129. forduló, 131. forduló, Erril összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 23. 15h:05'
EZ A 541. JÁTÉKHETED, 130. FORDULÓD
542. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5237
SZÁMLA : XXXX

ERRIL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,67] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+35 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Vadászatod meghozta eredményét (+1 vérpont).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 305.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

flh 12 129 felt. lőfegyver haszn. 12 a 129. tárggyal
Ok, FLH 12 129 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

fkt 116 2 felt. készítesz a 116. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

ek 424 t. energia kisütése: 424
Halálaurát gerjesztesz magad körül. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 50 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy nukleáris cickány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 5 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 250.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 50 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 200.]

kt 129 5 elkészíted a 129. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 sallank nyilat. [15 pontot használtál fel, van még 185.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[103,66] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy trikornis. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz mágikus hátizsákot. (ld. enc.) Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kőevő Hansy előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy lajhárlord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a lajhárlord fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lajhárlord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [103,65] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy halálmadár. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 13 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Látsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 161.]

jlk 1217 jelszó kimondása 1217
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Nyögsz, ahogy a pszi sugarak meggyengítik elmédet. (-1716 TP.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a massza kockatestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A massza megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Bár kincset találsz, a falon ősi titkokról szóló szövegre bukkansz: Ha a kihívás tornyának 5. szintjén igazán jó varázslatot akarsz tanulni, legalább 35-ös taumaturgiával próbálkozz. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 146.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[104,66] Tovább barangolsz a fák között. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt templomot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 52 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a vortexmágus testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán és 1 fiatalság itala. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}


Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 288 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy halálmadár közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a halálmadár bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Raia kisebb papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy spagulár a hátasa. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is.
Összeismerkedtek. Az ő neve Bereniké. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Hö hö! Elszívod a másik életenergiáját (+2 életpont.) Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [104,67] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sörényes ubuk. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [104,68] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Telibe kapod a savadagot. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [64 pontot használtál fel, van még 82.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[103,69] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár nyakát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sullár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [103,70] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 58.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 28.]

m 3 mozogsz délkeletre
[104,71] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 82 keresed a 82. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy spagulárt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 25, 19.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 271 pontot. A következő körben tehát 271 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY)
Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán.

KARAKTERLAP

Erril, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Elenios eljövendő papja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 130. fordulód.

Erő: 24 (25) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 161 cm
IQ: 20 (24) Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 24 (25) Védekezés: 29 (32) Menekülés: 35 % Életkor: 160/160 év
Egészség: 19 Életpont: 259/237 Jellem: jó (217) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 226/35 Pénz: 636 arany Kép. pont: 10
Vérpont: 6/1
Eddig összesen 533 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 798 TP-t kaptál. Jelenleg 157 345 TP-d van. A következő szinthez még 22 655 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, dehidrátor, áeratikus hasnyák. Jóllakottság: 156%. A 126. fordulódban 9100 arany került a bankszámládra. 9236 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/0 szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 9/24 (+9%)
ütőfegyverek: 9/58 (+24%) lőfegyverek: 14/48 (+4%) dobófegyverek: 14/72

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
104,71 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1338 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/67 (+11%) 2. nyomkövetés: 22/45 (+17%) 3. mászás: 2/88
4. csapdakészítés: 9/36 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/79 6. gyógyítás: 23/87
7. titkosírás: 2/13 (+11%) 8. felderítés: 2/61 9. szörnyidomítás: 2/24
10. teológia: 13/37 (+1%) 11. taumaturgia: 11/75 (+20%) 12. versengés: 5/35 (+18%)
13. harcművészetek: 3/0 14. zene: 4/87 (+11%) 15. szörnyismeret: 4/26
16. vadászat: 16/33 17. bányászat: 5/87 18. főzés: 6/46

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 36% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (190) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 13. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 11. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
harci mágia (334)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a belső szörnyeteg (424)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 483 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
42 arany (#50) 2 kaktusztüske (#114) 5 nyílvessző (#108)
1 púderkő (#119) 5 ragasztó (#83) 5 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fiatalság itala (#473) 8 kaja (#2) 2 lajhár csont (#236)
4 madártoll (#112) 2 pirkit (#153) 2 sallank nyíl (#129)
1 sullár hólyag (#168) 7 ubuk tüske (#131) 3 ugh méreg (#166)
11 víz (#27) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

101 102 103 104 105
64
65
66
67
68
69
70
71
72
(102,67) nukleáris cickány (#155)
(103,65) halálmadár (#351), phua-kúp (#372), massza (#217)
(103,66) trikornisok (#104), elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), lajhárlord (#757)
(103,69) sullár (#101)
(103,70) tavacska, Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534)
(104,66) oltár, vortexmágus (#418), halálmadár (#351), Bereniké (4484. kalandozó)
(104,67) oltár, 42. jellempróba, sörényes ubuk (#89)
(104,68) ragyás burástya (#111)
(104,71) Sheran oltár, 44. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Mostantól a Víz síkján a karakterek elkzedenek trófeát cserélni.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Erril 130. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) kavadu (#19) mérges pók (#20)
goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) manó (#36) gorombilla (#38) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) zoloboo (#77) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151)
quwarg királynő (#153) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) karmazsin huhogó (#185)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) massza (#217) pszi elementál (#221) vadász quwarg (#241)
áeratikus hasnyák (#243) manaelementál (#290) óriáspók (#303) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
tesh alligátor (#353) nektoraf (#355) dűnekukac (#357) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) csontlepke (#746)
érző szívű dromedár (#753) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758) ork bérgyilász (#781)
Poomr Ko (#957) Yurk, a profi (#958) Shandul (#959) Pszinapszis (#974) Quirov (#975)
Métely (#7000)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) arany (#50) bőrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71)
rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82)
ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88)
bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123)
mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
borostyán függő (#162) karócsapda (#163) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168)
uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) nekrofun (#173) márványtorony (#175)
grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérg. ubuk dobónyíl (#188) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) aranygyűrű (#193)
arany karperec (#194) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198)
karbin plazma (#199) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) ketrec (#216) ketrec-csapda (#218) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) láncing (#222) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225) helytartói jogar (#228)
obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) furulya (#233) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) tüskecsapda (#242) fekete bőrcsizma (#247)
bumeráng (#249) templom (#256) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270)
szürke bőrkesztyű (#271) rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278) zan indukátor (#288) elit csatavért (#295)
ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) huhogó bibe (#332) rézgolyó (#343) tolmokov-koktél (#351) phua-kúp (#372)
Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376) moa burát (#384) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407)
aranypikkely (#415) törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439)
fiatalság itala (#473) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492)
kihívás tornya (#502) Chara-din monolitja (#534) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654)
liumbe hajtás (#655) liumbe bimbó (#656) aurach fog (#657) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671)
sáfránykristály (#675) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684)
rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku mellvért (#689) smaragd karkötő (#707) etra hályog (#712)
berzerker tüske (#713) művészi porolit (#720) mágikus hátizsák (#735) vortex talizmán (#812) szirén köpenye (#820)
örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409)
féregnyereg (#1532) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595) ork kunyhó (#1683) szerencsekocka (#1693)
ork sör (#1701) Brod buzogánya (#1735)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) bátrak eledele (#11) mákrózsafőzet (#14)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FSE   TVP                                     TVP  feltételes segítség
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TAN   tippszám    [tárgy]                      10  tanulás bölcstől
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3)

Üzenet küldése a karakternek