132. forduló, 134. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. márc. 11. 3h:00'
EZ A 860. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
861. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 9

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,26] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+181 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+45 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy troll ritualista nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 289.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 274.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]
[A parancs tárolásra került.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 274.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 279.]

ba 974 nem támadod a 974. szörnyet
BA 974 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

ftv 110 150 felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 150. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

flh 8 108 felt. lőfegyver haszn. 8 a 108. tárggyal
Ok, FLH 8 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

flh 11 249 felt. lőfegyver haszn. 11 a 249. tárggyal
FLH 11 249 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

flh 13 249 felt. lőfegyver haszn. 13 a 249. tárggyal
Ok, FLH 13 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

flh 15 138 felt. lőfegyver haszn. 15 a 138. tárggyal
FLH 15 138 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

flh 17 138 felt. lőfegyver haszn. 17 a 138. tárggyal
Ok, FLH 17 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

id 103 60 idomítod a 103. szörnyet 60 pontért
Megkezdődik a mélységi grittang tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl az ásás csak 6 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 62 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [45 pontot használtál fel, van még 234.]

m 4 mozogsz délre
[92,27] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Az Ottomár hegység lábainál jársz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy szeppent rákfatty. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (Nincs mibe rakni 2 rákfatty váladékot.) 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy termikfészket. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy tímárkunyhó van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 224.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. Félhomály és bűz tompítja az érzékeidet, mégis időben észleled, amikor egy spórafertőzött dermesztő lidérc támad rád. {támadása: 40.}

Tüzet köpsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 8 púderkövet. Bár feszülten figyelsz minden irányba, mégis majdnem meglep, amikor egy nyálkával borított velociraptor támad rád.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a velociraptor nyakát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a velociraptor testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a velociraptor fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A velociraptor fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 1 dorony tüdőt. Egy gubót látsz magad előtt. Áldod az óvatosságodat, amikor megböködöd, és egy félig bebábozódott alak emelkedik ki belőle. Valaha dermesztő lidérc lehetett. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+5.}

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 3 781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 19 aranyat. Egy félig bebábozódott lény támad rád. Felismered, hogy ez egy burástya királynő volt valamikor. {max. életpontja: 102-114.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a burástya királynő testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a burástya királynő testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a burástya királynő bordás mellkasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A burástya királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 12 aranyat. Nocsak, egy mészárlásra kiszemelt áldozat! Hiszen ez egy félig-termik áeratikus hasnyák! {max. életpontja: 131-150.}
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. A mindenit, itt te életveszélyben vagy! Nem is habozol, gyorsan olajra lépsz. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 204.]

m 1 mozogsz északkeletre
[93,26] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy termikfészket. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy sziklafészket. Északra egy asztrális vortex van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 196.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Jól felhergeled magad, mielőtt belépsz a termikfészekbe. Az adrenalin segít a túlélésben. Benn nem találsz mást csak félhomályt és bűzt. Azért alaposan körülnézel, hátha lapul itt valami bebábozódott szörny. Egyelőre csak néma csend és hullaszag. Aztán hirtelen rád szakad, na nem az ég, csak egy félig bebábozódott alak. Ez egy fertőzött ryuku futárbérenc!

Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku futárbérenc bal karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany és egy ezüst nyaklánc. 2 726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 5 rézgolyót. Félhomály és bűz tompítja az érzékeidet, mégis időben észleled, amikor egy spórafertőzött varkaudar behemót támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.}

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót nyakát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 6 tintát találtál. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) Egyelőre csak néma csend és hullaszag. Aztán hirtelen rád szakad, na nem az ég, csak egy félig bebábozódott alak. Ez egy fertőzött bazaltelementál!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a bazaltelementál testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a bazaltelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a bazaltelementál testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a bazaltelementál jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 4 szárnyas hernyót.
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+84 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy bazaltelementál lehetett. {egyik sebzési módja: 2x 4d12+12.}

Tüzet köpsz. 20 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bazaltelementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a bazaltelementál testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Erre te sem voltál felkészülve, menekülsz a borzalmak fészkéből.
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+85 életerő.) Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. [96 pontot használtál fel, van még 100.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[94,26] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy asztrális vortex van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [95,27] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+1.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a rájanyék hártyás szárnyát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,27] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 91-100.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Találsz egy móricserjét. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 76 tüskét. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [100 pontot használtál fel, van még 0.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 355 keresed a 355. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy nektorafot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (94,27) (99,28) (98,27) (95,26) (93,28) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 271 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 133. fordulód.

Erő: 23 (32) Szint: 21 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 34 (38) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 23 (28) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 34 (38) Életpont: 389/274 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 412/248 Pénz: 850 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 124/45
Eddig összesen 1259 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 825 TP-t kaptál. Jelenleg 698 086 TP-d van. A következő szinthez még 101 914 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, varkaudar hírnök, Tguarkhan.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 15 vágófegyverek: 21 ütőfegyverek: 21
lőfegyverek: 13 dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bumeráng (#249) (13 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,27 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 10
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 38 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 4 (+1)
10. taumaturgia: 19 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 14
13. pszi: 11 14. vadászat: 5 15. bányászat: 15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot )
elfogod nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> 15. szintű lényekre
kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123) kisebb tűzlehelet (#110) >> nyuhaj karbin (#110)
jégcsóva (#41) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 119. Szerzett pont: 15381. Beállított erő: 0 Összpont: 15381
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 0. Monolit rombolás: 4.

Összsúly: 130.08 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 fekete gyöngy (#99) 7 nyílvessző (#108)
2 sáfránypor (#211) 1 varázskő (#305) 8 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 1 ezüst nyaklánc (#117)
5 kaja (#2) 1 lidércesszencia (#1074) 8 púderkő (#119)
1 rákfatty váladék (#333) 1 raptor karom (#281) 5 rézgolyó (#343)
4 szárnyas hernyó (#69) 1 szögletes kő (#17) 72 tüske (#22)
35 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97
25
26
27
28
(92,27) szeppent rákfatty (#186), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), termikfészek (#2685), érclelőhely, dermesztő lidérc (#645), velociraptor (#161), burástya királynő (#759), áeratikus hasnyák (#243)
(93,26) vaskohó (#155), világítótorony (#156), termikfészek (#2685), érclelőhely, alpesi tehén (#91), ryuku futárbérenc (#765), varkaudar behemót (#189), bazaltelementál (#204)
(94,26) érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(95,27) rájanyékek (#58), gumifa (#38), tavacska, 46. jellempróba
(96,27) ryuku gárdista (#360), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), patak, 24. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek