Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 13. 20h:43' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: márc. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5187 SZÁMLA : XXXX |
kt 11 1 | elkészíted a 11. tárgyat (1 darabot) |
kf 11 2 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
ff 64 28 | felt. fegyverváltás: 64 28 |
f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [24,9] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [23,10] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy rőtmanó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rőtmanó testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a rőtmanó jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rőtmanó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A rőtmanó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [21,10] Még mindig dombos terepen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő homokvarány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával alaposan megvágod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A homokvarány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint). Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [20,10] Még mindig dombos terepen vagy. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy spagulár közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a spagulár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a spagulár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a spagulár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [18,11] Még mindig dombos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
f 95 | kísérletezel a 95. tárggyal |
RÖVID ÍJ (107. TÁRGY) Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY) A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver. |
QUWARGOK A quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától. |
AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől. |
RÉZDARAB (70. TÁRGY) Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács. |
Erő: | 13 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 95/71 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 | vágófegyverek: | 1 (+1) | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -); |
18,54 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 34 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 188 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. nyomkövetés: | 8 | 2. gyógyítás: | 9 (+1) | 3. zárnyitás: | 2 |
4. vadászat: | 1 | 5. bányászat: | 4 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
rájanyék (#58) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): 14. labirintus (39,50). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 13, 14. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 1 | * | csontkés (#11) | 2 | csontszablya (#64) | ||
1 | * | csontszurony (#12) | 9 | kerek kő (#19) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | ||
2 | kőkés (#6) | 6 | mérgezett tüske (#23) | 1 | * | parittya (#18) | ||
1 | szögletes kő (#17) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
11 | kaja (#2) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 4 korty víz (#27), fér még: 16] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 2 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | |||
5 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
2 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
3 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | óndarab (#85) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
12 | sünmedve tüske (#14) | 8 | tigroszlán fog (#63) | 4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 37.24 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | kaja (#2) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | evaporőr háj (#105) | 9 | kerek kő (#19) | |||
2 | rézdarab (#70) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 2 | varányszem (#30) |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | |
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|