131. forduló, 133. forduló, Debbie O'Connor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 30. 15h:50'
EZ A 230. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD
231. játékheted kezdete: febr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4670
SZÁMLA : XXXX

DEBBIE O'CONNOR KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,10] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 álomport (40 arany kikiáltási áron), 2 tankány karmot (29 arany kikiáltási áron), 2 tankány karmot (30 arany kikiáltási áron), 2 trikornis szarvat (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 bronzhegyű lándzsát (39 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 álompor (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 2 trikornis szarv (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A táborozás 7. napján összeakadsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. Fekete a bőre. Elenios felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy ragyás burástya. Egy őszapó repked körülötte. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Folytatod utadat. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 tankány karom (eladási ár: 29 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 2 tankány karom (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+128 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 212 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 287.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 284.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
fl 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

d 161 1 16 eldobod a 161. tárgyat (1 darabot) 16
Gondosan elrejtesz 1 nagy vaspajzsot. [6 pontot használtál fel, van még 278.]

d 222 1 12 eldobod a 222. tárgyat (1 darabot) 12
Gondosan elrejtesz 1 láncinget. [6 pontot használtál fel, van még 272.]

d 2 10 13 eldobod a 2. tárgyat (10 darabot) 13
Gondosan elrejtesz 10 kaját. [6 pontot használtál fel, van még 266.]

v 1 8 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

m 2 mozogsz keletre
[107,10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [13 pontot használtál fel, van még 248.]

tps 300 TVP spórolása: 248 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 248 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [248 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 243 TVP elővétele: 243 pontért
Felszabadítottunk neked 243 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! 3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! [30 pontot használtál fel, van még 213.]

tpf 70 TVP elővétele: 70 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 2 mozogsz keletre
[108,10] A bozótost dombság váltja fel. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy dombi yeti közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dombi yeti fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 19, gyógyulás: 15, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. [15 pontot használtál fel, van még 203.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 195.]

m 8 mozogsz északra
[108,9] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték.

[10 pontot használtál fel, van még 185.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 177.]

m 8 2 1 mozogsz északra, keletre, északkeletre
[108,8] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a sörényes ubuk jobb első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 5, gyógyulás: 11, összesen: +6 ÉP}

Felfedeztél egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ->eldobod] 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 21, gyógyulás: 17, összesen: -4 ÉP}


Összefutsz egy copfos aranyhajú, zöld szemű elf férfival. Felszerelését egy rájanyék trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [109,8] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}


(Továbbmész...) [110,7] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Észreveszel egy kazmárt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 147.]

kt 205 elkészíted a 205. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. [6 pontot használtál fel, van még 141.]

m 1 mozogsz északkeletre
[111,6] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 131.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 121.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[112,6] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban sakálok üvöltenek.

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.

(Továbbmész...) [113,6] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [38 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 80.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 273 pontot. A következő körben tehát 303 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

KARAKTERLAP

Debbie O'Connor, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű ember nő vagy. Dornodon kisebb papja vagy. Papi hited: 116. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 132. fordulód.

Erő: 23 (24) Szint: 16 Merészség: 4/2 Magasság: 175 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 16 Agresszió: 4 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 263/242 Jellem: gonosz (170) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 Varázspont: 215/89 Pénz: 122 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 7/0 EFejl: 18
Eddig összesen 532 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2173 TP-t kaptál. Jelenleg 134015 TP-d van. A következő szinthez még 45985 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, tüskés harci gromak, quwarg harcos. A 109. fordulódban 148 arany került a bankszámládra. 199 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 21/30 (+4%) ütőfegyverek: 1/78
lőfegyverek: 16/78 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -9.); kerek kő (#19) (10 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/49 2. nyomkövetés: 34/14 (+8%) 3. lopás: 23/36
4. mászás: 1/27 (+18%) 5. csapdakészítés: 10/26 (+5%) 6. csapdaészlelés: 14/33
7. gyógyítás: 31/47 8. titkosírás: 2/44 9. felderítés: 2/66
10. szörnyidomítás: 1/94 11. teológia: 12/66 (+21%) 12. taumaturgia: 3/92 (+4%)
13. szerencsejáték: 3/9 14. szörnyismeret: 4/28 15. zárnyitás: 5/45
16. vadászat: 12/15 17. bányászat: 1/79 18. főzés: 1/72 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az emberektől (1) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a trolloktól (5) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
9366. szövetség (#9366)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

Összsúly: 56.96 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 kaja (#2) 1 láncing (#222) 1 nagy vaspajzs (#161)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kazmár gyökér (#205) 2 kerek kő (#19) 6 spiritusz (#170)
1 szárnyas hernyó (#69) 3 tüske (#22) 5 ubuk tüske (#131)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,10) Dornodon oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534)
(108,8) sörényes ubukok (#89), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár, erszényes elkarog (#354), egy elf férfi
(108,9) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(108,10) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), dombi yeti (#366)
(109,8) oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), mélységi grittangok (#103)
(110,7) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(111,6) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, művészi porolit (#720)
(112,6) 28. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(113,6) Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek