130. forduló, 132. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 31. 12h:13'
EZ A 142. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
143. játékheted kezdete: nov. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,45] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Hajnalcsillaggal. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia főpap-jelöltje. Egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rájabőr úszógatyát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított homokféreg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Macskaszemű Marionnal. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 6 tintát (18 arany kikiáltási áron), 1 aranyló ugarhéjat (151 arany kikiáltási áron), 8 aranyló ugarhéjat (1199 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 15 mérg. ubuk dobónyilat (164 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 szürke bőrkesztyű (eladási ár: 190 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 1 szigony (eladási ár: 1099 arany, ebből a kezelési költség: 87 arany) ellenértékét.
A 4. napon találkozol Scott Jordo Lee-vel. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. november 21., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 25-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+231 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 683. hetének nyerőszámai: 2, 21, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 28 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 273.]

* 1. KP: használod a 112. pszi képességet
140 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

ek 7 23 1 t. energia kisütése: 7 23 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 úszás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 258.]

h 1167 9 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom halászlé készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Huh, ez aztán csípős volt! De legalább a hatása sem marad el. (+5 víz alatti védettség, +2 úszás a forduló végéig.) 216 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 250.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(140,45) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata

[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 240.]

le 1552 1659 223 leveszed/lerakod az 1552. tárgyat az 1659. tárgyat a 223. tárgyat
Kiveszed a füledből a saválló fülbevalót.
Lehúzod az ujjadról a vérpettyes gyűrűt.
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

kf 188 820 kézbeveszed/felveszed a 188. tárgyat a 820. tárggyal
Elrakod a mérg. vas dobónyilat, majd előkészíted a mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 240.]
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

be 698 6 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a dobófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 dobófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 115 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 190.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11550 TVP épült bele.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 178.]

fa 1552 3841 1 feladod az 1552. tárgyat a 3841. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Fekete Menyét részére szánod. Átadsz 1 saválló fülbevalót. Ennek elküldése 25 arany lesz. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. Lélegzetvételnyi idő múlva visszaadja a küldeményt, mivel a címzett kalandozó tartózkodási helye teljesen ismeretlen. A pénzedet szerencsére visszakapod. [3 pontot használtál fel, van még 175.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[72,61] Folytatod sétádat a házak közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 70 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 46 életpontot sebeztél. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Sheran követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy pókvadász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Akira DeBarriot. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Csábosan rebegteted a szempilláidat, majd ruhádat úgy mozdítod, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjaid. Semmi hatás!
Összeakadsz Soi D'Arnannal. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy velociraptor trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+7 életpont.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[12 pontot használtál fel, van még 163.]

a 237 4736 10 átadod a 237. tárgyat a 4736. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 tankány karmot Soi D'Arnan részére. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

aa 1659 266 430 átadod az 1659. tárgyat a 266. tárgyat a 430. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 vérpettyes gyűrűt Soi D'Arnan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kvazár sisakot Soi D'Arnan részére. Ok, sikeresen átadtál 6 bogyógránátot Soi D'Arnan részére. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

aa 1527 731 389 átadod az 1527. tárgyat a 731. tárgyat a 389. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 Jerome köpenyét Soi D'Arnan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 topáz erényövet Soi D'Arnan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szigonyt Soi D'Arnan részére. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+242 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 161.]

m 6 2 2 mozogsz nyugatra, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy M.C. Silverhand hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (602. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Scott Jordo Lee-vel. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a cápaölő tőrt a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [35 pontot használtál fel, van még 126.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás).

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 96.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 91.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 86.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 56.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 23.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 141 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 19, 3.
Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (47). Ez a 131. fordulód.

Erő: 22 (26) Szint: 18 Merészség: 10/1 Magasság: 141 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 423/102 Jellem: jó (321) Tul. pont: 3
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 563/351 Pénz: 3904 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 142/120 EFejl: 40
Eddig összesen 626 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4426 TP-t kaptál. Jelenleg 292803 TP-d van. A következő szinthez még 47197 TP szükséges. Trófeáid: Földrengető, ongóliant, ekharion bébi. A 122. fordulódban 5044 arany került a bankszámládra. 5170 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7 (+1) ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 9
vágófegyverek: 23 ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 23 (+1)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (150%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 33 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 12 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 14 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 14
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 20 (+3) 12. taumaturgia: 26
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 7 15. harcművészetek: 13
16. zene: 6 17. szörnyismeret: 19 (+1) 18. pszi: 21
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 2 (-3) 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 9 23. úszás: 7 (+1) 24. főzés: 10
25. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 9. fajúaknak az 5779. karakternek
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (68,10) bűvölés (#20) (304,2)
bűvölés (#20) (166,5) bűvölés (#20) (135,5) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> sötét gnóm (#132) lángcsóva (#31) >> sötét főgnóm (#136)
vakító fény (#43) >> férfiak (#998) vakító fény (#43) >> varkaudar behemót (#189)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) vakító fény (#43) >> ragyás burástya (#111)
vakító fény (#43) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> Chara-din hívők (#987)
villámcsapás (#50) >> láplidérc (#352) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985) villámcsapás (#50) >> ryuku futárbérenc (#765)
villámcsapás (#50) >> Jerome (#956) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 bogyógránát (#430) 2 drótszőr (#37) 1 fűszerkeverék (#1170)
1 gyíkfű (#201) 2 gyöngymangó (#135) 1 halcsont (#390)
1 Jerome köpenye (#1527) 1 kvazár sisak (#266) 1 szent jogar (#150)
1 szigony (#389) 6 tankány karom (#237) 1 topáz erényöv (#731)
1 vérpettyes gyűrű (#1659) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
54 arany (#50) 1 kötél (#92)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,45) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 50. jellempróba, Scott Jordo Lee (4346. kalandozó), vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek