Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 30. 9h:15' EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 14. játékheted kezdete: aug. 6. A következő fordulódat legkorábban a 14. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5816 SZÁMLA : XXXX |
kno 6 3 | képesség-növelés 6 |
kt 80 | elkészíted a 80. tárgyat |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
f 80 | kísérletezel a 80. tárggyal |
kt 22 9 | elkészíted a 22. tárgyat (9 darabot) |
f 130 | kísérletezel a 130. tárggyal |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a pókvadász testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pókvadász bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a garokk jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk jobb hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-2 életpont.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
kt 116 | elkészíted a 116. tárgyat |
h 116 | használod a 116. tárgyat |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás patkány jobb első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [40,-7] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy technokolin volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pókvadász jobb középső lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [41,-7] Fák, mindenütt csak fák. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy technokolin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
SASHOROG A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet. |
PÖRÖLYCSAPÁS Ez a nemcsak a kéz, hanem a teljes test brutális erejét összpontosító csapás nem is annyira sebzéséről, hanem arról a képességéről vált ismertté, hogy akár egy ökröt is el tud kábítani. Igaz, ami igaz, a Pörölycsapás még a legkeményebb ellenfél támadóerejét is meg tudja gyengíteni, hisz percekig csillagokat fog látni. Ha ezt sikeresen alkalmazod, ellenfeled következő ütésével 1/2 sebzést fog okozni. |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
MÉRLEG (81. TÁRGY) Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levő tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kő felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát. |
QUWARGOK A quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától. |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
SHERAN MEGIDÉZÉSE Ahogy a kőhöz érsz, úgy érzed, mintha eggyé válnál a földdel, ahol nyugszik, a füvekkel, amelyek körülötte nőnek, a bogarakkal, amelyek rajta mászkálnak. Mély, időtlen bölcsességű hang szólal meg a fejedben: "Üdv, intelligens lény. Egy kő-lélekkel beszélsz, amely Sherant, a növények és állatok, a háborítatlan természet és a víz istenét szolgálja. A törődéssel, amelyet a követ megérintetted, megtetted az első lépést, hogy megértsd a földanyát. Ha egyike akarsz lenni az őt követő druidáknak, mutass be áldozatot Sheran bármely rúnakövénél: egy móri gyümölcsöt, egy szárnyas hernyót, és egy rókafarkat kell felhasználnod. Követelmény még, hogy a jellemed semleges legyen: az örökös háborúskodást választó, múlandó emberi eszméket és értékeket követő vagy azok eltaposásával szöszmötölő jók és gonoszok már túlságosan telítettek érzelmekkel ahhoz, hogy Sheran igaz, teljes odaadással dolgozó hívőivé váljanak. A földanya nem kínál cserébe mást, csak hogy védelmezi gyermekeit, és ellátja őket azon varázslatokkal, amelyek valamilyen módon a természethez kötődnek: a víz készítésétől a növénynövesztésen keresztül egészen az állatok megidézéséig. Természetesen a növényeket, állatokat pusztító gonosz lények elleni harchoz szükséges támadó és védekező varázslatokat is megkaphatod. Most menj, és térj vissza ide vagy egy másik kőhöz, ha készen állsz!" |
MÓRICSERJE (115. NÖVÉNY) Vastag, zöld szárú növény, húsos, lapos levelekkel, nagy világoszöld gyümölcsökkel - ez a móricserje. Szinte minden évszakban találhatók rajta virágok és érett gyümölcsök is. Ennek persze semmi haszna nincs, mivel a gyümölcs nem ehető... Azaz meg lehet enni, de nem jóllakás céljából, inkább akkor, ha az ember ... hm ... szóval ha nehezen tud vécére menni. Nincs ugyanis jobb hashajtó a móri gyümölcsnél. A hatás azonnali, és egyszersmind drámai. Ha esetleg székrekedésed lenne, akkor a KT 116 paranccsal, 4 pontért gyűjthetsz a termésből, és a H 116 paranccsal fogyaszthatod el, 2 TVP-ért. |
DORNODON MEGIDÉZÉSE Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben: "Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!" Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra. |
Erő: | 16 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 110/33 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 15 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8 | lőfegyverek: | 5 (+1) |
41,94 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 (+1) |
4. gyógyítás: | 7 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. harcművészetek: | 7 (+3) | 8. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
technokolin (#50) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fekete gránittorony (530): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | mászókarom (#78) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkés (#6) | ||
2 | szögletes kő (#17) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | fáklya (#36) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | rézkulcs (#75) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13] | ||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | antilopbőr (#48) | 3 | dözmöng szív (#122) | |||
12 | drótszőr (#37) | 3 | fabontó (#106) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kaktusztüske (#114) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 10 | sünmedve tüske (#14) | 2 | tükör (#43) | |||
2 | varányszem (#30) |
Összsúly: 22.34 kg | Megterheltség: 53% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 11 | tüske (#22) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | lapkorong (#80) | 5 | sünmedve tüske (#14) |
37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | |
-10 | |
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|