131. forduló, 133. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 13. 10h:11'
EZ A 143. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD
144. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,39] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 650. hetének nyerőszámai: 29, 13, 28. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy óriás patkány nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 294.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 2118 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 284.]

tf 3 36 fejleszted a 3. tulajdonságodat 36 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [36 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
EF 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

go 18 gonoszkodsz: 18
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[63,40] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rőtmanó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai majdnem eltalálnak! A rőtmanó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [64,41] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,42] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy rájanyék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 227.]

m 3 mozogsz délkeletre
[66,43] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy süvítő rája közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája farkát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a süvítő rája farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 220.]

kt 203 6 elkészíted a 203. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 amnioszt. [24 pontot használtál fel, van még 196.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[65,43] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 3 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [64,43] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy süvítő rája közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája lapos testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a süvítő rája jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [63,43] Még mindig füves síkságon vagy.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 155.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[62,44] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a Szarkofág-dombok. Nemcsak határt jelentenek Nimeron földje és Maad között, hanem az ősi legendák szerint rejtélyes, sötét dolgokat is őriznek a mélyükben. Ezeréves átkokról és hatalmas kincsekről szólnak e mesék, de még senki sem beszélt olyan emberrel, aki hallott volna olyat, aki látta a Szarkofágok labirintusának akárcsak a bejáratát. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 148.]

kt 119 4 elkészíted a 119. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 púderkövet. [24 pontot használtál fel, van még 124.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[61,43] Továbbra is dombság.

Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [60,43] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 110.]

id 38 40 idomítod a 38. szörnyet 40 pontért
Hozzálátsz a gorombilla neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl, ha építkezel, az elköltött TVP 15%-al hatékonyabb lesz, mivel a szörny segít a munkában. 30 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 85.]

id 38 40 idomítod a 38. szörnyet 40 pontért
Az a szörnyed már be van idomítva. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

id 38 40 idomítod a 38. szörnyet 40 pontért
Az a szörnyed már be van idomítva. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

h 119 használod a 119. tárgyat
Miután porrá töröd a púderkövet, az így kapott finom port egyenletesen szétkened a bőrödön. A bőröd színe feketéről sötétre változott. [8 pontot használtál fel, van még 77.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 72.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 9, 26.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy amnioszt nyel le a gorombilla. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 273 pontot. A következő körben tehát 303 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 132. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 23 Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 24 (25) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 261/177 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 116/36 Pénz: 1867 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/4 EFejl: 10
Eddig összesen 737 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1185 TP-t kaptál. Jelenleg 127536 TP-d van. A következő szinthez még 52464 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, erszényes elkarog, arató csattanat. A 123. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/19 (+15%) vágófegyverek: 17/91 (+3%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 20/96 (+3%) dobófegyverek: 4/40

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); sallank nyíl (#129) (8 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/35 (+14%) 2. nyomkövetés: 21/66 3. mászás: 7/82
4. csapdakészítés: 10/30 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/57 6. gyógyítás: 33/50
7. titkosírás: 2/90 8. felderítés: 6/17 9. szörnyidomítás: 5/84 (+25%)
10. teológia: 6/1 11. taumaturgia: 2/30 (+12%) 12. szerencsejáték: 1/31
13. versengés: 3/79 14. harcművészetek: 21/0 15. szörnyismeret: 10/69 (+18%)
16. zárnyitás: 1/55 17. vadászat: 15/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), törpemammut (#115), szintszívó (#96), óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
gorombilla (#38) (építő: +15% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaktusztüske (#114) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 amniosz (#203) 1 kaja (#2) 3 púderkő (#119)
14 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(61,43) 33. jellempróba
(62,44) rőtmanó (#55), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 36. jellempróba
(63,40) rőtmanó (#55), 25. jellempróba
(64,41) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(64,43) gumifa (#38), 40. jellempróba, süvítő rája (#113)
(65,42) rájanyék (#58)
(65,43) tetemember (#123), Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 39. jellempróba, garokk (#73)
(66,43) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, süvítő rája (#113)

Üzenet küldése a karakternek