Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 19. 10h:14' EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 14. játékheted kezdete: máj. 22. A következő fordulódat legkorábban a 14. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4453 SZÁMLA : XXXX |
kf 18 8 | kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 8. tárggyal |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
h 233 1 | használod a 233. tárgyat |
t 33 | támadod a 33. szörnyet |
f 14 5 | kísérletezel a 14. tárggyal az 5. tárggyal |
f 14 51 | kísérletezel a 14. tárggyal az 51. tárggyal |
d 7 | eldobod a 7. tárgyat |
d 5 | eldobod az 5. tárgyat |
go 29 | gonoszkodsz: 29 |
m 2 | mozogsz keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a woor-antilop testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woor-antilop testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a százfogú kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner bo-skorpió trófeát, és kiszedsz egy százfogú trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a pókvadász bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Messze hajítod a vacak kis százfogú trófeát, és kinyersz egy alkalmas pókvadász trófeát. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 5 sünmedve tüske úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a technokolin testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a technokolin csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a technokolin testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a technokolin megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a technokolin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-8] Fák, mindenütt csak fák. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy ormánygőte. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az ormánygőte testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ormánygőte kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
e 7 | élelemszerzés 7 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lebegő gomba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 80 | elkészíted a 80. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ZENE Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként. |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY) A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez. |
ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY) Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire. |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY) Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
RÉZSISAK (72. TÁRGY) Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért. |
PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY) Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel... |
TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY) Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak. |
ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY) Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel. |
LEBEGŐ GOMBA (39. SZÖRNY) Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is találnál). Nem Te őrültél meg, csak az erdők és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegő gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erős mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól. |
RÚNAKŐ (136. TEREPTÁRGY) A földön egy kisebb, szabályos alakú fehér követ veszel észre. Majdnem elbotlottál benne! Közelebbről megvizsgálod. Finom, művészi faragású márványtömbnek tűnik, bár a szélét már lekoptatta az időjárás. Ahogy lekaparod róla a földet, észreveszed, hogy valamilyen írás van rajta. Az egész oldala tele van róva apró, művészi rúnákkal! A követ megtapintva érzed, hogy furcsán, megmagyarázhatatlanul meleg a felülete. Megdobban a szíved: talán valamilyen ősi mágia buzog benne! Kaparni kezdesz, hátha találsz valami olvashatót, de sajnos semmi. |
ELENIOS MEGIDÉZÉSE Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben. "Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!" Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból. |
ÁLDOZAT BEMUTATÁSA Ahhoz, hogy egy isten egyáltalán szóba álljon veled, nem elegendő, ha imádkozol hozzá: három áldozati tárgyat is el kell égetned az isten egyik rúnakövénél. Az, hogy milyen tárgyakra van szükség, attól függ, hogy kit akarsz követni. Az áldozat bemutatásához az ÁL (1. tárgy) (2. tárgy) (3. tárgy) parancsot kell kiadnod azon a mezőn, ahol a rúnakő van. Pl. ha az áldozati tárgyak egy kaja, egy vizestömlő és egy bot volnának, akkor az ÁL 2 3 4 parancsot kellene kiadnod. Az áldozás 20 TVP-be kerül. Előfordulhat, hogy a szertartás kudarcot vall - ennek az lehet az oka, hogy nem megfelelő tárgyakat használtál, nem volt a jellemed az előírt, vagy egy másik isten már elfogadta az áldozatodat. Ha a szertartás sikeres volt, a választott isten kapcsolatba lép veled, és a követőjévé válhatsz. Vigyázz, ez egy komoly döntés - ha egyszer egy isten szolgálójává válsz, nehéz és fájdalmas dolog ezt a szolgálatot otthagyni! Kegyvesztett lehetsz például akkor, ha megváltozik a jellemed - ilyenkor választhatsz egy újabb istent, de nem biztos, hogy az olyan könnyen fog fogadni... Ha az áldozatod el lett fogadva, nem kapsz azonnal félelmetes varázslatokat - először próbatételre kerül a hűséged, többnyire valamilyen nehéz feladat formájában. Vizsgálj meg minél többféle rúnakövet, mielőtt döntesz, kit fogsz követni! És ne feledkezz meg a jellemkövetelményről: ha például egy jó istent akarsz követni, akkor először jellempróbákkal és más módon el kell érned, hogy a jellemed jóra változzon. |
KORONGFA (79. NÖVÉNY) Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet. |
RÁJANYÉK (58. SZÖRNY) Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány. |
Erő: | 13 | Szint: | 6 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 162/162 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 93/52 | Jellem: | semleges (-14) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 5 (+1) | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 3 |
31,76 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 33 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1454 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 7 | 3. mászás: | 2 (+1) |
4. gyógyítás: | 6 | 5. zene: | 1 (+1) | 6. zárnyitás: | 2 |
7. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sünmedve (#33) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
csontlepke (#746), kaszabolósáska (#83), gátvakond (#57) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 10 királynő, 24 élőholt, 15 vadász, 23 nagymester, 17 parafenomén, 25 rohamosztagos, 6 ősmágus. |
Összsúly: 30.78 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | lapkorong (#80) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | rézsisak (#72) |
28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | |
-10 | |
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|