Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 31. 9h:12' EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 14. játékheted kezdete: nov. 1. A következő fordulódat legkorábbana 14. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2909 SZÁMLA : XXXX |
kf 18 19 | kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal |
kt 19 6 | elkészíted a 19. tárgyat (6 darabot) |
kt 6 | elkészíted a 6. tárgyat |
kt 7 | elkészíted a 7. tárgyat |
ff 8 7 | felt. fegyverváltás: 8 7 |
kf 174 2 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
ext |
m 3 | mozogsz délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a sörényes ubuk testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval súrolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a torkodba harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (lőfegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a vízionár testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vízionár puha bőrét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-6] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
(Feltételes támadás:) Egy gyilkos sallank! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 5.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 | mozogsz keletre |
f 4 | kísérletezel a 4. tárggyal |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY) A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja. |
SHERAN MEGIDÉZÉSE Ahogy a kőhöz érsz, úgy érzed, mintha eggyé válnál a földdel, ahol nyugszik, a füvekkel, amelyek körülötte nőnek, a bogarakkal, amelyek rajta mászkálnak. Mély, időtlen bölcsességű hang szólal meg a fejedben: "Üdv, intelligens lény. Egy kő-lélekkel beszélsz, amely Sherant, a növények és állatok, a háborítatlan természet és a víz istenét szolgálja. A törődéssel, amelyet a követ megérintetted, megtetted az első lépést, hogy megértsd a földanyát. Ha egyike akarsz lenni az őt követő druidáknak, mutass be áldozatot Sheran bármely rúnakövénél: egy móri gyümölcsöt, egy szárnyas hernyót, és egy rókafarkat kell felhasználnod. Követelmény még, hogy a jellemed semleges legyen: az örökös háborúskodást választó, múlandó emberi eszméket és értékeket követő vagy azok eltaposásával szöszmötölő jók és gonoszok már túlságosan telítettek érzelmekkel ahhoz, hogy Sheran igaz, teljes odaadással dolgozó hívőivé váljanak. A földanya nem kínál cserébe mást, csak hogy védelmezi gyermekeit, és ellátja őket azon varázslatokkal, amelyek valamilyen módon a természethez kötődnek: a víz készítésétől a növénynövesztésen keresztül egészen az állatok megidézéséig. Természetesen a növényeket, állatokat pusztító gonosz lények elleni harchoz szükséges támadó és védekező varázslatokat is megkaphatod. Most menj, és térj vissza ide vagy egy másik kőhöz, ha készen állsz!" |
VÍZIONÁR (66. SZÖRNY) Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget. |
VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY) Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
Erő: | 18 | Szint: | 6 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 252 cm |
IQ: | 9 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 494 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 98/40 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 1 (+1) | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << kőhegyű lándzsa (#7) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. gyógyítás: | 8 (+1) |
7. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
Összsúly: 32.91 kg | Megterheltség: 71% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | kerek kő (#19) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
6 | sallank karom (#128) | 2 | vízionár szem (#102) |