132. forduló, 134. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 25. 11h:58'
EZ A 1148. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
1149. játékheted kezdete: máj. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,-29] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Bloodwitch-csel. Tharr ministránsa. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy Ciang Csí trófea és egy Ayagira Tanaka trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
Furcsa látvány tárul a szemed elé: az égbolton két hatalmas alak képe jelenik meg. Az egyik hosszú, szőke hajú, komor tekintetű szálas elf harcos, jobb kezében hatalmas fémkardot, a balban egy izzó napkorongra emlékeztető amulettet tart. Vele szemben egy fekete köpenyes, ráncos arcú, mélyen ülő, sárga szemű fickó áll. Egy hosszú botra támaszkodik, amelynek karomszerű végződése egy nagy fekete opált tart. A köpenye alól egy apró denevérfigurát vesz elő. Lassan ráébredsz, hogy a fantasztikus kép Dornodont, az isteni hatalmúvá vált fekete mágust, és Raiát, a fény és jóság sugárzó istenét ábrázolja. Hirtelen csípést érzel az oldaladban, és felpattansz. Kinyitod a szemed, és a fura álom szertefoszlik. Egy apró targánypók csípett meg! Mérgesen rácsapsz, de ő a fürgébb. Még sokáig gondolkozol, hogy vajon volt-e valamilyen jelentése az álomnak, amit láttál. Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 253.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[130,-30] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy arató csattanat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az arató csattanat testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [130,-31] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy földsárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a földsárkány fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a földsárkány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Látsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy világítótornyot. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [34 pontot használtál fel, van még 219.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 211.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [8 pontot használtál fel, van még 203.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 195.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 187.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 179.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[130,-32] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg szabotőr. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-9 védelem) A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 4 nyu-shuriken annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 7 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [131,-33] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. {max. életpontja: 121-130.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog bal vállát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 155.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[132,-33] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérfürdető magszim. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,-33] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy patakot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kardszárnyú pocok. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a kardszárnyú pocok fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kerek követ. [33 pontot használtál fel, van még 122.]

kt 205 3 elkészíted a 205. tárgyat (3 darabot)
Sajnos itt egyszerre csak 1 kazmár gyökeret lehet begyűjteni. Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. [6 pontot használtál fel, van még 116.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[134,-33] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar felderítő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő bal lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Találsz egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy malmot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ki-Nyú Vacc, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a drasmólyom jobb szárnyát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 10 aranyat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,-33] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az élőholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Mohón iszol belőle. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy patak van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. {max. életpontja: 99-108.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az arató csattanat fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 76.]

usz 100 úszol 76 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Már nagyon megy az úszás! Képes vagy rövidebb távot víz alatt is megtenni. Most főleg a levegővételt gyakorlod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [76 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -4.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-12 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 44 arany vérdíjat. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le az arató csattanat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 270 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségű munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Először is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezőjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem működnének. A következő kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés előnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetőleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 133. fordulód.

Erő: 30 (39) Szint: 20 Merészség: 6/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 23 Agresszió: 5 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 21 Életpont: 294/243 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (23) Varázspont: 136/27 Pénz: 2257 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 4/4 Pszi pont: 11/0 EFejl: 12
Eddig összesen 1119 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 181 TP-t kaptál. Jelenleg 477 896 TP-d van. A következő szinthez még 122 104 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, varkaudar felderítő, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *21/100 szúrófegyverek: 16/82 (+9%) vágófegyverek: 7/56
ütőfegyverek: 9/94 lőfegyverek: 16/99 (+27%) dobófegyverek: 9/55

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
135,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 27 időszaki: 27

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/50 2. nyomkövetés: 29/54 (+26%) 3. mászás: 4/2 (+14%)
4. csapdakészítés: 12/41 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/2 6. gyógyítás: 38/83
7. titkosírás: 2/36 8. felderítés: 9/88 9. teológia: 10/11 (+10%)
10. szerencsejáték: 1/32 11. versengés: 2/61 12. harcművészetek: 21/0
13. zene: 5/83 14. szörnyismeret: 4/18 15. pszi: 2/96 (+4%)
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 17/43 18. bányászat: 8/96 (+56%)
19. úszás: 5/14 (+75%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 67, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 474 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1645 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 * ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 csontpálca (#329) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 2 nyílvessző (#108) 2 rézgolyó (#343)
2 sallank nyíl (#129) 25 ubuk tüske (#131) 2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 7 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
2 aranylánc (#191) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 * gólem talizmán (#811)
1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
12 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 66]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 111 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21]
2 zöld üveg (#82) [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 13]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 2 ezüst kulcs (#184)
1 furulya (#233) 28 gernim balzsam (#1894) 1 hebrencs csapda (#147)
136 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 lant (#238)
1 manakristály (#500) 3 megsemmisítő (#1540) 12 ork csodaszer (#1228)
14 ősi rúna (#2520) 1 rézkulcs (#75) 1 rum (#1419)
3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 3 titanitdukát (#1480)
2 + tüskecsapda (#242) 1 üllő (#1103) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11 álompor (#396) 5 dorony tüdő (#212) 7 dözmöng szív (#122)
8 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540) 3 elkarog szőr (#665)
2 evaporőr háj (#105) 4 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
4 gromak bőr (#268) 7 gyöngymangó (#135) 2 hibátlan tűzopál (#1642)
2 ilkin érc (#232) 19 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
4 lajhár csont (#236) 26 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103)
5 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nektoraf faggyú (#667)
6 óndarab (#85) 18 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269)
2 ramit kő (#226) 7 rézdarab (#70) 2 ryuku rúnatekercs (#1162)
23 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29) 1 Thargodan esszencia (#328)
14 tigroszlán fog (#63) 8 vasérc (#152)

Összsúly: 105.28 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 3 kerek kő (#19) 4 nyu-shuriken (#157)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
54 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 kazmár gyökér (#205)
5 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 nyílvessző (#108)
1 ramit kő (#226) 3 spiritusz (#170) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132 133 134 135 136
-34
-33
-32
-31
-30
-29
-28
(130,-32) quwarg szabotőr (#301), művészi porolit (#720), oltár
(130,-31) földsárkány (#359), vaskohó (#155), Dornodon oltár, világítótorony (#156), érclelőhely
(130,-30) gumifa (#38), Chara-din rúnaköve, 38. jellempróba, arató csattanat (#144)
(131,-33) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 37. jellempróba, Dornodon oltár, erszényes elkarog (#354)
(132,-33) Chara-din monolitja (#534), vérfürdető magszim (#148)
(133,-33) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(134,-33) varkaudar felderítő (#7133), grok-képződmény (#149), malom (#1204), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), drasmólyom (#60)
(135,-33) élőholt quwarg (#202), tavacska, barátság szent tüze (#484), oltár, arató csattanat (#144)

Üzenet küldése a karakternek