Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 6. 12h:17' EZ A 563. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD 564. játékheted kezdete: okt. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Látsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7350 TVP épült bele.)
be 709 127 220 | bemész a 709. épületbe |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
ek 7 18 6 | t. energia kisütése: 7 18 6 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 32, gyógyulás: 13, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 16, gyógyulás: 10, összesen: -6 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 14, gyógyulás: 8, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 5, gyógyulás: 6, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 14, gyógyulás: 10, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 13, gyógyulás: 10, összesen: -3 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 34, gyógyulás: 14, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 6.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
tps 10 | TVP spórolása: 6 pontért |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
Erő: | 20 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 45 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 98/99 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 261/222 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 20 (24) | Varázspont: | 671/7 | Pénz: | 3565 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 (+110%) | ökölvívás: | 8/84 | szúrófegyverek: | 23/65 |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 22/66 |
dobófegyverek: | 8/55 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/89 | 2. nyomkövetés: | 42/13 (+16%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 7/78 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/56 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 4/46 | 9. szörnyidomítás: | 1/99 |
10. teológia: | 13/30 (+70%) | 11. taumaturgia: | 36/97 (+7%) | 12. versengés: | 9/43 |
13. harcművészetek: | 8/40 | 14. szörnyismeret: | 10/40 (+18%) | 15. zárnyitás: | 2/57 |
16. vadászat: | 9/55 | 17. bányászat: | 4/86 | 18. úszás: | 9/20 (+44%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
105 | arany (#50) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | sallank karom (#128) |