131. forduló, 133. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. márc. 9. 3h:49'
EZ A 859. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD
860. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 10

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,23] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 10 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 10 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+47 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy troll ritualista nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista ragyás bőrét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a troll ritualista bal karját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a troll ritualista bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! A troll ritualista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 299.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 284.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

f 209 272 kísérletezel a 209. tárggyal a 272. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz szuper dobóhálót. (ld. enc.) 131 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 274.]

kt 273 elkészíted a 273. tárgyat
Legyártottál 1 szuper dobóhálót. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 254.]

f 273 kísérletezel a 273. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy szuper hálócsapdát. (ld. enc.) 97 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 244.]

fog 355 274 elfogod a 355. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

fog 103 274 elfogod a 103. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 244.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 249.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux! {max. életpontja: 43-48.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a téfea magoflux testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a téfea magoflux fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy mosolygó rettenet!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a mosolygó rettenet nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 9 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg felderítő! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.}

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg felderítő bal szárnyát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 229.]

m 1 6 6 mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra
[95,22] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Az Ottomár hegység lábainál jársz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen mélységi grittang nyomokra bukkansz! Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. A háló a mélységi grittang köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Lehet, hogy megfelelő idomítással komoly ásási segédlet válna ebből a lényből! Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [94,22] Amerre csak a szem ellát, dombok. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy púdersziklát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nikolausz, a Tudós egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a pattanóböde testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,22] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy kérődző etra. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kérődző etra jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 195.]

m 6 mozogsz nyugatra
[92,22] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Látsz egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy termikfészket.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip! {védettsége: 7 szúró, 0 vágó, 12 ütő ellen.}

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a topránypolip jobb oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip puha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy mérges nyukmár!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár bal lábát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy százfogú! {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 6 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[22 pontot használtál fel, van még 173.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nagy levegőt véve lépsz be a termikfészekbe. Benn bűzös, áporodott a levegő, ahogy vártad. Elővigyázatosan körbenézel. Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott velociraptor. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+6.}

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor farkát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a velociraptor bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Mágusölővel felnyitod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a velociraptor fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 1 ryuku rúnatekercset. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik csontváz lord ront rád! Erre te sem voltál felkészülve, menekülsz a borzalmak fészkéből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 165.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[92,23] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. {max. életpontja: 53-64.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,24] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy termikfészket. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy asztrális vortex van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy fémbontó szójer. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.} Itt csata lesz.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer bal középső lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst karkötő felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 149.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nagy levegőt véve lépsz be a termikfészekbe. Benn bűzös, áporodott a levegő, ahogy vártad. Elővigyázatosan körbenézel. Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik csontváz lord! Na, ez már túl sok neked. Rettegve menekülsz ki a termikfészekből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 145.]

m 4 mozogsz délre
[92,25] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy termikfészket.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff! {egyik sebzési módja: 1x 2d10+6.}

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás griff csupasz nyakát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás griff testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás griff csupasz nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csőrével az óriás griff nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy óriás griff! {egyik sebzési módja: 2x 2d5+1.}

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás griff jobb vállát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás griff tollas testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás griff csupasz nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás griff karma a fejed mellett suhan el! Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy fekete griff! {max. életpontja: 69-72.}

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fekete griff bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a fekete griff bal lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A fekete griff néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 551 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy asztrális vortexet. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 113.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. A csend szinte tapintható, így megugrasz picit, amikor hirtelen zajt hallasz. Megpördülsz, egy spóráktól fertőzött burástya királynő néz veled farkasszemet. Te támadsz először! {egyik sebzési módja: 4x 4d5.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a burástya királynő testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a burástya királynő bal oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a burástya királynő testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 1 kreiton esszenciát. (ld. enc.) A csend szinte tapintható, így megugrasz picit, amikor hirtelen zajt hallasz. Megpördülsz, egy spóráktól fertőzött velociraptor néz veled farkasszemet. Te támadsz először! {egyik sebzési módja: 1x 3d10+10.}

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor nyakát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a velociraptor jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megcsapod a velociraptor fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a velociraptor jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 2 gyógykenőcsöt. A teljesen bebábozódott lényeket, amikből még nem kelt ki termik, könnyedén el tudod pusztítani, hiszen magatehetetlenek. Az előtted mozduló alakot azonban csak félig borítja a termiknyálka, így ki tudod venni, hogy ez egy harci mágus! {egyik sebzési módja: 1x 2d6+6.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 37 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 93 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-9 támadás). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a harci mágus testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a harci mágus jobb karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a harci mágus girhes testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A harci mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A harci mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 23 aranyat találtál. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik áeratikus hasnyák ront rád! {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Tüzet köpsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Na, ez már túl sok neked. Rettegve menekülsz ki a termikfészekből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 97.]

m 4 mozogsz délre
[92,26] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Észreveszel egy termikfészket. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy asztrális vortexet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [10 pontot használtál fel, van még 87.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Jól felhergeled magad, mielőtt belépsz a termikfészekbe. Az adrenalin segít a túlélésben. Benn nem találsz mást csak félhomályt és bűzt. Azért alaposan körülnézel, hátha lapul itt valami bebábozódott szörny. A teljesen bebábozódott lényeket, amikből még nem kelt ki termik, könnyedén el tudod pusztítani, hiszen magatehetetlenek. Az előtted mozduló alakot azonban csak félig borítja a termiknyálka, így ki tudod venni, hogy ez egy burástya királynő! {egyik sebzési módja: 4x 4d5.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a burástya királynő bordás mellkasát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a burástya királynő bal vállát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a burástya királynő fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 destabilizátort. Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik quwarg királynő! {max. életpontja: 151-166.}

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg királynő testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Mágusölővel épp hogy eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 3 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 1 purifikátor hájat találtál.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+84 életerő.) Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik harci mágus! {egyik sebzési módja: 1x 2d6+6.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mágus testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harci mágus girhes testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a harci mágus fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A harci mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harci mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 7 nyu-shurikent. Váratlanul egy nyálkával borított szörny ront rád a félhomályból. Ellenfeled egy bebábozódott dehidrátor! {támadása: 23.}

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 23 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dehidrátor testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a dehidrátor testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dehidrátor testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dehidrátor egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 5 drótszőrt.
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+79 életerő.) Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. [96 pontot használtál fel, van még -9.]

szk 365 keresed a 365. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy troll ritualistát. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -12.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (90,23) (93,26) (94,25) (93,24) (92,27) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -12 pontod maradt, ebből a következő körre -12 pontot vihetsz át. Kapsz még 273 pontot. A következő körben tehát 261 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY)
Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA)
A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 132. fordulód.

Erő: 23 (32) Szint: 21 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 34 (38) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 22 (27) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 34 (38) Életpont: 389/208 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 412/171 Pénz: 816 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 124/49
Eddig összesen 1247 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 948 TP-t kaptál. Jelenleg 671 261 TP-d van. A következő szinthez még 128 739 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, varkaudar hírnök, Tguarkhan.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 15 (+1) vágófegyverek: 21 ütőfegyverek: 21
lőfegyverek: 13 (+1) dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,26 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 10
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 37
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. taumaturgia: 19 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 14 (+1)
13. pszi: 11 14. vadászat: 5 15. bányászat: 15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot )
elfogod nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Pszinapszis (#974), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> 15. szintű lényekre
kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123) kisebb tűzlehelet (#110) >> nyuhaj karbin (#110)
jégcsóva (#41) >> Pszinapszis (#974) agykorbács (#97) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 112. Szerzett pont: 14280. Beállított erő: 0 Összpont: 14280
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 0. Monolit rombolás: 4.

Összsúly: 125.59 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüst karkötő (#158) 3 fekete gyöngy (#99) 1 sáfránypor (#211)
1 szögletes kő (#17) 2 szuperkötél (#209) 30 tüske (#22)
1 ubuk dobónyíl (#138) 4 vas dobónyíl (#189) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 destabilizátor (#1275) 5 drótszőr (#37)
2 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2)
5 kaktusztüske (#114) 1 kreiton esszencia (#892) 10 madártoll (#112)
7 nyu-shuriken (#157) 3 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 2 raptor karom (#281) 1 ryuku rúnatekercs (#1162)
1 spiritusz (#170) 1 szuper dobóháló (#273) 1 téfea-agy (#172)
4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96
21
22
23
24
25
26
27
(92,22) uzbányok (#102), mély kút (#93), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. jellempróba, termikfészek (#2685), topránypolip (#86), mérges nyukmár (#95), százfogú (#53), nukleáris cickány (#155), velociraptor (#161)
(92,23) gyilkos tetű (#116)
(92,24) Raia oltár, termikfészek (#2685), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(92,25) sziklafészek (#167), termikfészek (#2685), óriás griff (#105), fekete griff (#107), burástya királynő (#759), velociraptor (#161), harci mágus (#265), áeratikus hasnyák (#243)
(92,26) termikfészek (#2685), burástya királynő (#759), quwarg királynő (#153), harci mágus (#265), dehidrátor (#151)
(93,22) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 44. jellempróba, Fairlight oltár, kérődző etra (#368)
(94,22) mélységi grittangok (#103), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 36. jellempróba, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), pattanóböde (#145)
(94,23) troll ritualista (#365), téfea magoflux (#98), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299)
(95,22) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), 43. jellempróba, érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Enciklopédia pontosítás: A Sötéet Kor eseményben a ZIP parancsok csak akkor fejlesztik a tulajdonságot, ha fenn van a munka gyümölcse varázslat.

Üzenet küldése a karakternek