130. forduló, 132. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 3. 15h:02'
EZ A 291. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
292. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,21] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy trikornis nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 262.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 262.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

tim 120 titkosírás megfejtése 120 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Nézd meg az arcomat - valaki vagyok
Nézd meg a hátamat - senki sem vagyok.
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! Hiszen ez iszonyatos! Vinnyogva menekülsz a számodra nagyon veszedelmes szörny elől. (Ez a massza képes tulajdonságot szívni.) [120 pontot használtál fel, van még 137.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[113,21] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Mozgást észlelsz oldalról. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pordémon közeledik. Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Nincs semmi hatása. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pordémon bal oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,21] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy arató csattanat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat jobb vállát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 101.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[116,21] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy süvítő rája. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [117,21] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

(Továbbmész...) [118,21] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 65.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[119,21] Továbbra is síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,21] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

[24 pontot használtál fel, van még 41.]

ef 70 507 energia fejlesztése 70
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy trikornist. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]
Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-3 életerő.) A szervezetedet méreg pusztítja (-6 életerő.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 131. fordulód.

Erő: 29 Szint: 16 Merészség: 8/1 Magasság: 146 cm
IQ: 16 Támadás: 17 (18) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 15 (18) Menekülés: 40 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 238/229 Jellem: gonosz (30) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 (15) Varázspont: 63/24 Pénz: 61 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 30/9
Eddig összesen 704 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 738 TP-t kaptál. Jelenleg 137 357 TP-d van. A következő szinthez még 42 643 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, quwarg harcos, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/14 (+4%) szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48
dobófegyverek: 12/88

Óvatosság (labirintusokban): 0
120,89 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 46,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/99 2. nyomkövetés: 25/48 (+4%) 3. lopás: 1/41
4. mászás: 4/72 5. csapdakészítés: 11/55 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/46
7. gyógyítás: 37/19 8. titkosírás: 8/29 (+57%) 9. felderítés: 15/50
10. teológia: 1/62 (+5%) 11. taumaturgia: 9/88 12. harcművészetek: 14/69
13. szörnyismeret: 3/30 (+20%) 14. zárnyitás: 5/4 15. vadászat: 9/53
16. bányászat: 9/44 17. főzés: 4/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
tetemember (#123), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Az álmokat nem tudom megmérgezni, ha mindenki álomport szagolgat. Áldozz fel oltáromnál 20 álomport!
3.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 12 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 71.84 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaja (#2) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121
20
21
22
(113,21) pordémon (#253), oltár, gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), 43. jellempróba
(114,21) arató csattanat (#144), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534)
(115,21) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 50. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(116,21) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), élőholt quwarg (#202), süvítő rája (#113)
(117,21) ryuku légiós (#361), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(118,21) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbány (#102)
(119,21) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)

Üzenet küldése a karakternek