Karakterszám: |
4774 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
13 |
Játékhét: |
17 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
175 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2011. júl. 7. 10h:16' |
A következõ
fordulód táplálható: 2011. júl. 8. |
|
E-mail!
CSÁPI KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32679.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1461.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
70.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]
kf 1136 1106 |
bekészíted az 1136. tárgyat |
Felveszed a utazóköpenyt. Leveszed a fejpántot. Felveszed a díszes fejpántot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]
kno 15 9 103 1 |
15. képességre 9 képességpont |
Elköltesz 9 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 6. szintre
nõtt. Elköltesz 1 képességpontot jobb csáp végtagod méretének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagod megnõtt, új mérete 2.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]
h 809 |
809. tárgy használata |
Úgy döntesz, hogy mindenképp jelezned kellene valakinek a hamis aranypénzek
feltûnését. Óvatosan kérdezõsködni kezdesz, és hamar kiderül, igencsak
komoly a baj. Az egyik hivatalnok szigorú tekintettel kifaggat, és még
igazán fel sem foghatod, mi történik veled, máris a helytartó színe elõtt
találod magad.
- No, hadd halljam, hogyan került hozzád ez az érme? -
borzolja a szemöldökét a szint elöljárója. - Netán te magad készítetted?!
- Nem! Nem, dehogy! Sosem vetemednék ilyesmire! Úgy találtam...
- Szóval
találtad? És tudod-e, hogy mi a büntetése annak, aki felséges császárunk
aranyait hamisítani merészeli?
- Nem tudom... - motyogod megszeppenve.
- Bizony, a legsúlyosabb büntetést kapja jutalmul az illetõ, amit galetki
csak kaphat! Urunk a felszínre számûzi az efféle felségárulókat!
Nagyot
nyelsz, és kezded egyre kényelmetlenebbül érezni magad. Aztán felvetõdik
benned egy gondolat.
- Esetleg én kideríthetném, hogy ki áll e szörnyû
bûntény hátterében...
A helytartó elgondolkodik, majd rábólint az ötletedre.
- Rendben! Eredj, és tudj meg minél többet a hozzád hasonló szerencsevadászoktól!
[A további kutatáshoz a H 809 parancsot add ki, de ezt a parancsot körönként
csak egyszer használhatod.] Ha kiderítesz valami fontosat, azonnal jelentsd
nekem! Megértetted?
- Igenis! - vágod rá, és egybõl felderülsz. Az elöljáró
távoztodban még utánad szól:
- Míg el nem felejtem... Menj el a dukátbankba,
és a hivatali biztosnál szolgáltasd be az összes hamis érmédet! Kifelé
menet a hivatalsegéd majd elmagyarázza, mit is kell tenned. [Megtudod,
hogy minden beszolgáltatott 1000 darab hamis érme után 1 aranydukátot adnak
a dukátbankban. A hamis aranyak beváltására az AD 809 parancsot adhatod
ki.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]
be 10 |
meglátogatod a 10. épületet |
Belépsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Támogasd a Klánt 100 arannyal.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.)
A halhatatlanság esszenciájának kikísérletezéséhez tudósainknak hatalmas
mennyiségû nordkristályra van szüksége! Te is járulj hozzá a kutatásokhoz
nyolc darabbal.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
m 5 9 1212 1215 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,9) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 5,8) Északra mész tovább. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ
pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy hájas
worpel (#31).
*** 1. KÖR *** A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy sebezhetetlenséget.
Összegyûjtve mágikus energiáit, a hájas worpel elvarázsol egy gránitbõrt.
Megközelíted a hájas worpelt. Megtámadod a hájas worpelt. Meglóbálva zúzol
bal csápoddal. El sem találtad. Rávágsz jobb csápoddal. Nem találtál.
*** 2. KÖR *** A hájas worpel elõhív egy éhínség varázslatot. Iszonyatos
éhség lesz rajtad úrrá. Megtámadod a hájas worpelt. Rávágsz bal csápoddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A hájas worpel elmond egy energiatüske varázslatot.
11 ép-t
sebzõdtél. Támadod a hájas worpelt. Ostorként csattantasz bal csápoddal.
Mellé! Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. Nem találtál. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 4. KÖR *** A hájas worpel elmormol egy energiatüske varázslatot.
Sebzõdsz
12 ép-t. Megtámadod a hájas worpelt. Elõresuhintasz bal csápoddal. Hátraugrott
a támadás elõl. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Hátraugrott a támadás
elõl. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen. Újra a 5,9-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+17 életpont.)
(M 6,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
(429. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát,
így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed.
Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres]
Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 albinó pók (#32).
[ld. enc.]
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után
eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak
az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Huh, leértél
a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes
bûze. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz
a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a púpos molad felé. Már ott is vagy! A púpos molad
feléd mozog. A púpos moladot próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva
ütsz bal csápoddal.
(8 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(1 ép-t sebeztél). A púpos molad rád támad. Feléd üt jobb karmával.
(7
ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Gyorsan feléd lendít
bal karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** A púpos molad rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Lesújt rád bal
karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Támadod a púpos
moladot. Tekergetve suhintasz bal csápoddal.
(12 ép-t sebeztél). Lecsapsz
jobb csápoddal. Nem találtál. A púpos molad holtan terül el. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+39%).
Viszed, ami mozdítható: egy molad púp.
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ezúttal egy még sosem próbált
aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Egy észak-dél irányú folyosó
közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy fekete gránitból épült
vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt
súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó
nyitott szája - gondolod keserûen.
(357. kaland, összköltsége 20 TVP.)
Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni
kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy fehér amõba
(#30).
*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megindulsz
az 1. fehér amõba felé. Már ott is vagy! Megtámadod az 1. fehér amõbát.
Lecsapsz bal csápoddal.
(20 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz jobb
csápoddal. Mellé! Az 1. fehér amõba holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. A 2. fehér amõbát
próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
(23 ép-t
sebeztél). Ostorként csattantasz jobb csápoddal. El sem találtad. A 2.
fehér amõba hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. Támadod a 3.
fehér amõbát. Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(21 ép-t sebeztél).
Rávágsz jobb csápoddal.
(7 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. Megtámadod
az 5. fehér amõbát. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
(21 ép-t sebeztél).
Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. Ez mellément. Az 5. fehér amõba
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen.
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 bal csáp szakértelem; [13 TVP-t használtál
fel, maradt még 136.]
Vadászni támad kedved. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az
elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Huh, leértél a
csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze.
A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és
a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy albinó
pók (#32).
*** 1. KÖR *** Az albinó pók feléd mozog. Az albinó pók irányába mozogsz.
Az albinó pók rád veti magát. Csáprágójával mar.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Lesújtasz bal csápoddal.
(24 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb csápoddal.
(7 ép-t sebeztél). Az albinó
pók halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+33%). Összefut a nyál a szádban. Tömni kezded magadba a
finomságokat. (+18% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy szûk járatban
való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy hatalmas
cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek
letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák.
Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne
zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a zombit. A zombi odajön hozzád. Támadod a zombit.
Tekergetve suhintasz bal csápoddal.
(19 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb
csápoddal.
(7 ép-t sebeztél). A zombi rád támad. Feléd üt jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Rávágsz bal csápoddal.
(17
ép-t sebeztél). Elõresuhintasz jobb csápoddal.
(7 ép-t sebeztél). A zombi
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 jobb csáp szakértelem; [19 TVP-t
használtál fel, maradt még 101.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Kirándulásod során
számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nem habozol
sokat, választasz egy barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei
párviadalra fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Semmit sem
találsz. Belépsz.
Vendéglátód
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre
hasonlító férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Végignézed
a felszerelését: a légzés csepp fülbevalója, bõrpáncél, szivárvány karkötõ,
bronzmedál, az energia malachit karkötõje, suhanó csizma, a nyomkeresés
fejpántja, a gólem nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, átlátszó köntös, a
sün márványgyûrûje, khaldoran öv. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek
magatokat.
*** 1. KÖR *** Night Wolf odajön hozzád. Az óriáscsótány felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. Az óriáscsótány feléd mozog. Night Wolf rád veti magát. Odacsap
neked bal karmával.
(30 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bever egyet
jobb mancsával.
(27 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod az óriáscsótányt.
Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
(19 ép-t sebeztél). Ostorként
csattantasz jobb csápoddal.
(7 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány hörögve
elterül. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Night Wolf rád veti magát. Elõre szúr bal karmával.
(45
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget
használt. Lesújt rád jobb mancsával.
(32 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Mérget kaptál! Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 103 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted,
jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél
elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+63 életpont.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Különösebb
cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Hohó! Ez a
barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Odabent fogad
Aldyr, egy férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék. Aldyr mosolyogva
tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes
meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Aldyr finomságai már
a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Közben megvitatjátok
a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok,
persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól,
és jókedvûen hazasétálsz. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod,
mi az az elemi rin.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Hangot
hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy johhtukul (#4).
*** 1. KÖR *** A johhtukul irányába mozogsz. A johhtukul máris elõtted terem!
A johhtukult próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(27 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
(8 ép-t sebeztél).
A johhtukul holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%).
Viszed, ami mozdítható: 10 arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség!
Tovább dolgozol. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek.
Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog
számodra. (+2 õsi relikvia.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]
z 19 20 |
zenélsz 19. hangszeren 20 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Csendben elszórakoztatod
magad, élvezed a muzsikát, ha mégoly egyszerû is a dallam, amelyet játszol.
Majdnem hiba nélkül sikerül elõadnod! Ejnye! A zenéd annyira zavart egy
torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeled egy sziklozug (#9).
*** 1. KÖR *** A sziklozug odajön hozzád. Megindulsz a sziklozug felé. Már
ott is vagy! A sziklozug téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. Félrehajoltál.
A sziklozugot próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz bal csápoddal.
Hátraugrott a támadás elõl. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(1 ép-t
sebeztél).
*** 2. KÖR *** A sziklozug rád támad. Lecsap rád jobb mancsával.
(9 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A sziklozugot próbálod megsebezni. Körbe-körbe
forgatva ütsz bal csápoddal.
(9 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb csápoddal.
(1 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A sziklozug rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A sziklozug holtan terül el. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
71. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 290 sebzést okoztál, és 177 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
202 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Csápi, egy izmoktól duzzadó, kékbõrû csápoktól hemzsegõ férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: micinista.
Ez a 13. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 / 2.11 |
[2] IQ: |
4 / 2.15 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.35 |
[4] egészség: |
7 / 1.19 |
[5] mágia: |
1 / 0.20 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.31 |
[9] Méret/ép: |
65 / 53 |
Min. méret: |
44 |
Barlangméret: |
71 |
|
|
Varázspont: |
15 / 15 |
Képességpont: |
10 / 82% |
Hõsi pont: |
7 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
6% |
Galetki erõ: |
134 / 92 |
Hírnév : |
56 |
Jóllakottság: |
101% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
7 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
84 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
75 (5) |
Leölt torzszülött: |
84 (10) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
2 (1) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: egyszerû halandó
(2)
Speciális képességeid:
+2 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz
8 nordkristályt. 2.) Érj el 300-as hírnevet. 3.) Hajtsd végre az 1-es
klánkalandot (KK 1). (összesen 20 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
2 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
2 / 0.50 |
[48] mászás: |
3 / 1.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.10 |
[64] átokszórás: |
3 / 0 |
[67] régészet: |
2 / 0.60 |
[68] zene: |
2 / 1.55 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
9 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 0.32 |
|
|
|
jobb csáp |
[103] méret: |
2 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.20 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 20 10;
VI erõ:80% ép:35%;
PV 5 2 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #10 (4. épület),
#20 (9. épület), #429 (12. forduló), #357 (13. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 fejpánt (#1105)
|
|
1 mellvért (#1045) |
* |
1 utazóköpeny (#1136) |
Ékszerek, kincsek |
|
96 arany (#1) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
3 drágakõ (#2) |
|
2 fülbevaló (#1255) |
|
1 hamis arany (#809) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 kard (#1315) |
|
4 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
4 üvegcse (#14) |
Egyéb kacatok |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
1 molad púp (#16) |
|
1 nohnetár gumó (#212)
|
|
1 nordkristály (#146) |
|
5 õsi relikvia (#17) |
A szürkével jelölt
tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az
EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat
eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz
el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 õsi relikvia (#17), 1 molad
púp (#16).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 90 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ALBINÓ PÓK (32. LÉNY) Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis
törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít,
inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó
pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták
számára.
MOLAD PÚP (16. TÁRGY) Egy nagy, húsos, szõrös, barna massza... Ha lemetszed
a molad púpját, és preparálod, reménykedhetsz, hogy valamikor szerencsét
hoz! Vagy add el olyasvalakinek, aki ezt reméli... Mindenesetre ha hosszú
ideig tárolod a barlangodban, elõbb-utóbb nagyon büdös lesz, szerencse
ide vagy oda.
ELEMI RIN (28. LÉNY) Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény,
ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal
vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik
létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok
közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy
galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A
mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.