Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. ápr. 15. 9h:08' EZ A 139. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD 140. játékheted kezdete: ápr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1529 SZÁMLA : XXXX |
le 191 | leveszed/lerakod a 191. tárgyat |
kno 14 2 | képesség-növelés 14 |
kt 334 2 | elkészíted a 334. tárgyat (2 darabot) |
fkt 554 6 | felt. készítesz az 554. tárgyat (6 darabot) |
d 5 5 | eldobod az 5. tárgyat (5 darabot) |
f 48 | kísérletezel a 48. tárggyal |
d 48 | eldobod a 48. tárgyat |
d 124 | eldobod a 124. tárgyat |
d 1113 3 | eldobod az 1113. tárgyat (3 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus jobb vállát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 43 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 fiatalság itala (ld. enc.). 1 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}
(Továbbmész...) [71,11] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy gátvakond nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a gátvakond testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,12] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a százfogú testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a piromenyét fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [71,14] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ez a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs síkság nyugati széle. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő bo-skorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bo-skorpió bal első lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,15] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [70,15] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Itt Csibészke lop, csapda és őrállat használata fölösleges. " Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Látsz egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
a 191 1042 2 | átadod a 191. tárgyat az 1042. kalandozónak (2 darabot) |
a 85 1042 3 | átadod a 85. tárgyat az 1042. kalandozónak (3 darabot) |
a 70 1042 3 | átadod a 70. tárgyat az 1042. kalandozónak (3 darabot) |
a 152 1042 1 | átadod a 152. tárgyat az 1042. kalandozónak (1 darabot) |
a 153 1042 8 | átadod a 153. tárgyat az 1042. kalandozónak (8 darabot) |
a 188 1042 1 | átadod a 188. tárgyat az 1042. kalandozónak (1 darabot) |
be 547 | bemész az 547. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 11: 1. térkép 14. pont 14: 1. térkép 11. pont |
Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 97.]
h 163 | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 22 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért |
VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY) Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig... |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz 4D4 évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY) Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál. |
TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást! |
Erő: | 23 | Szint: | 15 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 166/166 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 227/209 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 94/94 | Pénz: | 264 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | * 19 | ütőfegyverek: | 13 | lőfegyverek: | * 19 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
70,15 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1230 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 26 (+1) | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. csapdaészlelés: | 4 | 6. gyógyítás: | 14 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 7 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 3 | 11. versengés: | 2 | 12. zene: | 5 (+1) |
13. szörnyismeret: | 4 | 14. zárnyitás: | 6 (+2) | 15. vadászat: | 8 |
16. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk tüskét (#137) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 42 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus, szellemkastély (55) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Thompson99 (#1042) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
woor-antilop (#31) (málhás: +5 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
Összsúly: 88.35 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | antilopbőr (#48) | 2 | aranylánc (#191) | |||
5 | bunkó (#5) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
3 | óndarab (#85) | 6 | pirkit (#153) | 2 | rákfatty váladék (#333) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | spiritusz (#170) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vasérc (#152) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | acéltű (#334) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kaja (#2) | 5 | mérg. ubuk tüske (#137) |
69 | 70 | 71 | 72 | |
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
14 | |
|
|
|
15 | |
|
|
|
16 | |
|
|
|
17 | |
|
|
|