Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 20. 10h:19' EZ A 145. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD 146. játékheted kezdete: jan. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
a 119 4346 1 | átadod a 119. tárgyat a 4346. kalandozónak (1 darabot) |
kf 237 | kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat |
t 80 | támadod a 80. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trollfa ágas-bogas fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a trollfa jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). A trollfa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 15, gyógyulás: 21, összesen: +6 ÉP}
dd 123 | eldobod a 123. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kérődző etra testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 12, gyógyulás: 21, összesen: +9 ÉP}
tps 16 | TVP spórolása: 16 pontért |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval megütöd a quwarg királynő fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 38, gyógyulás: 39, összesen: +1 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 20, összesen: +12 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra rohansz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 20, gyógyulás: 24, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [113,114] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány rovarfejét. Kritikus ütés! (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 14, gyógyulás: 26, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [112,114] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya bal vállát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal csak érinted a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 9, gyógyulás: 19, összesen: +10 ÉP}
im | imádkozol |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sullár hatalmas testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a sullár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
m 5 4 2 | mozogsz délnyugatra, délre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a kék rothasztó bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1014 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 17, gyógyulás: 24, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [111,116] A terep továbbra is sűrű erdő.
(Továbbmész...) [112,116] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 22, összesen: +12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
in 5676 35 61 | leírod az 5676. kalandozónak a 35. szörnyet a 61. tárgyat |
szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
Erő: | 20 (30) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 25 (26) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (19) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 342/400 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -4 |
Szerencse: | 22 (25) | Varázspont: | 202/1 | Pénz: | 369 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/1 | Pszi pont: | 60/7 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/35 | szúrófegyverek: | 10/65 | vágófegyverek: | 18/4 (+27%) |
ütőfegyverek: | 22/76 (+10%) | lőfegyverek: | 18/19 (+3%) | dobófegyverek: | 13/55 (+28%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (130%) << varkaudar szablya (#516) (190%) << csontpálca (#329) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/74 | 2. nyomkövetés: | 29/46 (+25%) | 3. mászás: | 10/45 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 10/86 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/65 | 6. gyógyítás: | 17/0 |
7. titkosírás: | 4/63 | 8. felderítés: | 11/10 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 4/25 |
10. teológia: | 20/38 (+24%) | 11. taumaturgia: | 15/39 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 1/44 |
13. versengés: | 6/53 (+27%) | 14. harcművészetek: | 5/0 | 15. zene: | 7/0 |
16. szörnyismeret: | 9/90 (+26%) | 17. pszi: | 10/8 (+18%) | 18. vadászat: | 4/47 |
19. bányászat: | 8/62 | 20. főzés: | 9/50 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), varkaudar íjász (#687), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), jégtroll (#164), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Etorlán (#5033), A Földelem Urai (#9154), 9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
52 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | csontpálca (#329) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | rókafarok (#124) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | tankány karom (#237) | |||
8 | ugh méreg (#166) |