Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jan. 16. 9h:12' EZ A 164. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD 165. játékheted kezdete: jan. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat |
fas | felt. ásás |
dd 107 108 | eldobod a 107. tárgyat a 108. tárgyat |
d 85 4 | eldobod a 85. tárgyat (4 darabot) |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 37 23 | t. energia kisütése: 37 23 |
fkt 189 3 1 | felt. készítesz a 189. tárgyat (3 darabot) |
tv 44 | támadó/véd. varázslat a 44. varázslatot |
ek 116 60 5 | t. energia kisütése: 116 60 5 |
h 1167 6 | használod az 1167. tárgyat |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
kf 1579 | kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat |
flh 18 138 | felt. lőfegyver haszn. 18 a 138. tárggyal |
flh 20 138 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 138. tárggyal |
kt 138 2 | elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot) |
cir 1 | vándorcirkusz látogatása 1 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök jobb első lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák szőrös testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,99] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elfelezed a sajtot, és odaadod nekik. Bár nem köszönik meg, mégis tudod, hogy ismét jót cselekedtél. (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [109,100] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mutáns pók testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,102] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy sziklafészket. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy vadtroll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a vadtroll testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [107,103] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a griffőniksz bal szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a griffőniksz bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a griffőniksz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a griffőniksz bal vállát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi az aranygriff bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranygriff aranyszínű testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Az aranygriff karma a fejed mellett suhan el! Az aranygriff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranygriff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [105,105] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [104,106] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 27 (31) | Támadás: | 23 (24) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 18 (22) | Védekezés: | 57 (60) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 263/241 | Jellem: | jó (216) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 23 (31) | Varázspont: | 273/44 | Pénz: | 3326 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 18/9 | Pszi pont: | 84/27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/14 (+6%) | szúrófegyverek: | 2/15 | vágófegyverek: | 15/25 (+36%) |
lőfegyverek: | 7/67 | dobófegyverek: | 21/94 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << csontszurony (#12) (200%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
103,105 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/45 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 18/54 (+15%) | 3. mászás: | 13/56 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 11/22 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/12 | 6. gyógyítás: | 24/93 |
7. titkosírás: | 3/19 | 8. felderítés: | 6/56 (+25%) | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
10. teológia: | 18/83 (+8%) | 11. taumaturgia: | 13/23 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/53 |
13. versengés: | 8/42 | 14. harcművészetek: | 23/14 | 15. zene: | 3/85 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 3/20 | 17. pszi: | 12/38 (+11%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 4/7 | 20. bányászat: | 14/66 (+55%) | 21. főzés: | 9/57 (+16%) |
22. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 9 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | mentális pajzs (#72) |
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
vakító fény (#43) | >> | fekete griff (#107) | tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
vakító fény (#43) | >> | láncravert quwarg (#744) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 273 TU szükséges.) |
Összsúly: 124.30 kg | Megterheltség: 119% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 4 | óndarab (#85) | |||
2 | sünmedve tüske (#14) | 2 | ubuk tüske (#131) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranytoll (#572) | |||
6 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | madártoll (#112) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | rézsisak (#72) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | szöges páncél (#65) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | |
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|