Karakterszám: |
3364 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
13 |
Játékhét: |
13 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
191 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2011. ápr. 6. 15h:26' |
A következõ
fordulód táplálható: 2011. ápr. 13. |
|
Számládra 200 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!
KELDORN KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32679.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ,
szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 30.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy csontváz szolga.
*már. 30.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy Targhon dögférge.
*már. 30.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak.
Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*már. 30.* Arhippa Perttunent
majdnem felfalta egy lélekvadász.
*már. 30.* Arhippa Perttunent legyõzte
harcban egy lidérc genezis.
*már. 30.* Arhippa Perttunen és Aranyszemû
Reglinde pszi párbajt vívtak. Arhippa Perttunen került ki gyõztesen.
*ápr.
5.* Csillagot majdnem felfalta egy üvegszobor.
*ápr. 5.* Tüskés Klezmót
kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért!
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
50.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
kno 9 4 |
9. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
kno 1 6 |
1. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
kno 48 2 |
48. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
h 8 100 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb
mancs végtagod megnõtt, új mérete 8.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
kno 100 8 |
100. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot jobb mancs végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen jobb mancs végtagod megnõtt, új mérete 9.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
kf 1150 |
bekészíted az 1150. tárgyat |
Felveszed a köntöst.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
k 2 354 309 99 |
kaland elvállalása |
(2. kaland:) Leereszkedsz a torzszülött szintre, hogy megkeresd a szerencsétlenül
járt Dorbegor földi maradványait. Hosszasan töprengesz, vajon hol is lenne
érdemes a keresést kezdeni.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres]
Ez az! Eddigi tapasztalatod alapján a szóba jöhetõ helyek számát leszûkíted
háromra, és végiglátogatod õket. A harmadik helyszínen ráismersz az elöljáró
leírása alapján arra a barlangra, ahová Dorbegor kiruccant. A barlang közepén
meg is találod a sötét és mély üreget, amelybe a szerencsétlenül járt lárva
zuhant. Ha ide le akarsz ereszkedni, mindenképpen kötélre van szükséged!
[Tárgyhasználat: kötél]
A kötelet rögzíted egy sziklatömbhöz, és leereszted az üregbe. Lassan, vigyázva
lemászol. Földet érsz a szûk üreg alján. Fúj, de büdös van itt! Mozgást
észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted
az óriáscsótányt. Az óriáscsótány rád veti magát. Marni próbál. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Támadod az óriáscsótányt. Beversz egyet jobb
mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Pfú! Ez jó kis testmozgás volt. Körbevizsgálódsz. Itt vannak Dorbegor maradványai!
Összegyûjtöd a csontokat. Hmmm, közben találsz egy díszes kulcsot is. Elrakod.
Nem kell hozzá sok idõ, hogy visszatérj az elöljáróhoz, aki nagy örömmel
fogad. Látva rokonának csontjait, elszomorodik, és azt mondja, hogy illõ
szertartásban lesz része a megboldogultnak. Miközben átadja jutalmadat,
25 aranyat, és azt kívánja, hogy neked több szerencséd legyen, mint Dorbegornak.
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
(354. kaland:) Ismét felkutatod a cseppkövekre épített házikót, és körbejárod,
hol lehetne a legkönnyebben feljutni. Erõdben, ügyességedben bízva mászol
felfelé.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Felérkezel, és belépsz
a házikóba. A kék fény kialszik!
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: egy szimbólum.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(309. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid
keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ
vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Erõdben, ügyességedben
bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Megizzadtál,
de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad.
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
Troy a szokott helyen vár, és átveszi tõled a három tárgyat.
- Mire kellenek
neked ezek? - böksz rájuk. Õ csak mosolyog.
- Ha az akadémián kérik tõled
ugyanezt, megkérdeznéd? Legyen elég annyi, hogy valakinek nagy szolgálatot
teszel ezzel. Valakinek, akinek ez sokkal nagyobb segítséget ad, mint a
helytartónak, akadémikusoknak, vagy mágusoknak akik sokszor csak azért
kérnek ilyesmit, hogy szórakoztassák magukat. Nos, hol is tartottunk? Á,
emlékszem már!
- Rintelki Anator ott feküdt a földön, a renegáttal, és
valami nem volt rendben. Igen... megszûnt a szag. Itt volt együtt a gyilkossal,
a borzalom forrásával, de a szag nem volt sehol. Felállt, és elhátrált.
A renegát csak egy szemvillanásnyit késlekedett, de aztán õ is felugrott,
és ugyan szánalmasan legyengülve és sebesülten, de õ is támadóállást vett
fel. És gyanakodva méregette Anatort.
- Nem... belõled... ered... a rontás...
- hangja halk volt, a szavak nehezen jöttek, nem csak azért, mert valószínûleg
hónapok, talán évek óta sem beszélt senkivel, hanem mert folyt a vér a
szájából. Anator egy örökkévalóságnak tûnõ pillanatig a renegátot bámulta,
majd így szólt.
- Én... én azt hittem, a szag belõled ered. Hogy te vagy
a gonosz. Hogy végre megtaláltam!
A renegát köpött valamit a szájából,
majd utálkozva így szólt, nyelve már kevésbé akadozott.
- Kiközösítettetek...
Mert éreztem azt, amit más nem. Halálra ítéltek, mint a gyilkost. De látom,
te is ugyanebben a cipõben jársz, mint én. Hamarosan belõled is üldözött
lesz. - ezzel széles, kárörvendõ vigyorra nyitotta a száját, elõvillant
csorba, hiányos fogsora. - Látod, ez a közös bennünk. Képesek vagyunk kiszagolni
az Ellenség küldöncét.
Anator megmerevedett. Karját az elõbb leeresztette,
amikor érezte, hogy megszûnt a halálos fenyegetés, de most újra felemelte.
A renegát minden bizonnyal megõrült, valószínûleg a magánynak köszönhetõen.
- Ezt a naiv pofikát... - folytatta, csuklyáját hátralökve, és sebhelyes,
tar koponyáját láthatóvá téve a renegát. - Igen, egy képességgel bírok,
amely átok, nem áldás. A Hegy többé nem biztonságos. Megérkezett az Ellenség
ügynöke, egy borzalmas teremtmény, amely az árnyakban gyilkol, és keresi
a visszautat a gazdáihoz, hogy elmondja, létezünk! A biztonságunk törékenyebb,
mint egy cserépedény. A remete elmondta nekem, õ volt az egyetlen, aki
megértett. Ha õ nincs, már megtébolyodtam volna. De õtõle tudom, hogy ez
nem hallucináció. - közelebb lépett Anatorhoz, aki rémülten hátrébb lépett
az eszelõs tekintetet látva. Most egy újfajta bûz ütötte meg, amit az elõbb,
a harcban nem érzett a métely miatt: a renegát szájszagát és mosdatlanságának
mocskát. - Csak úgy válthatom meg magam, ha megkeresem és elpusssztítom
- sziszegte, szándékosan megnyomva az elpusztít szót. - Most pedig megyek,
mielõtt a nyom még elillan. Bújj el, bújj el egy titkos járatba, kis rózsaszín
lárva, a Hegymély borzalmai nem neked valók! - kacagott fel idétlenül,
majd sántikálva eltûnt a homályban.
Rintelki Anator pedig ott maradt
egyedül, számtalan kérdés társaságában. Még mindig nem tért magához a sokkból,
amit a közvetlen életveszély okozott, és a felismerésbõl, hogy a tébolyodott
renegát talán igazat mondott. Nem volt kedve már a szagot követni - és
ezzel együtt megkockáztatni, hogy ismét összeakadjon a renegáttal. Lehet,
hogy igazad mondott, és valóban nem ölt, de az is lehet, hogy igen. Elhatározta,
hogy hazamegy, kipiheni magát, és aztán kideríti, hogy mi az igazság.
Troy Archid ezzel kényelmesen hátradõlt, és a zsebébõl egy xorex szivart
vett elõ, majd rágyújtott.
- Kissé elfáradtam a mesemondásban - tette
hozzá magyarázatképp. - Azt hiszem, mára elég. Folytatjuk holnap, rendben?
De szeretném, ha továbbra is segítenél nekem. Ezúttal két kés, amire szükségem
van.
Nem is akadékoskodsz, csak bólintasz. A történet folytatására nagyon
kíváncsi vagy. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond
hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert.
A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 5 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek,
hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt
elõkészítik számodra a porondot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja
jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 nekropoid (#70). És már
kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy tehemót (#24).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(10 ép-t sebeztél). A tehemót téged támad. Benyom neked bal mancsával.
Nem talált. Lekever egyet jobb mancsával.
(3 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** A tehemót téged támad. Odacsap neked bal mancsával. El sem
talált, haha. Odacsap neked jobb mancsával.
(6 ép-t sebzõdtél). Támadod
a tehemótot. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(9 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+3 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a tehemótot. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(14 ép-t
sebeztél). A tehemót téged támad. Lecsap rád bal mancsával.
(6 ép-t sebzõdtél).
Lesújt rád jobb mancsával. Elkerülted. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A tehemót téged támad. Feléd üt bal mancsával.
(10 ép-t
sebzõdtél). Bever egyet jobb mancsával.
(9 ép-t sebzõdtél). A tehemótot
próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(8 ép-t sebeztél).
A tehemót halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%). Elteszed
a zsákmányt, ami 14 arany és egy hamis arany. Az arénamester gratulál
gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 35 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+22 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
bb 1 7 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz,
végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit
ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, bõrpáncél
(#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92
ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22)
46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46
ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135)
23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001)
198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, láncing
(#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs
(#1061) 52 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös
(#1150) 11 ap, tõr (#1300) 11 ap, kard (#1315) 23 ap, hosszúkard (#1317)
110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, a sas köntöse (#16000) 126 ap, a torony
görbekardja (#18416) 350 ap, a sav köntöse (#26800) 69 ap, az angyalok
amulettje (#28195) 69 ap.
[be 7:] Hazamész a boltból. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi
fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely
a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Ebben
az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]
z 19 50 |
zenélsz 19. hangszeren 50 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Saját szerzeményedet adod
elõ, mély átérzéssel. A dallam nagyon egyszerû, de így legalább hiba nélkül
le tudod játszani. Ejnye! A zenéd annyira zavart egy torzszülöttet, hogy
betört a barlangodba. Ellenfeled egy polipfej (#14).
*** 1. KÖR *** A polipfej feléd rohan. Megrohamozod a polipfejet. A polipfej
rád veti magát. Odacsap neked bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva
zúz bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz jobb csápjával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lesújt rád jobb csápjával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Támadod a polipfejet. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(21 ép-t
sebeztél). A polipfej halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3
ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%).
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán
keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen
vad lesz a vadászból. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó
végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).
*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány feléd rohan. A kétfejû patkány felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A kétfejû patkány téged támad. Beléd próbál marni fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját, támad fogával. Elkerülted.
A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(21
ép-t sebeztél). A kétfejû patkány halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szívesen bekapnál valamit. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+11% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz
le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy sziklafal
elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Vadászösztöneid mentenek
meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen,
megfordulsz. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a zöld nyálkát. A zöld nyálka feléd rohan. Támadod
a zöld nyálkát. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). A zöld nyálka
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy
lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Ahogy leérsz,
küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat
egy torzszülött. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan
a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled
egy koreni sün (#13).
*** 1. KÖR *** A koreni sün feléd mozog. Megközelíted a koreni sünt. A koreni
sün rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(2 ép-t sebzõdtél).
A koreni sünt próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Fürgén
elhajolt. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A koreni sünt próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép) A koreni sün
hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Útközben más,
portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem
telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a
lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Tanaka a Merész, egy izmos, erõs, nyughatatlan
galetki férfi. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat
a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra.
Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Hosszasan
társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról.
Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+7% jóllakottság)
Megjegyzel valamit a Tanaka a Merész által meséltekbõl, megtudod, mi az
az õsi relikvia.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 148 sebzést okoztál, és
45 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 40 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
236 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Keldorn, egy erõs testalkatú, barátságos, nyugodt tekintetû
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 13. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 / 1.30 |
[2] IQ: |
5 / 1 |
[3] ügyesség: |
5 / 0.10 |
[4] egészség: |
4 / 2.45 |
[5] mágia: |
1 / 0.40 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.25 |
[9] Méret/ép: |
48 / 46 |
Min. méret: |
47 |
Barlangméret: |
50 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
9 / 50% |
Hõsi pont: |
11 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
3% |
Galetki erõ: |
117 / 89 |
Hírnév : |
40 |
Jóllakottság: |
159% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
3 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (0) |
Torzsz. csaták: |
97 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
89 (6) |
Leölt torzszülött: |
96 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
0 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
5 / 4.54 |
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 1 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
2 / 0.10 |
[48] mászás: |
4 / 0.45 |
[55] szívósság: |
1 / 0 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.10 |
[68] zene: |
3 / 2.72 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
9 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 4.32 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 20 10;
VI erõ:90% ép:35%;
PV 5 2 1;
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 köntös (#1150) |
Ékszerek, kincsek |
|
148 arany (#1) |
|
1 drágakõ (#2) |
|
5 hamis arany (#809) |
|
1 szimbólum (#1210) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
5 liánvirág (#24) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
5 üvegcse (#14) |
Egyéb kacatok |
|
5 lemúr hártya (#161) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 69 arany (#1), 1 hamis arany (#809),
1 díszes rézkulcs (#129), 1 szimbólum (#1210).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 mátekel gomba (#21), 1 õskõ
(#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
DÍSZES RÉZKULCS (129. TÁRGY) Vajon hol, mikor lesz még hasznodra ez a
díszes rézkulcs? Egyenlõre fogalmad sincs, de bizonyos vagy benne, hogy
elõbb-utóbb találsz egy zárat, amelybe beillesztheted.
TEHEMÓT (24. LÉNY) A tehemót nagy, lomha lény, amely meglepõen jól tudja
magát álcázni a mélység járataiban. A sötét barlangokban ez persze nem
annyira szín-alkalmazkodást, hanem hõmérsékletet jelent, bõre nem sugároz
több hõt, mint környezetéé, ezért az infralátásra hagyatkozó lények nehezen
bukkannak rá. Ha mégis felfedezik, a tehemót hathatósan képes védekezni
óriási mancsaival, és a harc minden esetben a normál távolság helyett közelirõl
indul. A tehemót elejtése gazdag zsákmányt jelent a kõevõk és a piromádok
számára.
ÕSI RELIKVIA (17. TÁRGY) Ez egy gyûjtõnév mindazon leletekre, amelyeket
egy régész ásatás közben találhat: régi csontok, szobrocskák, edények,
letûnt kultúrák és kipusztult fajok maradványai. Egy õsi relikvia sokszor
több, apró tárgyat jelöl egyszerre. Az õsi relikviák igazándiból a mûgyûjtõknek,
történészeknek, régészeknek és a múzeumoknak jelentenek értéket. Az õsi
relikviákat a boltban adhatod el: minél magasabb a régészet szakértelmet,
annál drágábban, hiszen a jó régész felismeri az értékes tárgyakat, valamint
eleve ilyeneket gyûjt csak. A boltban az õsi relikviákat nem vásárolhatod
vissza, a boltos egybõl eljuttatja õket a felsõbb szinteken élõ kapcsolataihoz.
Az õsi relikviára nem érdemes AZ parancsot kiadni, mivel ezzel nem fogsz
további információhoz jutni.