131. forduló, 133. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 12. 9h:06'
EZ A 144. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD
145. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 pirkitet (140 arany), 15 pirkitet (221 arany). Átveszed a sikeresen eladott 15 szárnyas hernyó (eladási ár: 450 arany, ebből a kezelési költség: 45 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 275.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+35 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 245.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

ek 7 9 2 t. energia kisütése: 7 9 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 szörnyidomítás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 235.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[92,69] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a vadtroll jobb lábát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-6 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy bíbor szulfagor. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összefutsz egy kontyos ősz hajú, csillogó szemű mutáns férfival. Fekete a bőre. Egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy vassisakot visel. Felszerelését egy vadtroll trófea és egy mélységi grittang trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sumens. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,68] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 37 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. Mallon botjával többször eltalálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod az élőholt quwarg nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis tüskés harci gromak trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő élőholt quwarg trófeát. 1410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [92,67] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[30 pontot használtál fel, van még 205.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[92,66] Továbbra is síkságon vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy lápi hajlékot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga vékony szarvát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy lápi hajlékot. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [92,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy uzbány jelenlétét jelzi. Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik az uzbány. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Látsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. [38 pontot használtál fel, van még 167.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[93,63] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [94,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy xirnox nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 28 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a xirnox farkát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a xirnox lila hasát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Méregfoggal megbököd a xirnox bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a xirnox agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A xirnox összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,61] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egy-egy magányos, korhadt fa mered ki a rothadó léből. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy phua-kúp van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Utad során felfedezed egy barna, tüsi hajú, zöld szemű troll férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Chara-din bíborosa. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára leső drónkeselyű. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 137.]

szk 122 keresed a 122. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy xirnoxot. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

id 102 60 idomítod a 102. szörnyet 60 pontért
Megkezdődik az uzbány tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tojást fog tojni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 75 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 107.]

szm 102 megölöd a 102. szörnyet
Túl sok kaját eszik az uzbány: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az uzbány bal oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Méregfoggal meghorzsolod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 107.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 97.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 87.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 77.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 67.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 57.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [40 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 17.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 2 kaját fal föl a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 273 pontot. A következő körben tehát 290 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight tanítványa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. A harci mágusok rendjének idézőkör-rajzoló rangú tagja vagy. Ez a 132. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 (21) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 20 Életpont: 288/155 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 208/2 Pénz: 405 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 15/6 EFejl: 20
Eddig összesen 525 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3771 TP-t kaptál. Jelenleg 153381 TP-d van. A következő szinthez még 26619 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, varkaudar bajnok, quwarg harcos. A 132. fordulódban 438 arany került a bankszámládra. 438 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/63 (+8%) vágófegyverek: 1/14 ütőfegyverek: 22/12 (+4%)
lőfegyverek: 21/80 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/98 2. nyomkövetés: 23/86 (+8%) 3. mászás: 5/63
4. csapdakészítés: 10/67 (+18%) 5. csapdaészlelés: 1/9 6. gyógyítás: 55/82 (+15%)
7. titkosírás: 1/40 8. felderítés: 5/37 9. szörnyidomítás: 6/94 (+230%)
10. teológia: 5/37 (+8%) 11. taumaturgia: 19/79 (+48%) 12. zene: 1/76 (+40%)
13. szörnyismeret: 14/80 (+18%) 14. vadászat: 12/23 15. bányászat: 5/32 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 12. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

Összsúly: 72.51 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 drótszőr (#37) 5 kaktusztüske (#114)
2 spiritusz (#170) 10 tüske (#22) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 gyíkfű (#201) 7 kaja (#2)
2 szulfagor agyar (#677) 1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,64) uzbányok (#102), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár
(92,65) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), alpesi tehén (#91)
(92,66) tintacsiga (#74)
(92,67) márványtorony (#175), Tharr oltár, 48. jellempróba
(92,68) élőholt quwarg (#202), Elenios rúnaköve, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba
(92,69) Fairlight rúnaköve, világítótorony (#156), érclelőhely, vadtrollok (#70), bíbor szulfagor (#358), Sumens (4953. kalandozó)
(93,63) nekrofun (#173)
(94,62) xirnox (#122), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(95,61) nekrofun (#173), varkaudarok (#64), egy troll férfi, uzbány (#102)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.07.11. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek