Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 17. 14h:21' EZ A 232. JÁTÉKHETED, 134. FORDULÓD 233. játékheted kezdete: febr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4670 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
fu 1 | udvarolsz az 1. fajúaknak |
v 23 | elmormolod a 23. varázslatot |
v 1 9 | elmormolod az 1. varázslatot |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
v 2 | elmormolod a 2. varázslatot |
fl 2 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 6 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 | lopsz a 7. fajúaktól |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [121,10] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 19, gyógyulás: 10, összesen: -9 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a dombi yeti bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 24, gyógyulás: 15, összesen: -9 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [125,6] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy epokitféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg bal oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az epokitféreg testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 26, gyógyulás: 22, összesen: -4 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 1 6 | mozogsz keletre, északkeletre, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker jobb lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 20, gyógyulás: 15, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [127,5] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Felfedeztél egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy köpködő bruhatag került az utadba. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (21 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a köpködő bruhatag bal vállát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a köpködő bruhatag fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nyelvével a köpködő bruhatag úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 31, gyógyulás: 15, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [126,5] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Úgy gondolod, hogy a közeledő láplidérc nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a láplidérc fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a láplidérc bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A láplidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Tiume batyuja (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 6, gyógyulás: 19, összesen: +13 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 1 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért |
RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY) A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
TIUME BATYUJA (660. TÁRGY) Tiume, a híres kósza sok-sok hónappal ezelőtt tűnt el valahol Maad és Raggard között, valamilyen mocsárban. Már mindenki lemondott róla, hogy valaha kiderüljön, mi történt vele - és tessék, most előkerül a kósza batyuja! Mocsoktól átitatott, és persze teljesen üres, de azért egy megfelelő ráolvasással egy mágiaértő sok mindent megtudhat a segítségével. Kincsként őrzöd, amíg nem juttatod el a megfelelő személyhez. |
Erő: | 23 (24) | Szint: | 16 | Merészség: | 4/2 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 99 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 263/220 | Jellem: | gonosz (174) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 220/44 | Pénz: | 233 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 10/0 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 21/51 (+13%) | ütőfegyverek: | 1/78 |
lőfegyverek: | 17/2 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/59 | 2. nyomkövetés: | 34/74 (+28%) | 3. lopás: | 23/36 |
4. mászás: | 1/27 | 5. csapdakészítés: | 10/36 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 14/38 (+5%) |
7. gyógyítás: | 31/47 | 8. titkosírás: | 2/44 | 9. felderítés: | 2/92 (+26%) |
10. szörnyidomítás: | 1/94 | 11. teológia: | 13/18 (+31%) | 12. taumaturgia: | 4/34 (+34%) |
13. szerencsejáték: | 3/9 | 14. szörnyismeret: | 4/28 | 15. zárnyitás: | 5/45 |
16. vadászat: | 12/15 | 17. bányászat: | 3/9 (+73%) | 18. főzés: | 2/20 (+24%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a trolloktól (5) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az elfektől (2) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
9366. szövetség (#9366) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0) |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
Összsúly: 52.72 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 3 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | rézdarab (#70) | 9 | tüske (#22) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | Tiume batyuja (#660) | 1 | varányszem (#30) |