12. forduló, 14. forduló, Galain Leingod összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 30. 9h:31'
EZ A 60. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
61. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5504
SZÁMLA : XXXX

GALAIN LEINGOD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [14,109] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.)

kf 126 1 kézbeveszed/felveszed a 126. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

fgy 40 30 felt. gyógyítás 40 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

vi 5 5 30 viselkedésed: 5 5 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 142.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 132.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 122.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[15,109] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy szürke mágustorony (503. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [16,109] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 147 pontot kell rákölteni.)

[20 pontot használtál fel, van még 102.]

kt 22 20 elkészíted a 22. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 tüskét. [20 pontot használtál fel, van még 82.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[16,110] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy homokvarány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a homokvarány testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varányszemet. (ld. enc.) 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Észreveszel egy olvasztókemencét.

(Továbbmész...) [16,111] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő grákó denevér nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a grákó denevér testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzpengével kilukasztod a grákó denevér fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint). Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Felfedeztél egy móricserjét. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [15,112] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy bolhakutya. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a bolhakutya farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy démontetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a démontetű kitinpáncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a démontetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 22.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 12.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 2.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalatlan kalandozó helyett lelkes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 153 pontot. A következő körben tehát 153 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

VARÁNYSZEM (30. TÁRGY)
Kiszedheted a homokvarány különösen kemény, merev szemeit, ha sikerül agyoncsapnod.

GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY)
A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket.

GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY)
Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni.

AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL
Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől.

BORDACSONT (16. TÁRGY)
Ha végzel egy bolhakutyával, kivághatod a legfelső, igen hosszú és hegyes bordáját. Ez így persze csak nyersanyag...

KARAKTERLAP

Galain Leingod, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 13. fordulód.

Erő: 10 Szint: 4 Merészség: 5/5 Magasság: 158 cm
IQ: 15 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 11 Életpont: 76/49 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 30 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38 TP-t kaptál. Jelenleg 266 TP-d van. A következő szinthez még 234 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 1 (+1) ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 4

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 1 (+1)
4. gyógyítás: 7 5. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért

Összsúly: 20.84 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 grákóbőr (#41) 1 kaja (#2)
3 szárnyas hernyó (#69) 12 tüske (#22) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(15,109) szürke mágustorony (#503), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), patak, oltár
(15,112) mély kút (#93), oltár, bolhakutyák (#17), démontetű (#15)
(16,109) patak, 1. jellempróba, oltár
(16,110) homokvarány (#16), oltár, olvasztókemence (#86)
(16,111) grákó denevér (#25), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)

Üzenet küldése a karakternek