Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 6. 10h:30' EZ A 142. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD 143. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
fu | udvarolsz parancsok törlése |
fu 5098 | udvarolsz az 5098. kalandozónak |
tv 38 | támadó/véd. varázslat a 38. varázslatot |
kf 20 23 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 23. tárggyal |
fkt 4 | felt. készítesz a 4. tárgyat |
fkt 114 20 1 | felt. készítesz a 114. tárgyat (20 darabot) |
fkt 22 20 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot) |
ba 221 | nem támadod a 221. szörnyet |
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. Megmarkolva a raptor szablyát a másikra támadsz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az óriáspók testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [76,32] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy mutáns pók! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár hatalmas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [73,32] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet.
(Továbbmész...) [72,31] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kavadu nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kavadu bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kavadu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 6 5 | mozogsz északra, nyugatra, délnyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,30] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen uzbány nyomokra bukkansz! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik az uzbány. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Ideje menni! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [70,31] Még mindig füves síkságon vagy.
kf 243 | kézbeveszed/felveszed a 243. tárgyat |
kf 165 3 | kézbeveszed/felveszed a 165. tárgyat (őrzöd) |
be 548 | bemész az 548. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 88.]
m 4 | mozogsz délre |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY) Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony. |
Erő: | 22 (23) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 21 (22) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 261/149 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 111/12 | Pénz: | 1748 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/6 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/65 (+12%) | vágófegyverek: | 17/81 (+5%) | ütőfegyverek: | 2/72 |
lőfegyverek: | 20/69 (+6%) | dobófegyverek: | 4/40 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); sallank nyíl (#129) (8 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/21 | 2. nyomkövetés: | 21/42 (+12%) | 3. mászás: | 7/69 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 9/99 (+25%) | 5. csapdaészlelés: | 6/23 | 6. gyógyítás: | 33/20 |
7. titkosírás: | 2/90 | 8. felderítés: | 6/17 | 9. szörnyidomítás: | 5/24 |
10. teológia: | 5/80 (+5%) | 11. taumaturgia: | 1/74 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 1/31 |
13. versengés: | 3/79 | 14. harcművészetek: | 21/0 | 15. szörnyismeret: | 10/15 (+18%) |
16. zárnyitás: | 1/55 | 17. vadászat: | 15/20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
elfogod gorombillát (#38) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12) |
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), törpemammut (#115), szintszívó (#96), óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 3 | madártoll (#112) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
3 | spiritusz (#170) | 3 | ubuk tüske (#131) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 4 | gyenge méreg (#26) | 8 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 2 | smirglilevél (#29) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
4 | tüske (#22) | 7 | ugh méreg (#166) |