TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. júl. 17. 9h:25'
EZ A 144. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
145. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX
|
ALEX ZELPHER KALANDJAI
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,61] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 20 szárnyas hernyót (400 arany kikiáltási áron), 20 álomport (70 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 vasalt bunkó (eladási ár: 130 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 668. hetének nyerőszámai: 23, 19, 13. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy xirnox nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a xirnox bal oldalát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a xirnox testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Méregfoggal megérinted a xirnox bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a xirnox száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 293.]
* 1. KP: |
gyógyítás 30 pontért |
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+55 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 263.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]
* 3. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]
ek 7 9 1 |
t. energia kisütése: 7 9 1 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 szörnyidomítás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 253.]
fkt 114 10 1 |
felt. készítesz a 114. tárgyat (10 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
t 64 |
támadod a 64. szörnyet |
FT 64 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 224 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 253.]
v 96 73 60 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(95,61) xirnox (#122), varkaudarok (#64)
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 9750 TVP épült bele.)
Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Mammouth a Hóhányóval. Sheran tanítványa. Egy bronzsisakot, egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy pordémon trófea, egy dombi yeti trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 243.]
be 711 |
bemész a 711. épületbe |
Huuu, ez a fényörvények közti lebegés arra emlékeztet, mikor hajdan a wargpini kocsmában fogadásból benyakaltál egy kisebb hordónyi varkaudar pálinkát. Igaz a két fénygömb közti szárnyalás nem tart olyan sokáig, a kocsma se ég le közben, és főleg nincsenek olyan öööö... kellemetlen utóhatásai, mint anno az alkoholmérgezésnek. De az is biztos, hogy errefelé koránt sincs olyan nyüzsgés, mint régen a fogadóban, sőt mondhatnánk itt megállt az idő, talán még a trikornisok is ugyanazt a szál füvet rágcsálják, és talán a majmocskák is ugyanúgy fogócskáznak, mint az előző látogatásodkor. De ide nem is bulizni jöttél, leheveredsz a dús, illatos fűbe, és az azúrkék eget bámulva ellazulnak izmaid. Egy kis időre kimegy a fejedből a sok nehéz küldetés, az a sok harc, és szenvedés, ami egy kalandozó életét jellemzi. Észre se vetted, és elszundítottál egy fertály órácskára, sajnos az ébredéssel együtt visszatértek a gondjaid is. Még maradnál, de a felelősségérzeted indulásra ösztönöz. Lélekben felfrissülve hagyod el a trikornisok tisztását. [5 pontot használtál fel, van még 238.]
fa 291 5504 1 |
feladod a 291. tárgyat az 5504. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Galain Leingod részére szánod. Átadsz 1 bíbor erőövet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 235.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,61] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy phua-kúp van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy ezüst papi karkötőt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku mellvértet, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy miksziszi húsgólem trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ahan'natakhan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Eszel valamit. (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 225.]
m 1 6 6 |
mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
[96,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [95,60] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy sérült ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [94,60] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 195.]
kt 176 10 |
elkészíted a 176. tárgyat (10 darabot) |
Legyártottál 10 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 115.]
kf 111 176 |
kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 115.]
fog 102 220 |
elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 115.]
m 7 7 6 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
[93,59] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight híveié. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy khór darázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs jobb oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs csíkos potrohát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a khór darázs fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [92,58] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kaktusztüskét. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)
(Továbbmész...) [91,58] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy uzbány jelenlétét jelzi. Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba az uzbány. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [68 pontot használtál fel, van még 47.]
m 1 2 8 |
mozogsz északkeletre, keletre, északra |
[92,57] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [93,57] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Északra fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 27.]
id 102 60 |
idomítod a 102. szörnyet 27 pontért |
Elkezdődnek a leckék az uzbány számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Bár még nem jutottatok a dolog végre, kedvenced azért láthatóan fejlődött. (Még 8 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [27 pontot használtál fel, van még 0.]
szm 102 |
megölöd a 102. szörnyet |
Eleged van belőle, hogy az uzbány csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal szárnyát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány jobb oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
[0 pontot használtál fel, van még 0.]
szk 361 |
keresed a 361. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
h 233 40 |
használod a 233. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 2. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. 2 kaját habzsol be a sullár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 274 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight tanítványa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. A harci mágusok rendjének idézőkör-rajzoló rangú tagja vagy. Ez a 133. fordulód.
Erő: |
22 (24) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
169 cm |
IQ: |
20 (21) |
Támadás: |
17 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
93 kg |
Ügyesség: |
20 (22) |
Védekezés: |
27 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
24/24 év |
Egészség: |
21 |
Életpont: |
288/199 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
18 (20) |
Varázspont: |
213/4 |
Pénz: |
480 arany |
Kép. pont: |
16 |
Tudatpont: |
15/9 |
|
|
|
|
EFejl: |
20 |
Eddig összesen 531 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2620 TP-t kaptál. Jelenleg 156001 TP-d van. A következő szinthez még 23999 TP szükséges. Trófeáid:
élőholt quwarg,
varkaudar bajnok,
quwarg harcos. A 132. fordulódban 438 arany került a bankszámládra. 444 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
10/71 (+8%) |
vágófegyverek: |
1/14 |
ütőfegyverek: |
22/16 (+4%) |
lőfegyverek: |
21/90 (+10%) |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
8/98 |
2. nyomkövetés: |
24/6 (+20%) |
3. mászás: |
5/63 |
4. csapdakészítés: |
10/85 (+18%) |
5. csapdaészlelés: |
1/9 |
6. gyógyítás: |
55/97 (+15%) |
7. titkosírás: |
1/40 |
8. felderítés: |
5/37 |
9. szörnyidomítás: |
6/21 (-73%) |
10. teológia: |
5/45 (+8%) |
11. taumaturgia: |
20/10 (+31%) |
12. zene: |
1/76 |
13. szörnyismeret: |
15/10 (+30%) |
14. vadászat: |
12/23 |
15. bányászat: |
5/48 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
|
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29) |
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
tompítás (#40), tüskepajzs (#30) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) |
>> |
12. szintű lényekre |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
15. szintű lényekre |
izomernyesztés (#33) |
>> |
10. szintű lényekre |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
hhaar burka (#32) |
>> |
10. szintű lényekre |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
Összsúly: 66.68 kg |
Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(91,58) uzbányok (#102), Tharr oltár
(92,57) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Raia oltár, érclelőhely
(92,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 33. jellempróba
(93,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, uzbány (#102)
(93,59) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Fairlight oltár, khór darázs (#348)
(94,60) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár
(95,60) ryuku légiós (#361), gumifa (#38), Leah oltár, ork sámán (#345)
(95,61) xirnox (#122), varkaudarok (#64), nekrofun (#173), Ahan'natakhan (5944. kalandozó)
(96,60) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)