TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jún. 30. 9h:31'
EZ A 141. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
142. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX
|
DÁNIEL KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,56] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+23 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]
* 2. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 260.]
* 3. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 260.]
* 4. KP: |
energia fejlesztése 1 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 1456 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 250.]
gy 40 |
gyógyítás 40 pontért |
Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+63 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 210.]
v 24 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]
v 14 1 |
elmormolod a 14. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]
ek 7 11 4 |
t. energia kisütése: 7 11 4 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 taumaturgia.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 200.]
id 153 16 |
idomítod a 153. szörnyet 16 pontért |
Nekikezdesz a quwarg királynő idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 20 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 162 tapasztalati pontot kaptál. [11 pontot használtál fel, van még 189.]
m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
[72,57] Tovább barangolsz a fák között. Ez Hrók erdejének a széle.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... A következő próba: sörivás időre. Feldobod az idő mérésére használt követ a levegőbe, majd a korsóhoz kapsz és tartalmát magadba öntöd. A kő szerencsére csak a művelet lezajlása után ér földet, sikerült a próba... Bosszankodva jössz rá, hogy az utolsó próba nem valami világi képességedet hivatott tesztelni, hanem a szerencsédet. Öt kártya fekszik előtted az asztalon, abból kell megtippelned, melyik kettő az amelyikre valamilyen kalandozó arcképét festették. Már az első lapról egy gátvakond rusnya képe vigyorog rád, úgyhogy kénytelen vagy beismerni, vesztettél. 275 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. Az öregasszony morc arckifejezéssel elveszi tőled a hozott tárgyakat, majd kis kutakodás árán előbányássza asztala mögül a jutalmad. A teremtés zsákja az. Megköszönöd és odébbállsz. (ld. enc.)
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy khór darázs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a khór darázs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [73,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 15 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos nyakát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy pattanóböde trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Összeismerkedtek. Az ő neve Dallamfelleg. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű ember nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy bibircsók-óriás trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított garokk. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Myrmilla. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [57 pontot használtál fel, van még 132.]
vtn 285 |
varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: időcsere. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 97.]
vtn 224 |
varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
Az Ezüstmágus érdeklődve fogad, de hamar haragra lobban, ahogy megérzi, csak egy tudatilag "felpumpált" tanítványról van szó. - Soha ne mutasd magad többnek, mint ami valójában vagy! - dörren rád. - A könnyen szerzett hatalom még könnyebben fordulhat ellened. Az igazi tudást csakis hosszadalmas, valódi tanulással szerezheted meg! - Belátod, hogy a mágusnak igaza van, és megígéred, hogy nem próbálkozol többé ilyen gyerekes ötlettel. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
m 5 3 |
mozogsz délnyugatra, délkeletre |
[73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 9650 TVP épült bele.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az útonálló testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Egy féregíz nyakpántot, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy rejtőköpenyt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy törpemammut. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Álomvirág. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy velociraptor trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy trikornis! Málhásállata egy karmos tankány. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Soi D'Arnan. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.) A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [74,61] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1256 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+65 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kőkést. [60 pontot használtál fel, van még 37.]
pki 1 |
kiveszel a bankból 1 aranyat |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 37.]
[75,61] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy mély szakadék van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy troll ritualista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a troll ritualista ragyás bőrét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 28.]
be 376 |
bemész a szentélybe |
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 28.]
* 1. BP: |
használod a 242. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 27.]
* 2. BP: |
keresed a 10. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 27.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 47 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
DARÁZSFAROK (654. TÁRGY)
Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t. |
TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY)
Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól! |
KARAKTERLAP
Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 131. fordulód.
Erő: |
23 (26) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
5/1 |
Magasság: |
176 cm |
IQ: |
19 |
Támadás: |
14 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
98 kg |
Ügyesség: |
17 |
Védekezés: |
24 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
24/24 év |
Egészség: |
19 |
Életpont: |
232/113 |
Jellem: |
semleges (-5) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
17 (21) |
Varázspont: |
83/50 |
Pénz: |
171 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
14/2 |
Pszi pont: |
40/1 |
|
|
EFejl: |
20 |
Eddig összesen 637 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3742 TP-t kaptál. Jelenleg 105751 TP-d van. A következő szinthez még 14249 TP szükséges. Trófeáid:
quwarg harcos,
quwarg királynő,
quwarg szabotőr. A 120. fordulódban 497 arany került a bankszámládra. 549 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
3/97 |
szúrófegyverek: |
13/99 (+3%) |
vágófegyverek: |
12/16 (+4%) |
ütőfegyverek: |
17/52 (+12%) |
lőfegyverek: |
8/51 |
dobófegyverek: |
10/2 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 81 időszaki: 5 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
7/53 |
2. nyomkövetés: |
19/95 (+15%) |
3. mászás: |
7/30 |
4. csapdakészítés: |
8/60 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
2/4 |
6. gyógyítás: |
44/63 (+59%) |
7. titkosírás: |
4/83 |
8. felderítés: |
3/92 |
9. szörnyidomítás: |
6/40 (+12%) |
10. teológia: |
9/86 (+21%) |
11. taumaturgia: |
7/28 (+400%) |
12. versengés: |
1/50 (+27%) |
13. harcművészetek: |
1/57 |
14. zene: |
9/39 |
15. szörnyismeret: |
7/68 |
16. pszi: |
7/51 (+9%) |
17. zárnyitás: |
1/0 |
18. vadászat: |
17/26 |
19. bányászat: |
15/19 (+11%) |
20. főzés: |
1/27 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), álomport (#396) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), kis mágneses bigyót (#1266) (max. 1 darabot, csak egyszer), megbűvölt utazóládát (#1218) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, küldetés, labirintus (22) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2) |
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. |
Összsúly: 88.54 kg |
Megterheltség: 107% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(71,56) cseréptetős torony (#549)
(72,57) khór darázs (#348)
(73,58) patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399), quwarg harcos (#201)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130), Álomvirág (4540. kalandozó), Soi D'Arnan (4736. kalandozó)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Dallamfelleg (5444. kalandozó), Myrmilla (5522. kalandozó)
(74,61) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), quwarg királynő (#153)
(75,61) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, troll ritualista (#365)