Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 20. 15h:28' EZ A 570. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD 571. játékheted kezdete: nov. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
h 1137 2 | használod az 1137. tárgyat |
kf 527 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
ek 273 6 201 | t. energia kisütése: 273 6 201 |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 127 220 | bemész a 709. épületbe |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
ek 7 18 4 | t. energia kisütése: 7 18 4 |
ek 35 3 | t. energia kisütése: 35 3 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 111, gyógyulás: 17, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Kampós acélszigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 62, gyógyulás: 14, összesen: -48 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [28 pontot használtál fel, van még 207.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +102 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 207.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 177.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +107 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 177.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 147.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 147.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa jobb oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 117.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +117 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 117.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
545 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 87.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +80 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +84 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 87.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 57.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 57.]
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 26 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
Erő: | 20 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 98/99 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 242/156 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 678/4 | Pénz: | 9944 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/96 (+96%) | ökölvívás: | 8/84 | szúrófegyverek: | 23/70 (+2%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 22/72 |
dobófegyverek: | 8/55 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/89 | 2. nyomkövetés: | 42/69 (+8%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 7/98 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/56 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 4/46 | 9. szörnyidomítás: | 1/99 |
10. teológia: | 16/31 (+63%) | 11. taumaturgia: | 37/25 (+7%) | 12. versengés: | 9/59 (+8%) |
13. harcművészetek: | 8/40 | 14. szörnyismeret: | 11/36 (+30%) | 15. zárnyitás: | 2/57 |
16. vadászat: | 9/55 | 17. bányászat: | 4/86 | 18. úszás: | 9/34 (+78%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
135 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) |