Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 19. 9h:47' EZ A 228. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD 229. játékheted kezdete: jan. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4670 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
v 1 8 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [106,13] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérfürdető magszim került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vérfürdető magszim egyik csápját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 33, gyógyulás: 19, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [107,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 10, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [108,12] Továbbra is síkságon vagy.
(Továbbmész...) [107,11] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sullár bal első lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sullár testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 6, gyógyulás: 9, összesen: +3 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 1 gyíkfű annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az epokitféreg testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az epokitféreg testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 28, gyógyulás: 24, összesen: -4 ÉP}
im | imádkozol |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a süvítő rája testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 9, összesen: +5 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 23 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
LÁNCING (222. TÁRGY) Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból. |
MANDIBULAKASZA (127. TÁRGY) Négy csepp ragasztóval négy mandibulapengét egy fémrúdra ragasztva, félelmetes vágófegyvert készíthetsz, a mandibulakaszát. Ez a hosszú, többpengéjű fegyver 3d6+3-as sebzésével masszív fegyver, amelynek használata elegendő képzettséget jelenthet a későbbi jobb vágófegyverek szakszerű forgatásához. Elkészítéséhez a KT 127 parancsot kell kiadnod, 45 pontért. |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. Attól függően, hogy időben félreugrik-e vagy sem, a célpont 10d10 ill. 5d10 tűzsebzést fog elszenvedni. Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül. |
RENGETEG TÁRGY Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA. DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad. EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot. AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz. Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat! |
Erő: | 23 (24) | Szint: | 16 | Merészség: | 4/2 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 99 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 262/210 | Jellem: | gonosz (170) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 210/18 | Pénz: | 113 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 7/0 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 21/26 (+10%) | ütőfegyverek: | 1/78 |
lőfegyverek: | 16/72 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -9.); kerek kő (#19) (10 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/49 | 2. nyomkövetés: | 34/6 (+24%) | 3. lopás: | 23/36 |
4. mászás: | 1/9 (+109%) | 5. csapdakészítés: | 10/21 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 14/33 |
7. gyógyítás: | 31/47 | 8. titkosírás: | 2/44 | 9. felderítés: | 2/66 |
10. szörnyidomítás: | 1/94 | 11. teológia: | 12/45 (+27%) | 12. taumaturgia: | 3/88 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 3/9 | 14. szörnyismeret: | 4/28 | 15. zárnyitás: | 5/45 |
16. vadászat: | 12/15 | 17. bányászat: | 1/79 | 18. főzés: | 1/48 (+24%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
9366. szövetség (#9366) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
Összsúly: 63.47 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyíkfű (#201) | 1 | kaja (#2) | 9 | víz (#27) | |||
12 | pular kristály (#239) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | magszim bél (#103) | 5 | sallank karom (#128) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 5 | tüske (#22) | 1 | varányszem (#30) |