Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. márc. 7. 1h:24' EZ A 859. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD 860. játékheted kezdete: márc. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tno 4 1 | növeled a 4. tulajdonságodat |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
h 116 | használod a 116. tárgyat |
ve 107 1 | megveszed a 107. tárgyat 1 |
ve 108 20 | megveszed a 108. tárgyat 20 |
ea 1578 1 | eladod az 1578. tárgyat 1 |
ve 249 5 | megveszed a 249. tárgyat 5 |
ve 153 13 | megveszed a 153. tárgyat 13 |
ee 157 212 1222 | eladod a 157. tárgyat a 212. tárgyat az 1222. tárgyat |
ee 1074 331 281 | eladod az 1074. tárgyat a 331. tárgyat a 281. tárgyat |
ee 70 213 | eladod a 70. tárgyat a 213. tárgyat |
ve 99 10 | megveszed a 99. tárgyat 10 |
ve 21 1 | megveszed a 21. tárgyat 1 |
ve 272 5 | megveszed a 272. tárgyat 5 |
ve 209 4 | megveszed a 209. tárgyat 4 |
zip 7777 | nemes céllal pusztítod a 7777. tárgyat |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal karját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Tüzet köpsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 96 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar varázsló bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 90 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 37 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner Ayagira Tanaka trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar varázsló trófeát. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 18 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a varkaudar varázsló bal karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vashegyű lándzsával eltalálod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló jobb karját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,21] Dombos terepre érkeztél. Az Ottomár hegység lábainál jársz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 53-64.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű jobb középső lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [96,21] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy északi aurach lehet. {támadása: 12.} Itt csata lesz.
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,23] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Felfedeztél egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy fémbontó szójer. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer farkát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 2.]
szk 365 | keresed a 365. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
MAKRÓK Végre! Sikerült hát megnyerned egy serteperte tündérkét magadnak, segedelmével talán kicsit jobban rendszerezni tudod fejedben az elintéznivalókat. A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy összeállíthatsz egy olyan makrót, azaz max. 10 parancsos utasítássort, amit később bármikor, egyetlen paranccsal életre hívhatsz. A makrón belül nem használhatod ugyanazt a parancsot, tárgyat vagy varázslatot kétszer, úgy sem, hogy eltérő paraméterekkel próbálod használni őket. Ha ilyet raksz a makróba, egyszerűen nem fog lefutni. Makró parancson belül természetesen másik makró parancsot sem futtathatsz. A makrók beállítása a MAK paranccsal történik. A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> kétparaméteres paranccsal az ezután kiadott X parancsod bekerül az adott sorszámú makróba, felülírva az ott lévő korábbi parancsokat. A makrók mentésekor a mentendő parancsok lefutnak. A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> <Y = kezdő parancs száma> háromparaméteres paranccsal pedig az adott sorszámú makróban az Y. parancstól felülírod a meglévő utasításokat az ezután kiadott X paranccsal. A makrók módosításakor a mentendő parancsok lefutnak. A korábban kialakított makrókba való parancsbeszúrásra nincs lehetőség. A MAK <makró sorszáma> egyparaméteres paranccsal pedig a korábbiakban beállított makrót tudod futtatni. Most még csak egy makród van, így a MAK parancs első paramétere 1 lesz minden esetben. Ha azonban sikerülne a jövőben újabb serteperte tündérkéket az oldaladra állítani, akkor már több makró beállítására és használatára is lehetőséged lesz. (Újabb serteperte tündérkékkel eldugott palotáik felkutatásával találkozhatsz!) Azt, hogy korábban milyen parancsokat állítottál be makróidba, a karakterlap Makróid dobozában láthatod. |
MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY) Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb. |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
RÖVID ÍJ (107. TÁRGY) Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
ARANYTŰ (272. TÁRGY) Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens. |
ÓRIÁS LIÁN (208. NÖVÉNY) A sűrű erdők mélyén nő az ujjnyi vastagságú óriás lián. Kőkéseddel, 12 TVP-ért lenyiszálhatod az egyik indát, ha szuper minőségű kötélhez akarsz jutni. Ehhez a KT 209 parancsot kell kiadnod. A szuperkötél ugyan nem alkalmas arra, hogy fel-le másszál rajta, mert nem esik rajta jó fogás, de szinte eltéphetetlen, ezért nagyon jó különösen erős szörnyek fogvatartására. |
Erő: | 23 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 34 (38) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 22 (27) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 34 (38) | Életpont: | 389/346 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 (31) | Varázspont: | 412/214 | Pénz: | 793 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 124/57 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14 | vágófegyverek: | 21 | ütőfegyverek: | 21 |
lőfegyverek: | 12 | dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,23 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 | 2. nyomkövetés: | 19 | 3. mászás: | 10 |
4. csapdakészítés: | 11 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 37 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. taumaturgia: | 19 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 13 |
13. pszi: | 11 (+1) | 14. vadászat: | 5 | 15. bányászat: | 15 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Pszinapszis (#974), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | jégcsóva (#41) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | 15. szintű lényekre | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
jégcsóva (#41) | >> | Pszinapszis (#974) | agykorbács (#97) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
izomernyesztés (#33) | >> | burástya királynő (#759) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 104. Szerzett pont: 13052. Beállított erő: 0 Összpont: 13052 | ||
Sötét kor statisztikák | ||
Karakter csaták: 0. Monolit rombolás: 4. |
Összsúly: 125.51 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | dorony tüdő (#212) | 6 | ezüstdarab (#326) | 1 | grifftoll kesztyű (#1578) | |||
1 | hattyútoll (#1222) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | mutáns csont (#331) | 8 | nyu-shuriken (#157) | |||
3 | pirkit (#153) | 6 | raptor karom (#281) | 4 | rézdarab (#70) | |||
6 | tüske (#22) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 6 | vasérc (#152) | |||
3 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
65 | arany (#50) | 5 | aranytű (#272) | 3 | aurach fog (#657) | |||
5 | bumeráng (#249) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 10 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | kaja (#2) | 20 | nyílvessző (#108) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | rövid íj (#107) | 3 | spiritusz (#170) | 3 | szögletes kő (#17) | |||
4 | szuperkötél (#209) | 4 | vas dobónyíl (#189) |
93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | |
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|