Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 31. 12h:13' EZ A 142. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD 143. játékheted kezdete: nov. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
ek 7 23 1 | t. energia kisütése: 7 23 1 |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
le 1552 1659 223 | leveszed/lerakod az 1552. tárgyat az 1659. tárgyat a 223. tárgyat |
kf 188 820 | kézbeveszed/felveszed a 188. tárgyat a 820. tárggyal |
be 698 6 | bemész a 698. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fa 1552 3841 1 | feladod az 1552. tárgyat a 3841. kalandozónak (1 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 46 életpontot sebeztél. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 237 4736 10 | átadod a 237. tárgyat a 4736. kalandozónak (10 darabot) |
aa 1659 266 430 | átadod az 1659. tárgyat a 266. tárgyat a 430. tárgyat |
aa 1527 731 389 | átadod az 1527. tárgyat a 731. tárgyat a 389. tárgyat |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 6 2 2 | mozogsz nyugatra, keletre, keletre |
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Meglengetve a cápaölő tőrt a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 96.]
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 56.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 26.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 22 (26) | Szint: | 18 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 26 (30) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 423/102 | Jellem: | jó (321) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 22 (27) | Varázspont: | 563/351 | Pénz: | 3904 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 14/4 | Pszi pont: | 142/120 | EFejl: | 40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7 (+1) | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 9 |
vágófegyverek: | 23 | ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 23 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (150%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 33 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 12 | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 14 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 14 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 20 (+3) | 12. taumaturgia: | 26 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 7 | 15. harcművészetek: | 13 |
16. zene: | 6 | 17. szörnyismeret: | 19 (+1) | 18. pszi: | 21 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 2 (-3) | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 9 | 23. úszás: | 7 (+1) | 24. főzés: | 10 |
25. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 9. fajúaknak az 5779. karakternek |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | méregsemlegesítés (#14) | bűvölés (#20) (68,10) | bűvölés (#20) (304,2) |
bűvölés (#20) (166,5) | bűvölés (#20) (135,5) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | sötét gnóm (#132) | lángcsóva (#31) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | vakító fény (#43) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | vakító fény (#43) | >> | ragyás burástya (#111) | |
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | Chara-din hívők (#987) | |
villámcsapás (#50) | >> | láplidérc (#352) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku futárbérenc (#765) | |
villámcsapás (#50) | >> | Jerome (#956) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | bogyógránát (#430) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | kvazár sisak (#266) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szigony (#389) | 6 | tankány karom (#237) | 1 | topáz erényöv (#731) | |||
1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
54 | arany (#50) | 1 | kötél (#92) |