Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 7. 9h:28' EZ A 145. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD 146. játékheted kezdete: szept. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3797 |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 737. tárggyal az 560. tárgyat |
hu 276 445 266 | hulladék: 276 445 266 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kf 1530 560 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat az 560. tárggyal |
kb 135 40 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (40 darabot) |
ek 116 80 58 | t. energia kisütése: 116 80 58 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
ftv 98 10 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 10. szörnyet |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 710 213 220 | bemész a 710. épületbe |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével végigvágod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar nyakát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Nitmák pengével végigvágod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 47, gyógyulás: 6, összesen: -41 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 43, gyógyulás: 5, összesen: -38 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Nitmák pengével végigvagdosod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 39, gyógyulás: 5, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Tovább barangolsz a fák között. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar vajákos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 80 58 | t. energia kisütése: 116 80 58 |
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany, egy vas dobónyíl és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nitmák pengével végigvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 31, gyógyulás: 3, összesen: -28 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hadúr jobb lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc, egy vas dobónyíl és 3 arany. 2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 54, gyógyulás: 10, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Északnyugatra egy királyi őrsánc van. Jól kivehetőek a távolban.
(Továbbmész...) [202,115] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [201,113] Még mindig füves síkságon vagy. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy xantusz-kaktuszt. Északra nézve látsz egy amniosz-fát. Jól kivehetőek a távolban.
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar bal oldalát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a nőstény varkaudar bal karját. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nitmák pengével végigvagdosod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy borzalmas varkaudar támad rád.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal oldalát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével megcsapod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével végigvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 65, gyógyulás: 9, összesen: -56 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a nőstény varkaudar bal karját. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal az 1530. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
ŐSELEMEK KÖPENYE (560. TÁRGY) Az őselemek köpenye hallatlan mágikus erővel ruházza fel viselőjét: minden, támadó varázslat által okozott sebzést negyven százalékkal csökkent! Ezenkívül, aki ezt magára húzza, plusz 2 védelmet is kap. A legendás varázstárgyat annak idején állítólag T. Vlagyimir rendelte Éliosztésztől, a Namír királyság legkiválóbb varázstárgy készítőjétől, külön a Zarknod elleni csatájához. Természetesen azóta számos másolat készült a mesés varázstárgyról. Az őselemek köpenye a lények speciális képessége ellen nem nyújt védelmet. Fontos még, hogy 22-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti, mert azonnal megfojtaná az irtózatos mágikus nyomás. |
RYUKU FUTÁRCSIZMA (1530. TÁRGY) Nem nehéz kideríteni, hogy vajon miért ragaszkodott ehhez a szakadozott, ütött-kopott bőrlábbelihez ennyire Ayagira Tanaka, a futárcsizma ugyanis alaposan át van itatva varázserővel! Bár KF-elve a védettségedet mindössze 4-el növeli meg, és a szerencsédhez is csak 2-t ad, ám ha rajtad van, meg tudod lovagolni a legenyhébb szellőt is, s szinte suhanva közlekedhetsz (vagyis a szabadban történő mozgásaid kevesebb TVP-be kerülnek, és nem hagysz nyomokat a bejárt mezőkön, mintha csak széljárás varázslat lenne rajtad). Ha hátasállatod van, a futárcsizma nyújtotta hatás rá is át fog terjedni. A futárcsizma viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
Erő: | 24 (35) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 24 (25) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 13 (19) | Védekezés: | 63 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/45 év |
Egészség: | 14 (22) | Életpont: | 435/435 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 25 (46) | Varázspont: | 564/76 | Pénz: | 1132 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 140/7 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/55 | ökölvívás: | 4/39 | szúrófegyverek: | 2/28 |
vágófegyverek: | 34/47 (+22%) | ütőfegyverek: | 1/24 | dobófegyverek: | 29/44 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (50%) << orgyilkos tőr (#225) (80%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -24.); bumeráng (#249) (25 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/19 (+40%) | 2. nyomkövetés: | 42/23 (+36%) | 3. mászás: | 4/39 |
4. csapdakészítés: | 9/91 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/52 | 6. gyógyítás: | 7/99 |
7. titkosírás: | 1/11 | 8. felderítés: | 22/30 (+9%) | 9. teológia: | 37/73 (-185%) |
10. taumaturgia: | 47/85 (+53%) | 11. szerencsejáték: | 3/28 | 12. versengés: | 10/87 |
13. zene: | 1/72 | 14. szörnyismeret: | 17/78 (+18%) | 15. pszi: | 20/13 (+13%) |
16. vadászat: | 2/7 | 17. úszás: | 7/49 | 18. főzés: | 10/90 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
kentaurusz (#762), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar vajákos (#690) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | fürkésző szemek (#213) | hatalomvarázs (#220) |
az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt quwarg (#202) | lángcsóva (#31) | >> | quwarg harcos (#201) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | 10. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2) |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | elit csatavért (#295) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | |||
1 | kvazár sisak (#266) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
2 | rézgolyó (#343) | 1 | rézpáncél (#71) | 3 | rövid íj (#107) | |||
4 | sallank nyíl (#129) | 1 | sárga erőöv (#276) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
493 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | fűszertartó (#210) | 34 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szent jogar (#150) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | vasérc (#152) |