130. forduló, 132. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 10. 9h:52'
EZ A 143. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
144. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,31] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy óriás patkány nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 267.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 2137 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 257.]

ba 974 nem támadod a 974. szörnyet
BA 974 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+44 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. [40 pontot használtál fel, van még 217.]

id 102 40 idomítod a 102. szörnyet 40 pontért
Elkezdődnek a leckék az uzbány számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tojást fog tojni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 70 tapasztalati pontot kaptál. [35 pontot használtál fel, van még 182.]

id 102 40 idomítod a 102. szörnyet 40 pontért
Az a szörnyed már be van idomítva. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy gazellát a szemed előtt ejt el egy sártigris. Dühödten hajszolod el a hatalmas macskát jól megérdemelt vacsorád mellől. (+7 kaja.) A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 142.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[70,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. Észreveszel egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [69,33] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 2 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a topránypolip kocsányos fejét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a topránypolip testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 kis bőrpajzsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [68,34] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy karmos tankány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 2 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány bal oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a karmos tankány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 107.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[67,35] Még mindig füves síkságon vagy.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [66,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő süvítő rája mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a süvítő rája farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kilukasztod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély kutat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézkulcsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [66,37] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült süvítő rája. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kilukasztod a süvítő rája testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 3 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 72.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[65,38] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csontlepke került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporőr. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [64,39] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,40] A terep továbbra is sűrű erdő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy gorombilla van - állapítod meg a nyomokból. Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a gorombilla köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Furcsa lény, a normál kaja nem tetszik neki. Ez a bivalyerős szörny valószínűleg betanítható, hogy komoly segítséget jelentsen építkezéseknél. Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[29 pontot használtál fel, van még 43.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[63,39] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Találsz egy tűzbokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 36.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 31.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 1 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 24, 27.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 302 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 131. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 21 Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 261/170 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 4
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 116/40 Pénz: 1867 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/3 EFejl: 9
Eddig összesen 731 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2055 TP-t kaptál. Jelenleg 126351 TP-d van. A következő szinthez még 53649 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, erszényes elkarog, arató csattanat. A 123. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1045 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/4 (+21%) vágófegyverek: 17/88 (+3%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 20/93 (+9%) dobófegyverek: 4/40

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); sallank nyíl (#129) (8 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/21 2. nyomkövetés: 21/66 (+8%) 3. mászás: 7/82 (+6%)
4. csapdakészítés: 10/25 (+19%) 5. csapdaészlelés: 6/57 6. gyógyítás: 33/50 (+30%)
7. titkosírás: 2/90 8. felderítés: 6/17 9. szörnyidomítás: 5/59 (+35%)
10. teológia: 6/1 11. taumaturgia: 2/18 (+20%) 12. szerencsejáték: 1/31
13. versengés: 3/79 14. harcművészetek: 21/0 15. szörnyismeret: 10/51 (+18%)
16. zárnyitás: 1/55 17. vadászat: 15/60 (+40%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), törpemammut (#115), szintszívó (#96), óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
gorombilla (#38) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaktusztüske (#114) 16 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 3 gyenge méreg (#26) 9 kaja (#2)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 rézkulcs (#75) 1 tankány karom (#237)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(63,39) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 36. jellempróba
(64,40) gorombillák (#38)
(65,38) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 25. jellempróba, csontlepke (#746), evaporőr (#69)
(66,36) süvítő rája (#113), mély kút (#93), 35. jellempróba, Tharr oltár, mérges nyukmár (#95)
(66,37) Elenios rúnaköve, 48. jellempróba, süvítő rája (#113), uzbány (#102)
(68,34) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), karmos tankány (#137)
(69,33) mély kút (#93), Sheran oltár, topránypolip (#86)
(70,31) adamantit erőd (#548)
(70,32) szent tölgyfa (#393), 31. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek