128. forduló, 130. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. márc. 3. 9h:23'
EZ A 858. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
859. játékheted kezdete: márc. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,23] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+186 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+41 pszi pont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy troll ritualista nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista ragyás bőrét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a troll ritualista bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a troll ritualista testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A troll ritualista néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) 10 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-17 életpont)! A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 305.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 305.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 310.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 315.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 300.]

ftv 33 759 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 759. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

ftv 110 110 felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 110. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

vi 6 3 30 viselkedésed: 6 3 30
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

flh 18 189 felt. lőfegyver haszn. 18 a 189. tárggyal
FLH 18 189 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

flh 20 189 felt. lőfegyver haszn. 20 a 189. tárggyal
Ok, FLH 20 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

fkt 22 100 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (100 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 szögletes követ. Egészséged TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 294.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[95,24] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadtroll nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a vadtroll jobb vállát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy földsárkány lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a földsárkány kőfejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a földsárkány kőfejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a földsárkány kőfejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a földsárkány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [94,24] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kőszáli disznó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 1d4.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a kőszáli disznó jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket. Észreveszel egy csillezsályát. Észreveszel egy termikfészket.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy óriás griff! {védettsége: 20 szúró, 12 vágó, 8 ütő ellen.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az óriás griff jobb lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás griff tollas testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás griff testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás griff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy griffőniksz!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a griffőniksz testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a griffőniksz testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A griffőniksz megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy fekete griff!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a fekete griff ébenfekete testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete griff ébenfekete testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a fekete griff jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával megdöföd a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A fekete griff néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 mutáns csontot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy asztrális vortexet. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (558. épület.). Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 254.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Belépsz a termikfészekbe. Odabent félhomály uralkodik. Ahogy hozzászoksz az áporodott levegőhöz, körülnézel. A félhomályban igen csak meresztened kell a szemed, hogy láss valamit. Nem is a látásod, mint inkább a hatodik érzéked figyelmeztet a veszélyre, amikor egy termikké alakuló velociraptor támad rád.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor farkát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a velociraptor jobb vállát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a velociraptor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor jobb lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a velociraptor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 2 pirkitet. A félhomályban igen csak meresztened kell a szemed, hogy láss valamit. Nem is a látásod, mint inkább a hatodik érzéked figyelmeztet a veszélyre, amikor egy termikké alakuló csontváz lord támad rád. Erre te sem voltál felkészülve, menekülsz a borzalmak fészkéből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Egészséged TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 246.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[93,23] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Felfedeztél egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű bal első lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,22] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Nikolausz, a Tudós vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vas dobónyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [95,21] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kérődző etra testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy termikfészket. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 212.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. A csend szinte tapintható, így megugrasz picit, amikor hirtelen zajt hallasz. Megpördülsz, egy spóráktól fertőzött varkaudar behemót néz veled farkasszemet. Te támadsz először!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 186 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 967 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 203, gyógyulás: 0, összesen: -203 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 hősiesítő medált. (ld. enc.) Egy gubó mozdul meg melletted. Nem foglalkoztál vele, mert azt hitted, már teljesen bábbá alakult. A tévedésed ára, hogy meg kell küzdened vele. Ellenfeled egy spórákkal beszőtt dermesztő lidérc!

Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-6 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 2 dorony tüdőt. A csend szinte tapintható, így megugrasz picit, amikor hirtelen zajt hallasz. Megpördülsz, egy spóráktól fertőzött varkaudar behemót néz veled farkasszemet. Te támadsz először! {max. életpontja: 136-160.}

Tüzet köpsz. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 82 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 2 szárnyas hernyót.
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+78 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+81 életerő.) Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy velociraptor lehetett.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor bal karját. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a velociraptor jobb karját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a velociraptor testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 7 drótszőrt.
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+79 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A sarokban valami mozdul, és rád támad. Hiszen ez egy termiknyálkás csontváz lord! {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.} Erre te sem voltál felkészülve, menekülsz a borzalmak fészkéből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Egészséged TF-elődött. [140 pontot használtál fel, van még 72.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[94,20] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy mutáns pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 3d7+8.} Itt csata lesz.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 64 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [72 pontot használtál fel, van még 0.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uzbányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (92,22) (91,17) (94,22) (96,22) (94,18) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 267 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY)
Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.)
A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 129. fordulód.

Erő: 22 (29) Szint: 20 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 34 (38) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 22 (27) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 380/244 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 382/231 Pénz: 677 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 113/56
Eddig összesen 1198 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 028 TP-t kaptál. Jelenleg 599 685 TP-d van. A következő szinthez még 315 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, varkaudar hírnök, Tguarkhan.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13 vágófegyverek: * 20 ütőfegyverek: 21
lőfegyverek: 12 dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,20 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 19 (+1) 3. mászás: 10
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 36 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. taumaturgia: 18 (+1) 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 13
13. pszi: 10 14. vadászat: 5 15. bányászat: 14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Pszinapszis (#974), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> 15. szintű lényekre
kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123) kisebb tűzlehelet (#110) >> nyuhaj karbin (#110)
jégcsóva (#41) >> Pszinapszis (#974) agykorbács (#97) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 99. Szerzett pont: 12301. Beállított erő: 0 Összpont: 12301
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 0. Monolit rombolás: 2.

Összsúly: 120.01 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 sáfránypor (#211) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 vasérc (#152)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 dorony tüdő (#212) 7 drótszőr (#37) 1 hősiesítő medál (#1558)
9 kaja (#2) 6 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331)
1 pirkit (#153) 2 raptor karom (#281) 3 spiritusz (#170)
2 szárnyas hernyó (#69) 2 szögletes kő (#17) 44 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97
19
20
21
22
23
24
25
(93,23) törpe bánya (#435), érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(94,20) mutáns pók (#117)
(94,22) mélységi grittangok (#103), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 36. jellempróba, vaskohó (#155), művészi porolit (#720)
(94,24) kőszáli disznók (#34), kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), termikfészek (#2685), óriás griff (#105), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), velociraptor (#161)
(95,21) kérődző etra (#368), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), termikfészek (#2685), varkaudar behemót (#189), dermesztő lidérc (#645), velociraptor (#161)
(95,24) vadtrollok (#70), földsárkány (#359)
(96,23) troll ritualista (#365)

Üzenet küldése a karakternek