Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 11. 9h:14' EZ A 268. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD 269. játékheted kezdete: szept. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4521 |
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Harci kalapáccsal Hasszán gyilkos csapásokat szórva összezúzza a diuretikus kráken testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Avenirral Larel Anorien nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrja a diuretikus kráken egyik csápját. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér Hasszán hasára. (6 támadástól 60 életpontot vesztett.) A diuretikus kráken belemar Hasszán bal oldalába, de társad jó reflexeinek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztett.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 292 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.) Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Hasszánt terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (5 polip szívókát). {Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 209, összes sebződés: 75}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
fvk 5 | felt. varázskőhasználat 5 |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
127 | 128 | 129 | |
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
[72,59] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Találsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az útonálló jobb karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 698 6 | bemész a 698. épületbe |
m 2 7 6 | mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt tigris testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt tigris jobb lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [127,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. Itt csata lesz.
Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drakolich csontos vázát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a drakolich testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A drakolich fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [126,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt tigris nyakát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt tigris testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a drakolich fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakolich, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt tigris testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt tigris bal karját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt tigris testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [124,72] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Az élőholt sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt tigris farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt tigris testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [123,71] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich csontos vázát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a drakolich nyakát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a drakolich bal vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a noth szellem testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a noth szellem fejét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 5 évet. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mester jobb karját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a Thargodan csontváz jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A Thargodan csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
dd 16 | eldobod a 16. tárgyat |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
be 124 | bemész a 124. titkos labirintusba |
lm 13 23 24 | mozogsz 13 23 24 |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az yeti poronty fiatal fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az yeti poronty testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Az yeti poronty mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az yeti poronty feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a jegesmedve testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a jegesmedve bundás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A jegesmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A jegesmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A jegesmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jegesmedve bundát. (ld. enc.) 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a rozmárember testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rozmárember rozmárbőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Bár ügyesen védekezel, a rozmárember sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A rozmárember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. (ld. enc.) 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az yeti poronty testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod az yeti poronty testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Az yeti poronty mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Agyarával az yeti poronty felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 yetiszív (ld. enc.). 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a hópárduc farkát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a hópárduc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A hópárduc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hópárduc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 párducszem (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. (ld. enc.) 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a rozmárember jobb lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a rozmárember jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Hárításod megcsúszik, a rozmárember fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a rozmárember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hópárduc hófehér bundáját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hópárduc hatalmas testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, a hópárduc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 párducszem. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy elemi fagyförgeteg varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 142 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a fagymágus jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fagymágus jobb lábát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a fagymágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. (ld. enc.) 3 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 166, gyógyulás: 0, összesen: -166 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy elemi fagyförgeteg varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 81 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fagymágus nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a fagymágus nyakát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a fagymágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. 3 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
lm 3 10 7 | mozogsz 3 10 7 |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a hópárduc hatalmas testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a hópárduc fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A hópárduc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a hópárduc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hópárduc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az yeti poronty testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az yeti poronty jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Mancsával az yeti poronty végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az yeti poronty sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az yeti poronty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hópárduc hatalmas testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a hópárduc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A hópárduc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a hópárduc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hópárduc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
lm 7 | mozogsz 7 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a drakolich testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a drakolich testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A drakolich belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
* 1. BP: h 1602 27 100 | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
PRÓBAKŐ (1664. TÁRGY) Érdes felületű szürke kő a próbakő. Ha a kezedbe fogod, mentálisan kiteljesedsz, és olyan dolgokra leszel képes, amire korábban nem. A tárgyat automatikusan használni fogod azokban a többszemélyes kalandokban, ahol egy fegyveres vagy egyéb szakértelem próbájára kényszerülsz, és az az addigi tudásoddal nem lehet sikeres. A próbakővel sikerül kiaknázni más jellegű, de ideillő tudásodat, azaz az adott szakértelemre pont annyi pluszt kapsz, amennyi a csapatmunka szakértelmed. A szakértelemösszeg próbáknál és a csapatmunka szakértelem próbáknál a próbakő nem segít. A tárgyat abban az esetben nem használod, ha így sem mennél át a próbán. A tárgy nem átadható. |
CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY) Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen? |
KISEBB TELEPORTKŐ (1633. TÁRGY) Ez hihetetlen! Megkaparintottad Ariad Ne, a híres kobudera varázslónő egyik elveszettnek hitt teleportkövét! Pedig a tudomány már rég lemondott róla, hogy valaha előkerül akár egy is ezek közül az apró, tojás formájú, csiszolt magmadarabkák közül. No, de ha már előkerült, és a birtokodban van, használd bátran, hisz akármilyen csekélyke is tudása, hasznos tud lenni néha. A H 1633 paranccsal aktiválhatod 0 TVP-ért, mikor is pont ugyanaz történik majd, mint a felszínre ugrás varázslat kisütésekor: azonnal kikerülsz a felszínre! Természetesen csak épületben, vagy labirintusban van értelme használni, és csakis ott működik, ahol az említett varázslat is működne. S hogy miért hívják "kisebb" teleportkőnek? Nos, mint bizonyára tudod, Ariad Ne neves térmanipuláló mágus volt, és a rejtélyes magmakövekbe zárt varázslatai között akad ennél jóval erőteljesebb is. |
YETI PORONTY (638. SZÖRNY) Bár a yeti porontynak még alig áll pár év a háta mögött, máris magasabb a legmagasabb elfnél. Ha pedig alaposabban megvizsgáljuk, már fel is fedezhetjük viselkedésében a yetik alapvető tulajdonságait: bamba tekintet, lomha mozgású, de annál izmosabb végtagok, és parányi felfogóképesség a világ dolgaival kapcsolatban. Valószínűleg nem értekezésben fogod meggyőzni arról, hogy ne tekintsen le rád úgy, mint egy bosszantó kis mitugrászra, akit a legjobb lenne eltaposni. |
JEGESMEDVE (637. SZÖRNY) A jegesmedve akkor a legfélelmetesebb, amikor két hátsó lábára emelkedve megmutatja valódi méretét, ami még a legtermetesebb kalandozókén is túltesz. Na de félelmetes akkor is, ha fogainak kivicsorításával próbálja halálra rémiszteni az útjába került szerencsétlen áldozatot, hogy miután mancsával az eszméletlenség állapotába juttatta, kedvére lakmározhasson belőle. Na persze egy határozott kalandozónak nem okozhat nagyobb fejtörést egy ilyen állattal való találkozás, csupán egy kis szieszta előtti testedzést. Ráadásul a jegesmedve meleg bundája bármilyen hidegnek ellenáll, és ha már így van, nem lenne rossz ki is aknázni bőrének ezt a remek tulajdonságát. |
JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY) A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni. |
ROZMÁREMBER (643. SZÖRNY) Biztos, hogy abban a pillanatban, amikor ez a humanoid testalkatú, rozmárfejű torzszülött a világra jött, az univerzum összes istene hátat fordított a világnak, az örök jég és fagy birodalmának, ahol ez a lény született. Borzasztó még ránézni is, két karjainak hosszúságát meghaladó méretű szemfogát alig bírja megtartani, ezért állandóan görnyedten jár. Persze a szomorú tekintetében ülő kínok ellenére nem a sajnálat a helyén való érzés, ami egy kalandozót elönthet a vele való találkozáskor, hiszen aki elérzékenyül, könnyen egy lándzsával átdöfve találhatja magát, mélyen eltemetve a hó alatt. A rozmárember vérszomjassága nem ismer könyörületet, minden mozdulatát az életben maradás vezérli, bármilyen nyomorúságos is az. Lehet, hogy a legemberségesebb az ettől való megfosztás lenne? |
ROZMÁRFOG (1069. TÁRGY) Ez a kicsit sárga, hosszú és görbe fog valaha egy rozmár arcát díszítette, most pedig csupán hátizsák nehezéknek jó. Vagy esetleg valami másra is? A megrögzött vadászok biztos a kandalló fölötti falfelületet díszítő woor-antilop agancsok mellé tűznék. |
YETISZÍV (1070. TÁRGY) Talán a yetiké az egyetlen faj, ahol a fiatal egyedek szíve erősebb és strapabíróbb, mint a felnőtt és az idős példányoké. Talán ezzel magyarázható a yeti porontyok agresszív viselkedése, és az, hogy senkitől nem félnek. Egy ilyen szívet kimetszeni nem egyszerű dolog, számíts rá, hogy több alkalommal fogsz kudarcot vallani, mint ahányszor sikerrel jársz. Ha viszont ez megvan, már csak azon kell elgondolkoznod, mihez is kezdhetnél vele. |
HÓPÁRDUC (642. SZÖRNY) A hópárduc puha, nagymacska-mancsain közlekedve még a friss, ropogós hóval borított mezőkön is abszolút hangtalan lopakodásra képes. Ráadásul vakítóan fehér bőre úgy simul bele környezetébe, mintha egy lenne azzal, és ez többnyire így is van. Hogy a jég létsíkján bebörtönözve mi szolgált neki táplálékul, nem tudni, de az egyes szemtanúk állításai szerint nincs olyan élőlény, aminek Ghallán ne támadna neki: látták már trikornist szétmarcangolni, sallankokkal acsarkodni egy dögletes sünmedve teteme felett, de már olyan is előfordult, hogy egy bibircsók-óriás rohant lélekszakadva, nyomában a hópárducok egy megtermett példányával. |
PÁRDUCSZEM (1073. TÁRGY) A párducok szemében mérhetetlen mértékű agresszió és eltökéltség rejlik, de valójában mégiscsak egy csupán azon undorító tárgyak sorában, amihez a szörnyek kizsigerelésével lehet hozzájutni (de csak akkor, ha nem éppen a párduc szemét nyomtad ki a harcban). A golyóbis alakú testrészt nem árt, ha óvatosan kezeled, hiszen könnyen előfordulhat, hogy szétnyomódik hátizsákod oldalán. |
PÁRDUCBŐR (1066. TÁRGY) A hópárduc hófehér bőre még a legdrágább selyemruhákénál is puhább. Egy igazi kalandozó mégsem használná fel ruhadarabként, hiszen színe (hófehér) túlságosan feltűnő, amikor nem esik, és nem borítja a tájat hó. Márpedig a Ghallán uralkodó időjárás nem éppen a hóesésről híres. |
FAGYMÁGUS (650. SZÖRNY) Nem kell sokáig töprengened ahhoz, hogy megállapíthasd: a jég létsíkjának egyik varázshasználója áll előtted. Az emberszerű teremtmény testét divatos bunda fedi, pedig valószínű, anélkül is képes lenne életben maradni a legnagyobb hidegben is. Ugyanis energiáját a fagy táplálja, az elemi hideget úgy tudja formálni, ahogy kénye-kedve tartja. Minden bizonnyal a jég létsíkjára visszavezető utat keresi, és ezzel együtt azt a lényt, aki megnyitotta azt a bizonyos dimenziókaput... Terve egyszerű, végezni vele, hátha az mindent helyreállít... Addig viszont miért ne végezzen mindenkivel? |
JÉGSZÍV (282. TÁRGY) Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával. |
MÁGUSSZELENCE (1076. TÁRGY) A fagymágusok varázserejét ugyan az elemi fagy táplálja, közel legyőzhetetlenné téve őket, mégis némelyikük hiú becstelenségből egyéb tárgyakkal próbálják erősíteni örökölt hatalmukat. A mágikus szelence egy piciny zsákocska, mely most ugyan üres, de a fagymágusok tudják mivel kell megtölteni... Talán egyszer te is. |
JÉGSZILÁNK (1128. TÁRGY) Talán már el is könyvelted magadban, hogy nem derül ki soha, a jég létsíkjának mágusai mit tartanak azokban a különös szelencéikben. Most viszont - az első jégszilánk megtalálásával - itt kínálkozik a megoldás. Ez a kristályszerű anyag rendkívül sérülékeny, a szépsége viszont lenyűgözőbb a lenyűgözőnél is. Ráadásul elég csak egy pillantást vetni a piciny, csillagforma jégkristályra ahhoz, hogy a hetedik érzéked által sugározott gondolatokból rögtön tudd, egyszer ez a tárgy még komoly szerepet fog játszani az életed megmentésében. |
HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY) Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására). |
Erő: | 23 (35) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 26 (33) | Támadás: | 53 (55) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 18 (27) | Védekezés: | 51 (56) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/73 év |
Egészség: | 30 (37) | Életpont: | 584/454 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (40) | Varázspont: | 976/616 | Pénz: | 2896 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 66/15 | Pszi pont: | 167/780 | EFejl: | 41 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/9 | szúrófegyverek: | 31/40 (+22%) | vágófegyverek: | 22/76 (+28%) |
ütőfegyverek: | 1/96 | dobófegyverek: | 28/11 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -14.); nehezék (#258) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
122,71 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 106,96 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 172 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 431 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/59 | 2. nyomkövetés: | 28/18 (+10%) | 3. mászás: | 2/10 |
4. csapdakészítés: | 26/95 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/6 (+6%) | 6. gyógyítás: | 6/51 |
7. titkosírás: | 3/8 | 8. felderítés: | 7/53 | 9. szörnyidomítás: | 3/66 |
10. teológia: | 27/7 (+7%) | 11. taumaturgia: | 56/52 (+35%) | 12. szerencsejáték: | 6/74 |
13. versengés: | 13/6 | 14. zene: | 1/84 | 15. szörnyismeret: | 18/55 (+37%) |
16. pszi: | 22/71 (+1%) | 17. zárnyitás: | 6/4 (+12%) | 18. vadászat: | 2/60 |
19. vitalitás: | 4/98 (+6%) | 20. bányászat: | 20/30 (+36%) | 21. úszás: | 1/21 (-500%) |
22. főzés: | 11/50 (+11%) | 23. csapatmunka: | 5/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 15 darabot, csak egyszer), szerencsekockát (#1693) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), Dögvész (#7495) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), ismeretlen (#9089), szutykos remák (#191) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), Saqziwy Matoref (#2854), ismeretlen (#9089), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | varázsenergia (#161) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | Dögvész (#7495) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | varázsvédelem II (#108) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (számláló: 3) |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Hozz létre mithrilt mesterséges úton! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 23, 24, 25, 33, 50, 51, 52, 53, 54, 66, 68, 72, 73, 124, 126, 127, 130, 131, 134, 170, 187, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14. |
Kész: 1, 5, 9, 16, 17, 18, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1005 (limit: 1190), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 92054. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 42 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 426 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | álompor (#396) | 4 | amniosz (#203) | 5 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | gromak bőr (#268) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | karbin plazma (#199) | 1 | királyi korona (#338) | 14 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sámán erszény (#650) | 5 | szulfagor agyar (#677) | |||
9 | szvó-ektoplazma (#151) | 7 | ubuk tüske (#131) | 73 | víz (#27) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1075 | arany (#50) | 16 | bomló esszencia (#2367) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | éjkő (#2369) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs csapda (#147) | |||
1 | jegesmedve bunda (#1067) | 10 | jégszilánk (#1128) | 2 | jégszív (#282) | |||
1 | mágusszelence (#1076) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
2 | ork csodaszer (#1228) | 4 | párducbőr (#1066) | 2 | párducszem (#1073) | |||
10 | pirkit (#153) | 2 | rozmárfog (#1069) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vasalt bunkó (#181) | 3 | vasérc (#152) | 1 | vízionár szem (#102) | |||
1 | yetiszív (#1070) |
121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | |
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|