133. forduló, 135. forduló, Kehes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 6. 8h:26'
EZ A 383. JÁTÉKHETED, 134. FORDULÓD
384. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX

KEHES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,67] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+152 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 5. KP: v 14 0 0 elmormolod a 14. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

v 90 elmormolod a 90. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 281.]

kf 641 1 kézbeveszed/felveszed a 641. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 231.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +91 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy darázsfelhő kóborol! {támadása: 66.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 10 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a darázsfelhő nagyját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) 39 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) 42 életpontot vesztettél. A darázsfelhő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 217, gyógyulás: 0, összesen: -217 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy hordóagyú mameluk! {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk fejét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 27 aranyat. 5 998 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy sziklaskorpió, és hozzáláthatsz a munkához! {támadása: 38.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió bal oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a sziklaskorpió kitines testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a sziklaskorpió bal első lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Eredményes volt a munkád. Kiástál egy nagy ládát! Kinyitod, remélve, hogy kincs van benne. Wow! A tartalma 2 bronzhegyű nyíl. [12 pontot használtál fel, van még 219.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +117 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +43 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 1 mozogsz északkeletre
[185,66] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy gumifát. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Eredil előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 109 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor nyakát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted az ősdentor fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 105 életpontot vesztettél. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 dentor bőrt. 4 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 238, gyógyulás: 0, összesen: -238 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 214.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +35 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy darázsfelhő, megtámadod! {egyik sebzési módja: 16x 1d4+5.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 48 életpontot vesztesz.) 46 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 48 életpontot vesztesz.) 52 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 5 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 244, gyógyulás: 0, összesen: -244 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy varkaudar varázsló! {támadása: 20.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi hatás! Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy hidra, és hozzáláthatsz a munkához! {max. életpontja: 356-395.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra nyálkás testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (76 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: ezüst gyűrű, sáfránypor, téfea-agy, 2 fűszertartó, isteni könnycsepp. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hidra testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a hidra testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hidra testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a hidra testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 6 vizet.) 7 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 379, gyógyulás: 0, összesen: -379 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+19 életerő.) Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [32 pontot használtál fel, van még 182.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +111 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +99 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat egyszerű: egy arató csattanat legyőzése. {max. életpontja: 99-108.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ében dobónyíl. Lövedéked átfúrja az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlallena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy tatu ködmönt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 162.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[184,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. {max. életpontja: 341-390.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 157.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy hordóagyú mameluk támad rád!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a hordóagyú mameluk bal első lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 26 aranyat. 6 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy darázsfelhő! {egyik sebzési módja: 16x 1d4+5.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) 45 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A darázsfelhő farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) 46 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 221, gyógyulás: 0, összesen: -221 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy nanda! {egyik sebzési módja: 1x 4d4+6.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a nanda pikkelyes testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a nanda fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Az ásás eredménnyel járt! Találtál egy nagy ládát! Kinyitod, remélve, hogy kincs van benne. Wow! A tartalma 23 arany. [12 pontot használtál fel, van még 145.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +99 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +115 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +30 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Brakzoron néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy Zinthurg életének!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 119 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. El kell mondanod, hogy milyen egy esszenciakristály. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy Mágikus Koponya. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 324 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Duirgan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lambraktripbolk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy orbitális mackósajtot! {támadása: 38.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 120 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod az orbitális mackósajt nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy ezüsthegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [50 pontot használtál fel, van még 95.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +66 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

m 6 mozogsz nyugatra
[183,65] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy élőholt tigris. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 6d4+10.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris jobb lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg parafenomén. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 2 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 90.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy quwarg parafenomén támad rád! {támadása: 30.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-14 támadás))! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-14 támadás))! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-14 támadás))! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 38 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy hordóagyú mameluk. {támadása: 40.}

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk jobb vállát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 24 aranyat. 5 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Az utolsó szörny, egy mutáns patkány oldalról támad. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+13.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány bal hátsó lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns patkány nyakát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a mutáns patkány bal első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A mutáns patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Kemény munka árán egy argumércre bukkansz. [12 pontot használtál fel, van még 78.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +89 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 78.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 16 ütő ellen.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 81-90.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 37 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy autentikus vámpír jön feléd. {max. életpontja: 81-96.}

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bőrsisak, egy ezüsthegyű nyíl, 2 ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy mutáns csont. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [30 pontot használtál fel, van még 48.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[182,66] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Franky Lee Johnson előtt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés gigaféreg közeledik. {támadása: 45.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki a tüskés gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 43.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +102 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +28 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez a terep nem alkalmas ásásra. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy homokférget. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 20.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-43 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 69 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 14, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester helyett agyontápolt kalandozókirály. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +29 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 275 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kehes, egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, vizenyős szemű mutáns férfi vagy. A bőröd undorítóan nyálkás. Fairlight hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 134. fordulód.

Erő: 30 (40) Szint: 27 Merészség: 9/5 Magasság: 162 cm
IQ: 39 (51) Támadás: 57 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 23 (43) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 4/9 év
Egészség: 25 (38) Életpont: 680/637 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 25 (35) Varázspont: 1018/34 Pénz: 25091 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 18/16 Pszi pont: 191/147 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 1140 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 87 122 TP-t kaptál. Jelenleg 2 076 446 TP-d van. A következő szinthez még 223 554 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, kamionoszaurusz, quwarg anyakirálynő. A 124. fordulódban 10375 arany került a bankszámládra. 10775 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/58 ökölvívás: 1/78 szúrófegyverek: 30/23 (+22%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 27/75 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
182,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 210
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 234 időszaki: 22

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/74 (+12%) 2. nyomkövetés: 11/87 3. lopás: 1/0
4. mászás: 14/20 5. csapdakészítés: 15/52 (+7%) 6. csapdaészlelés: 1/42
7. gyógyítás: 9/33 (+25%) 8. titkosírás: 1/19 9. felderítés: 24/75 (+4%)
10. szörnyidomítás: 10/18 11. teológia: 40/4 (+7%) 12. taumaturgia: 58/9 (+16%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. versengés: 5/40 15. harcművészetek: 1/28
16. zene: 25/18 (+25%) 17. szörnyismeret: 11/42 18. pszi: *19/100
19. zárnyitás: 1/9 20. vadászat: 5/78 21. vitalitás: 1/14
22. bányászat: 13/43 23. testépítés: 1/0 24. úszás: 7/54
25. főzés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
agyburok (#90) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), villámsújtás (#89), mágiatörés (#35), tűzeső (#61), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> félelem-járó (#56)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez).
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 11, 16, 18, 34, 35, 41, 44, 49.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 32, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 696.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 101. Szerzett pont: 12600. Beállított erő: 0 Összpont: 24456

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 882 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 drótszőr (#37) 3 ében dobónyíl (#849) 1 ezüst gyűrű (#180)
2 fűszertartó (#210) 25 gyógykenőcs (#313) 2 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 4 spiritusz (#170)
1 téfea-agy (#172) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
185 arany (#50) 1 argumérc (#2632) 1 bőrsisak (#57)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dentor bőr (#551) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 mutáns csont (#331) 5 sáfránypor (#211)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 Thargodan esszencia (#328) 7 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

181 182 183 184 185 186
64
65
66
67
68
(182,66) művészi porolit (#720), tüskés gigaféreg (#256)
(183,65) élőholt tigris (#766), ősi csatamező (#263), oltár, quwarg parafenomén (#248), hordóagyú mameluk (#254), mutáns patkány (#373), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154)
(184,65) kputtyintó csalán (#247), kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), hordóagyú mameluk (#254), darázsfelhő (#763), nanda (#224), Zinthurg (#180), orbitális mackósajt (#229)
(184,67) darázsfelhő (#763), hordóagyú mameluk (#254), sziklaskorpió (#339)
(185,66) gumifa (#38), kihívás tornya (#502), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, 50. jellempróba, művészi porolit (#720), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), ősdentor (#282), darázsfelhő (#763), varkaudar varázsló (#271), hidra (#780), arató csattanat (#144)

Üzenet küldése a karakternek