Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 25. 12h:11' EZ A 301. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD 302. játékheted kezdete: aug. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
ff 123 182 695 | felt. fegyverváltás: 123 182 695 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 22 65 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
jlk 2373 | jelszó kimondása 2373 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: 1. térkép 13. pont 11: 1. térkép 15. pont 13: 1. térkép 10. pont 15: 1. térkép 11. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 251.]
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! Ryuku szablyával néhányszor megcsapod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kt 138 3 | elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot) |
kt 188 3 | elkészíted a 188. tárgyat (3 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval párszor megpöccinted az orgoró sziklatestét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod az orgoró jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [123,43] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bundás csirmáz fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [121,46] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél.
im 30 | imádkozol |
im 30 | imádkozol |
be 256 | bemész a templomba |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 34 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel. |
Erő: | 18 (23) | Szint: | 14 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 276/175 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 25 (31) | Varázspont: | 234/16 | Pénz: | 504 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/17 | Pszi pont: | 76/33 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 19/91 (+3%) | vágófegyverek: | 12/12 (+4%) |
ütőfegyverek: | 8/98 (+15%) | lőfegyverek: | 8/18 | dobófegyverek: | *20/102 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << vashegyű lándzsa (#182) (110%) << ryuku szablya (#695) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/23 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 15/55 (+19%) | 3. lopás: | 2/21 |
4. mászás: | 8/28 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 12/32 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/56 |
7. gyógyítás: | 21/95 | 8. titkosírás: | 4/27 (+23%) | 9. felderítés: | 10/45 (+23%) |
10. szörnyidomítás: | 8/4 | 11. teológia: | 13/14 (+17%) | 12. taumaturgia: | 15/45 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 6/35 | 15. zene: | 3/86 |
16. szörnyismeret: | 10/42 (+34%) | 17. pszi: | 13/5 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. bányászat: | 15/14 (+34%) | 21. főzés: | 9/0 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 58 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | villámcsapás (#50) | >> | nektoraf (#355) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | vérfürdető magszim (#148) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
Összsúly: 84.46 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | tükör (#43) | |||
3 | ubuk tüske (#131) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | bőrpáncél (#51) | 5 | drótszőr (#37) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaktusztüske (#114) | 10 | kerek kő (#19) | |||
3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
13 | sünmedve tüske (#14) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) |