Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. febr. 5. 9h:22' EZ A 167. JÁTÉKHETED, 134. FORDULÓD 168. játékheted kezdete: febr. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat |
ba 212 | nem támadod a 212. szörnyet |
ek 116 80 5 | t. energia kisütése: 116 80 5 |
v 6 999 17 | elmormolod a 6. varázslatot |
fvh 17 | felt. varázslat haszn. 17 |
kf 188 | kézbeveszed/felveszed a 188. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
fgy 70 30 | felt. gyógyítás 70 30 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ftv 44 271 | felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a 271. szörnyet |
fkt 207 9 | felt. készítesz a 207. tárgyat (9 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz jobb oldalát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
a 207 4045 9 | átadod a 207. tárgyat a 4045. kalandozónak (9 darabot) |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz nyakát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [112,105] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia templomot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő jobb karját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 22 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő bal vállát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}
(Továbbmész...) [113,104] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Raia hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
im | imádkozol |
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
fkt 325 1 1 | felt. készítesz a 325. tárgyat (1 darabot) |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
THARGODAN CSONTVÁZ (297. SZÖRNY) Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked! |
VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY) Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve. |
Erő: | 21 (26) | Szint: | 19 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 27 (31) | Támadás: | 23 (24) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 18 (22) | Védekezés: | 51 (54) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 271/143 | Jellem: | jó (214) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 23 (31) | Varázspont: | 279/2 | Pénz: | 98 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 18/9 | Pszi pont: | 91/62 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/90 (+20%) | szúrófegyverek: | 2/15 | vágófegyverek: | 15/48 (+3%) |
lőfegyverek: | 7/67 | dobófegyverek: | 22/42 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << orgyilkos tőr (#225) (200%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
113,104 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/61 | 2. nyomkövetés: | 19/0 | 3. mászás: | 13/62 |
4. csapdakészítés: | 11/51 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/12 | 6. gyógyítás: | 26/25 (+102%) |
7. titkosírás: | 3/19 | 8. felderítés: | 6/56 | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
10. teológia: | 20/24 (+17%) | 11. taumaturgia: | 14/9 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/53 |
13. versengés: | 8/68 | 14. harcművészetek: | 23/14 | 15. zene: | 4/0 |
16. szörnyismeret: | 3/20 | 17. pszi: | 13/4 (+10%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 4/7 | 20. bányászat: | 15/43 (+11%) | 21. főzés: | 9/87 (+10%) |
22. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 9 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), ezüstkardot (#325) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), Tguarkhan (#212), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
vakító fény (#43) | >> | fekete griff (#107) | tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
vakító fény (#43) | >> | láncravert quwarg (#744) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 8 (limit: 80), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 800. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1074 TU szükséges.) |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | ezüsttőr (#322) | 8 | madártoll (#112) | |||
16 | pirkit (#153) | 4 | sünmedve tüske (#14) | 4 | ubuk tüske (#131) | |||
5 | vasérc (#152) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 4 | ezüstdarab (#326) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 3 | mutáns csont (#331) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) |
110 | 111 | 112 | 113 | 114 | |
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|