod a parancs paramétereként. Ha az adott tárgyból lehet ételt készíteni, és elég kreatív vagy ahhoz, hogy ezt kitaláld, megismersz egy új receptet, melyről rögtön enciklopédiát is kapsz. Mint az eddigiekből is látszik, az F parancs itt is a jól megszokott módon, a tárgyak feltalálásához hasonlóan működik. Két gyakori ételkomponens van jelenleg, amiből nem lehet receptet feltalálni, ez a víz és a fűszerkeverék (ez utóbbi bármelyik boltban beszerezhető). Ezekre épp ezért nincs értelme receptvágyból F parancsot kiadni. Az ételeket a H <üst száma> <recept száma> paranccsal készítheted el. Bármennyire is jó szakács vagy, egy körben csak egyszer főzőcskézhetsz, egy magadfajta kalandozó ennél több időt ennél a kalandozástól oly messze álló dologra nem hajlandó szánni. Mindig 1 adagot, vagyis annyit főzöl, amennyit ott rögtön meg tudsz enni. Az ételek elfogyasztásának hatása lehet egyszeri, kör végéig tartó, stb... erről az ételek receptjének enciklopédiája mindig írni fog. Magasabb szintű főzésnél minden egyes étel elkészítése több tapasztalattal jár, valamint egy-egy étel megfőzése is egyre kevesebb és kevesebb TVP-be kerül. Van pár tereptípus, ahol nem főzhetsz. Ilyen például a sivatag, ahol nem találnál elég rőzsét, amivel alágyújthatnál az üstnek; a mocsár, ahol az ingoványos talaj, valamint az itt-ott feltörő, bűzös gázpöffetegek nem kedveznek a főzésnek; a magashegység, ahol a hideg és a hirtelen szélrohamok keserítenék meg az ételkészítést; illetve a lakott terület, mivel elég furán nézne ki, ha leülnél az utca porába főzőcskézni - valamint amint kész vagy a koldusok széjjelhordanák munkád gyümölcsét. Épületben szintúgy nem főzhetsz. A receptek enciklopédiáit nem oszthatják meg a kalandozók egymással. Ennek oka rendkívül egyszerű: egyelőre még az a tévhit van elterjedve a Túlélők Földjén, hogy a főzés csak a puhányoknak való. Ezután persze, hogy nem hangoztatja senki, hogy ő a főzőcskézésben jeleskedik. Talán később ez a nézet majd megváltozik, ennek csak a jövő a megmondhatója. |
FŐTT ÉTEL (1. RECEPT) Az egyik legegyszerűbb ételhez nincs is szükséged másra, mint 1 kajára és 5 vízcseppre. Nem tudni ki találta ki, de fergeteges ötletnek tűnik, hogy az ételt fel is lehet melegíteni, és a kajának amellett, hogy jobb íze lesz, laktatóbbá is válik. Ha kiadod a főzés parancsot erre a receptre (H 1167 1 vagy H 1168 1, attól függően, milyen üstöd van), ízletes ételt készíthetsz, melyet rögtön be is fogsz habzsolni. Éhséged csökken tőle, mintha egy csapásra 5 kaját ettél volna meg. A kaja felmelegítésének ideje: 3 TVP. |
Erő: | 23 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 35 (39) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 23 (28) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 35 (39) | Életpont: | 389/271 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (31) | Varázspont: | 412/207 | Pénz: | 878 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 135/36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 15 | vágófegyverek: | 21 | ütőfegyverek: | 21 |
lőfegyverek: | 13 | dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bumeráng (#249) (13 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
100,33 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 | 2. nyomkövetés: | 19 | 3. mászás: | 10 |
4. csapdakészítés: | 11 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 39 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 4 |
10. taumaturgia: | 19 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 14 |
13. pszi: | 12 (+1) | 14. vadászat: | 5 | 15. bányászat: | 15 |
16. főzés: | 1 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ) |
elfogod nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | jégcsóva (#41) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | 15. szintű lényekre | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
jégcsóva (#41) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
izomernyesztés (#33) | >> | burástya királynő (#759) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 125. Szerzett pont: 16344. Beállított erő: 0 Összpont: 16344 | ||
Sötét kor statisztikák | ||
Karakter csaták: 0. Monolit rombolás: 4. |
Összsúly: 133.48 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | álompor (#396) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grifftojás (#179) | |||
16 | madártoll (#112) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 2 | sáfránypor (#211) | 3 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | ubuk tüske (#131) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 3 | gernim balzsam (#1894) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | manaszilánk (#2686) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
4 | móri gyümölcs (#116) | 7 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | raptor karom (#281) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 5 | spiritusz (#170) | 4 | trikornis szarv (#198) | |||
16 | tüske (#22) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | ugh méreg (#166) |
95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|